üzenetek

hozzászólások


beg
(veterán)
Blog

Kereskedelmi témájú szálat (a válaszokkal együtt) törölnöm kellett. Továbbra sem szabad ebben a topikban adni/venni/keresni/cserélni egymás közt.

Béke :R


HoTaZo
(addikt)
Blog

Lássuk csak, az első, elsején pénteken jött. Akkor vagy másnap írhattad. Emlékszem, de mivel rossznak gondoltam, így a cserére öszpontosítottam. Keddre már a számlán volt a pénz és rendeltem is a másodikat. Az 5-e volt, így a tegnapi érkezéssel ezt is rakétával küldtég GB-ék. Most, hogy ez se működik, úgy ahogy szeretném, így eltörengtem, lehet nem a kütyü ahibás.
Akkor taglaljuk ki (lehet privátba is az Off miatt). Mi is ez appsspp?


HoTaZo
(addikt)
Blog

Ezt eddig fokhagyma reszelésre tudtam csak érdemben használni, de arra kiválóan. Igaz én annak is vettem. :)


kriszbon
(őstag)

Sziasztok!

Kérdésem lenne hozzátok ha lehet?
Volt rendelésem GearBest oldalról, beérkezett június 23-án a Posta elosztóhoz, de amit a Posta a mai napig nem szállított ki.
Magán úton utána érdeklődtem postai ismerős segítségével, aki végig kérdezte a lehetséges állomásokat ahol kallódhat a küldemény.
Sajnos nem jártunk eredménnyel, mert nem találják a küldeményt.
Hivatalosan csak a feladó kerestetheti a küldeményt.
Írtam GearBest supportnak(vagy minek) megreklamáltam a dolgot, hogy ugyan már kezdjék el kerestetni a küldeményt.
Kicsit értetlenkedtek, mert nekik a rendszer az írta hogy a küldeményt nem tudták kézbesíteni, mert a cím nem elérhető.
A furcsa még a dologban, hogy ugye a posta logisztika nem találta a küldeményt, nekik meg azt dobja a rendszer hogy a cím nem megfelelő, nem elérhető.
Ez szemen szedett hazugság, hisz az összes küldeményt tőlük, a posta mindig azonos címre hozta ki.
Kicsi faluban lakom, mindenki ismer mindenkit, a postás+postavezető jó ismerős, és ők sem tudtak segíteni a telefonálgatással.
Egyébként Tn alapján bejött az országba, és átkerült a postához.

Legutolsó levelükben ezt írta GearBest:
"But we have contacted with the carrier about your order and found that your package has delivered to your local post office, if you never receive the package, please open a claim to your shipping company stating the tracking number and the delivery date.

If they has no any response, we will offer you the best solution on that day."

Na most jön a kérdés, hogy az ő oldalukon ezt a követelést vagy mit hogyan is kell lebonyolítani?
De ha lehet úgy konyhanyelven részletesen írja le valaki.
Nagyon megköszönném a segítséget. :R :R

[ Szerkesztve ]


Teplic
(tag)

bluetooth-osra blitzwolf szokott lenni jó áron a BG-n.


206 cc
(senior tag)

Szia! A mozgásérzékelős fali lámpáról nemi infót küldenél ha van tapasztalat már?!...èn is rendelnék ha jól működik....?


molb
(csendes tag)

méreteit néztétek?


zeon.hu
(nagyúr)

Persze, tudtam mire számítsak, de élőben azért meglepő :)
Egyébként használható, utazáshoz/túrához meg könnyen elpakolható.


flegga92
(senior tag)

Havernak van ilyen, brutál fénye van. Sötétedéskor folyamatosan világít halványan és kb 5 m-ről már érzékel és bekapcsol rendesen. Üzemidőről nem tudok semmit mondani de akárhányszor ott vagyok, mindig világít, még ha borús, esős idő is volt aznap.


PainKiller13
(őstag)

Sziasztok!

e-Cigi kéne mutternak, a boltban elég húzós ára van, gondoltam rendelek netről, de félek hogy mivel csak dohányboltban lehet kapni, nehogy megbüntessenek, tud erről valaki valamit?


Ra3
(őstag)

Milyen tn-t kaptál, rendes 2 betű, 9 szám, 2 betűs? Bár gondolom az lehet, mert különben nem tudnának így utánanézni.


HoTaZo
(addikt)
Blog

Haver rendszerint rendeli a különböző tartályokat, aksikat smittudoménmég mi egyéb tartozékokat hozzá. Tiszta erőműveket épít magának. A löttyöket viszont nem tudom honnan szerzi be. De rákérdezek.


flegga92
(senior tag)

Van e-cigis topik, ott kérdezd meg. Én régen a fasttechről rendeltem a lötyin kívül mindent. Lötyit pedig csak innen még mindig.


maestro87
(őstag)

Pedig csak annyira volt kereskedelmi témájú a hsz, mint amennyire az Expansys töltők esetében a felajánlós hozzászólások voltak, de abból gondolom mindenki akart magának így azokat senki sem törölte. Ráadásul az jobban kimerítette ezt a fogalmat, mint a "nem akar valaki kettőt rendelni?" kérdés... De ott volt még a NAV-os Milka csokis eset is, ahol minden hsz-t törölni kellett volna...
A válaszok nem tudom mik voltak most, de a kérdés nem volt kereskedelmi ha a fenti precedenseket nézzük, tisztelt Bíró úr. :)

[ Szerkesztve ]


206 cc
(senior tag)

Szia!
Köszi az infót ....berendelve két darab igaz ezek 12 ledesek...akciós BG-n csak 8.99usd!!


Ferenc1989
(tag)

Szia!

Erről tudsz linket küldeni? Vagy pontokkal ennyi?

köszi


Digitalpimp
(senior tag)

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy GB-n mikor fizetésre kerül a sor, a külön biztosítást be szoktátok jelölni, vagy csak simán kéritek a szállítást. Amennyiben nincs bejelölve, de gond van a csomaggal - hiányos, törött, meg se jön stb. - attól még lehet reklamálni és újat, vagy refundot kérni?


havri1
(félisten)

Lehet, persze.


andrisbandi
(őstag)

Paypallal kell fizetni, az a "biztosítás". Minden egyéb kidobott pénz, mivel az ügyintéző jóindulatára van utalva a vásárló.
Gearbesttel nekem vegyesek a tapasztalataim reklamásással kapcsolatban. Volt, h segítettek egyből, meg olyan is, hogy csak a PP segítségével sikerült visszaszerezni a vételárat.

üzenetek