[Re:] [eldiablo:] E46 blog 1. rész, édes fájdalom - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


eldiablo
(addikt)
Blog

Majd kiderül. A pár évvel fiatalabb Z4-re eddig semmi olyan költség nem merült fel ami nem lenne kiszámítható egy 20 év körüli autónál, pedig elektronikából akad benne bőven és kilóméterben is többet futott mint ez az E46.
Szerencsére annyira buta az egész autó (jó értelemben), hogy a legtöbb dolog viszonylag könnyen szerelhető. Ez is a lényeg. Ez nekem nem elsődleges autó, hanem csak szerelgetni kell. Ha számosítani akarom akkor 4. autó, szóval nem veszem a szívemre ha holnap nem idnul be. Mondjuk olyan selymesen indul, hogy élvezet hallgatni. :)

Donor autókat már nézegettem a Z4-hez is... :DDD

Gyok2,
Ez az autó faragni kell, nem napi járósnak. :)
Majd ha ráunok a teljesítményére, akkor jöhet a nagyobb gyári intake, M54B30 szívó oldali vezérlés, főtengely csere és rövidebb hajtó rudak stb... ;)
Mivel sokadlagos autó, ezért nem kell holnapra működőképesnek lennie, állhat fél évet az aknán, nem gond.
Aztán ha 95LE+/L ki jön belőle és 200+ NM akkor elégedett leszek. Ha ez túl macerásnak bizonyul, vagy ráunok akár menet közben is, akkor lehet inkább rakok bele másik motort. Majd meglátom.

Tekintve, hogy mennyi ment bele a PC hobbiba, ez sem sokkal drágább dolog. :N
Hangsúlyozom, nekem ez hobbi célra van.

üzenetek