[Re:] [eldiablo:] Én és a roadster élet - BLOGOUT fórum
hozzászólások
Már izgulhatunk, hogy nálad mikor üt be a pánikbetegség, mert ez is BMW...
Miatásként én mindig megnézem a Z-ket (Egyszer kipróbálnám, hogy milyen egy nagyobb, erőssebb MX-5 ). Igaz nekik nem csápolok, de leginkább azért, mert nem hittem volna, hogy igény van rá. Mint ahogy ez az igény, az újabb Mx-5 tulajok nagyrészéből is kikopott.
[ Szerkesztve ]
Ültèl már Miatában is?
Nekem a mazda felè húz a szívem, de ez kèt csoda között vacilálok. Szeretnèm kipróbálni mindkettőt.
Sajnos nem volt lehetőségem. A Z4-et nem igazán emlegetném egy lapon az MX5, már csak a villanyszervó miatt sem. Az M-es változatba szereltek hidraulikus szervót.
Az MX5 egy könnyű, kicsi élményautó. Nyilván lehet vele nagy távokat is utazni, de kellően fanatikusnak kell lenni hozzá. A Z4 egy böszme nagy állat hozzá képest.
A barátnőm utazott MX5-tel, Ő jobban kedveli a Z4-et, mert nem olyan pici az utastere. Ha ő a helyre panaszkodik, akkor az tényleg nagyon pici lehet. Így is fura ahogy fel kell nézni egy Swiftre a Z-ből.
dugo_
(veterán)
https://logout.hu/bejegyzes/carlytoo/ird_ki_magadbol.html
https://logout.hu/bejegyzes/carlytoo/bmw-s_prszt_lettem_megint.html
https://logout.hu/bejegyzes/carlytoo/diagnosztizalt_panikszindromam_tortenete.html
https://logout.hu/tema/re_carlytoo_diagnosztizalt_panikszindromam_tortene/hsz_55-55.html
_________________
Amúgy szép az autó!
Hálás köszönet. Nincs is rosszabb mint lemaradni egy poénról.
Pedig olvastam is a bejegyzéseket.
Köszi. Közelről már látszik sajnos a sok kőfelverődés, karc, ajtó nyitások. Mondjuk ez a kence sokat javított rajta, de én azért látom.
Ajtó rányitás: az is szép sztori. Ha egy nagy parkolóban megállok távol mindenkitől, akkor mire visszaérek, BIZTOS hogy mellém parkolnak. Jobbról-balról 20-20 hely van szabadon, akkor is beállnak mellém.
Roki hely, meg dupla az nálam nem játszik.
AxBattler
(félisten)
Grats a géphez, szép példány, remélem a sok bumburnyák nem veszi el a kedvedet!
Járj inkább találkozókra, ott simogathatjátok egymás lelkét!
Mindig olvasgatom ezeket a roadster cikkeket, de magam még olyan messze vagyok a témától...
MX5 nekem is a helyszűke miatt parás (187cm, 90+ kg), no meg automatával kellene; TT-ket nézegetem elsősorban, annak az arányai jobban bejönnek, ill. talán egy fokkal kevésbé zsúrpubis, mint a bömös...
[ Szerkesztve ]
Köszi! Nem fogja. Álltalában gyorsan kipuffogom magam és megy tovább az élet. Néhány visszatérő momentum van, pl. vérvitarások, de azt a céges autónál is szoktam tapasztalni, hogy megy a méregetés.
Az első TT nekem olyan kétezres évek pornós csajszi verdája.
Ettől függetlenül egy V(R)6-os TT-t kipróbálnék egyszer.
AxBattler
(félisten)
Az első TT nekem olyan kétezres évek pornós csajszi verdája.
Jaja, de ezt tudnám max. megengedni... majd valamikor.
Nyitható keménytetővel, kormányváltóval lenne igazán a vágyam tárgya.
"Aztán ott vannak a Miatások. Na, ők nem spanolnak."
Nem tudom kikkel találkozhattál eddig, de végtelenül kedves formák, még a roszabb részük is , én meg aztán akármerre megyek, kifejezetten figyelni szoktam melyik autós autózik azért, amiért én is, nekem pont a Z4-es formákról alakult ki ugyanígy a véleményem, úgytűnik belenyúltunk a javába.
Üdv, egy Miatás
Ha jol sejtem a gepeinkben hasonlo motor dolgozhat, nekem E60 van, 3000cc, 6 sebesseges manual valto, semmi turbo vagy sallang. Eles valtas volt szamomra, egy ezres Toyota Yarisrol. Mas kategoria az teny, nem a leggyorsabb, de megis eszmeletlen ahogy bir menni. A hatso kerekes meghajtastol neha en is felek meg.
A valto nem a kedvencem, lehet mar olajat kene benne cserelni, de egy BMW-tol finomabb szerkezetet vartam. A szivem meg mindig japan, csak ez tul jo vetel volt, meglatjuk meddig huzzuk egyutt.
Hasznald a tied egeszseggel, sok balesetmentes kilometert!
Ui.: Milyen apolot hasznalsz a kasznira?
Nem gondolom, hogy gond lenne velük, csak szimplán az a tapasztalatom, hogy ha tehetik inkább a távolba révednek, véletlenül sem kacsintanak át ahogy én tenném, gondolva arra, hogy van bennünk valami közös.
Nincs ezzel gond, gondolom ők is arra gondolnak, amire én szoktam amikor a random BMW-s átvigyorog hozzám... nem, nem akarok gyorsulni...
Igen, van néhány igazi, BMW sztereotípiákat tökéletesen hozó arc a Z tulajok között, őket én sem csípem.
Az MX5 különösen fáj nekik, mert van amiben jobb az a kis autó.
Ha meg valaki kedvesen vigyorog egy Z4-ből, az lehet pont én leszek.
mexicanravenegy, "BMW-tol finomabb szerkezetet vartam.. ."
A BMW-nek hírhedten fapad manuál váltói vannak. Nem beszéltem olyannal aki dicsérte volna. A 2003-as Focusomban jobb a váltó mint a Z4-ben, pedig abban 315K van már.
Szép kis E60.. N52 vagy M54?
Silk Nanofinish, , egy mosást már kibírt, várom mikor kopik meg.
Neked sok balesetmentest!
[ Szerkesztve ]
En anno E46-on tanultam vezetni, 320tdi, kis ujjal tudtam valtani, ezert csodalkoztam a mostanin.
N52 van az enyemben, az M54 tudom jobb lett volna, de ennyiert ez kihagyhatatlan volt. Nekem a formaja az nagyon bejon az E60-nak, de a szivem csucske mindig a hot hatch kialakitas fele fog huzni, es nagyon tetszenek az FN2-es Honda Type R-ek.
Varom a tovabbi bejegyzeseket a te gepedrol!
Én a vérvitaránál ledobtam a láncot... Köszönet érte ....
Nem rossz az az N52 sem.
Ha hot hatch akkor nekem az MK1 és MK2 RS Focus. Mondjuk az MK3-at sem utasítanám vissza.
Civicből nekem a 8.-9. gen tetszik. Meg mikor éppen mi tetszik meg. GT-R, Mercedesből vagy Nissanból, már mindegy...
Talán lesz még agymenésem és az autó mindig ad témát.
Lalikiraly,