Nem szeretem FS-ben a tizedesjegyeket, azért azokat hadd kerekítsem le vagy éppen fel!
Azért mondtam hogy lehet 1el több vagy kevesebb, hogy merre kerekítem! Ahogy látod, egyszer sem írtam ki tizedes értékeket!
hozzászólások
320*2,5=800
két és félszeres, nem kettő
1280ban tényleg nincs nagy különbség de 1650-ben zongorázni lehet szvsz
Nade most mérted az FPS-t és úgy jött ki az átlag, vagy saccoltad az egészet?
Ne csak a stream procik számáz nézzük, hanem az órajeleket is!, azért azok is számítanak!
De akkor az lesz a legegyszerűbb, ha veszek még egy 3870et, CF-be kötöm, csinálok róla egy tesztet, majd kölcsönkérem haver 4850esét, azt is letesztelem, és megnézzük, hogy melyik a gyorsabb
Én itt a prohardveren nézegettem teszteket, és onnan szűrtem le, hogy a 2db 3870CF-be mindíg hozza LEGALÁBB a 4850szintjét, de sok esetben a 4870esét is akár
itt is van
természetesen mértem! ha nem egész szám jött ki, hanem fél, akkor azt kerekítettem egészre, vagy fel vagy le, attól függ, hogy éreztem, hogy többnyire gyorsabban vagy lassabban ment a game... tehát a pl 38,5-t nem minden esetben kerekítem 39re, van hogy 38at tüntetek fel, ha a játék többször lassúlt be... remélem így érthető
athomi
(veterán)
Érdekes teszt és jó lett. Azt olvastam benne, amiért megnéztem.
Ja értem, az más. Akkor vagy félreértettem a mondandódat, vagy te fogalmaztál rosszul. De végül is midegy.
órajeleket meg lesz*rjuk, nem?
nézd meg ezt a tesztet, itt az 1600-as felbontásokban csak 1-2 esetben zongoráznak 50%-nál nagyobb különbséget, pedig a 3870-es régebbi driverekkel megy...
hát én a cod4-nél néztem, de látom a többiben nem
hmmm... akkor is 2X olyan gyors, ráadásul mindíg az újat fejlesztik driveresen és nem a régit, azt hanyagolják
a stream processzorok száma 320-ról 800-ra nőtt (10 darab 80-as SIMD tömb), ezzel arányban a textúrázóké pedig 16-ról 40-re (a címzők és szűrők egyaránt) téhát két és félszerezték a dolgokat, mind1 előbb utóbb kijön az, hiába véded a 3870CF-et
egy csomóan visszaváltottak 3870re 4850ről, mert nem volt akkora a különbség. katt777 is, bár ő kifogott egy egész tuningos példányt a maga 870+os shadereivel;> crysis meg egyértelműen textúraintenzív és el van rosálva az optimalizálása ultrán. mondjuk én 1280ban játszok, hacsak a progi nem ismeri a két monitoros setupot, ott értelemszerűleg 2560ban és kéne egy harmadik kimenet is, ami nincs a 4850en... meg hejjj, akkor már a negyediket kinyomnám az erősítőre.
hülyeség volt visszaváltani, kijön egy új játék egyből elfekszik a 3870es a 4850es meg még tarthatja magát
Hehh az énd rága 3870em megy 930at atomstabilan! semmi plussz feszkó meg mókolások nélkül
összefoglalásképpen:
- a mérések azt mutatják, hogy a 4850 és a 3870 között 30-50% különbség van, de a 4850 akkor is 2x gyorsabb
- a 3870-es 496GFlops-szával 1TFlops áll szemben, de ettől függetlenül két és félszerezték a dolgokat
- int8-as textúra szűrésben 12.4Mbilerp VS 25Mbilerp, de itt is két és félszerezték a dolgokat
- fp16-os textúraszűrésben 12.4Mbilerp VS 12.5MBilerp, de itt is két és félszerezték a dolgokat
asszem a konklúziók levonását mindenkinek rábízom a fantáziájára.
ui: a CoD4-ben a 3870 a 8.6-os driverrel cca. 30-40%-kal lenne gyorsabb, mint a 8.3-mal... kérdezd meg TomBoy1986-ot, aki 3870 tulaj, ha nekem nem hiszel.
jó értem én én se vettem észre sokat a 3850-esről történő váltás után talán csak krájszsiszban meg mass effectben, de most már egy stalker clear sky-jal gondba lennék a 3850essel, nah mind1
Siera
(senior tag)
Gondoltam ,hogy te írtad Bacsis
ismét 1 jó leírás,nem selejtes,hanem Bacsisos.grat;)
Gondoltad?!
Ennyire látszik bizonyos írásokon, hogy én írtam?
Ez nagyon jól esett, köszönöm szépen!
Örülök hogy tetszett!
nagyon jó teszt..hasznos infó hegyek..gratula..
és végre 1400x900-on is van valami..