[Re:] [energy4ever:] Miert NE! vasarolj az iponban! - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


energy4ever
(addikt)
Blog

Holnap sajnos 2kor kelek(munka), es onnan meg videkre hazakellet erjek, igy siettem el onnan, ahogy tudtam!


Jhonny06
(veterán)
Blog

Elcseszték a rendelést, előfordul. Nyilván az indulat beszél belőled (elhiszem, hogy kellemetlen ennyit várni a semmiért), de ettől még nem inkorrekt üzlet.


zozzoo
(csendes tag)

Ez meglepett. Sosem voltak az úriember mintapéldái az eladók, tisztelet a kivételnek, de ilyen velem egyszer nem folrdult elő. Sokszor vásároltam ott, nagyobb értékben is és minden pontosan ott volt.


energy4ever
(addikt)
Blog

Okes, es azt mivel indoklod, hogy az uzletben elhelyezett kb 20kamera elott ,es a szamaim elott volt a termek a kezeben? Ez volt nala jol lathatoan:

Nincsen egy hasonlo termek sem ilyen/ilyesmi csomagolasban!

Zozzoo: Engem is meglepett, a tobbi hasonlo uzletben nem talalkoztam semmi hasonloval sem! :(
Nekem ez volt az elso rendelesem toluk, es az utolso is!

[ Szerkesztve ]


jozsi252
(veterán)
Blog

Valamit tuti hogy trükköztek. Amúgy itt a "hivatalos" topic az iPon-nak.


energy4ever
(addikt)
Blog

(jelenleg az)Utolso hozzaszolasban az en hozzaszollasom szerepel, amiben belinkeltem ezt az irasomat!


Kolondrum
(félisten)
Blog

220volt - Én mailt kaptam igen mehetek stb. Bemegyek: semmi! 2x40km-be került és nem kevés pénzbe.


energy4ever
(addikt)
Blog

Neked legalabb nem szurtak ki a szemedet azzal, hogy ottvolt a termeked az orrod elott!


vwpolopg
(őstag)
Blog

Én ma kaptam mailt, hogy mehetek a cuccért, de ma amúgysem tudtam volna bemenni, aztán 4 után hívtak telefonon, hogy nem jött meg amit rendeltem mégsem, csak holnap. Szóval velem korrektek voltak, bár ha odamegyek 4-re akkor megszívom...


energy4ever
(addikt)
Blog

Te jobban jartal akkor! :)
Engem nem az zavar jobban, hogy odamentem, es vartam a semmiert, hanem ottvolt naluk, amit rendeltem, es hazudkak, hogy az nem az, az mas, koze nincs hozza, stb, es nem voltak halylandoak odaadni, hogy miert, az kerdojel marad szamomra!


horitomy
(tag)

Webes redelésem volt már sok. Azzal nem volt baj. Egyszer viszont voltam személyes átvételen kb. 3 éve.
Hát!! Olyan flegma picsát még pult mögött nem láttam sehol mint amilyennel ott találkoztam. Véletlenül mertem tőle kérdezni. A szemeivel ölt meg. Amúgy nem panaszkodok rájuk, lehet, hogy a csajnak azon a napon volt meg.


Vakegérke
(veterán)
Blog

Azért flegma egy eladó, ügyintéző, mert megengeded neki. Ha velem akar hepciáskodni egy ilyen beosztott, akkor közlöm vele, hogy én vagyok a kedves vevő, ha nem vette volna észre, és az én pénzemből él. Azonnal lecsitul. Ha nem, akkor irány az üzletvezető, be kell panaszolni. No meg ott a Vásárlók könyve, mint fenyítő eszköz.


csecso22
(tag)
Blog

ja jól meg kellet volna őket verni a Vásárlók könyvével :D


stewe2
(aktív tag)
Blog

Dehogy, abba írni szoktak, de jobb helyen elég csak elkérni :D Nálam ez egyszer sem fordult elő 5 éves műszaki eladói pályafutásom alatt. Itt Pécsen is tudnék olyan üzletet, ahonnan inkább elhozatom futárral a cuccot, csak ne kelljen bemennem :DDD


iSonic
(addikt)
Blog

Ha megemlíted a Panaszkönyvet akkor már általában csöndben maradnak, plusz azt eléggé szépen ellenőrzik, szóval, hogyha kellemes bejegyzést dobsz oda, akkor megfájdul az önelégült lelkük.. Volt már nekem is olyan esetem, hogy már fogtam a tollat és láss csodát hirtelen 180 fokos fordulatot vett az eladó szemlélete és én lettem a legjobb vevő a világon ;)


lordostibi
(csendes tag)

1. a rendelése nem lett elbaszva, a probléma az volt hogy a Váci útat oda vissza lezárták egy balesett miatt, a drága rendőr kollégák és a szállító beragadt a dugó közepén sok más autós társával együtt, ezért nem érkezett meg a drága megrendelő terméke.
2. Nem csak Te rendelhetsz olyan terméket, lehet hogy volt belőle itt olyan de az nem a Tied volt.
3. Le lettél ültetve és szóltak hogy késik a termék, azt mondtad hogy megvárod, ha akartál volna felállhattál volna és távozhattál volna senki nem kényszerített fegyverrel, majd másnap befáradhattál volna minden gond nélkül.
4. Én is a boltban tartózkodtam akkor, tudnak köszönni az eladók és a pénztárosok is, több éve vásárolok az iPonban, mindenkinek csak ajánlani tudom!.


Vakegérke
(veterán)
Blog

Ezt is olvastad, vagy csak a mundért véded?
A lényeget kiemeltem.
"Kb 10perc mulva az epulet masik felobol egy addig nem abban a szobaban tartozkodo iponos emberke bejott, aki engem tajekoztatott, attol megkerdezte mire varok, elmondta, erre mondta aki utolag jott be, hogy mar tegnap megerkezett az en alltalam rendelt termek, majd a kolegaja akivel tarsalgot, kerte, hogy ne mondja ezt, es lecsondesitette."


beefjeez
(senior tag)
Blog

+1, utálom az ipont én is, hasonló esetem volt velük, de sajnos nem csökken a forgalmuk úgy néz ki :(


Lord Myn
(senior tag)

lehet, hogy a csajnak azon a napon volt meg.

Már ne is haragudjon az illető, de ez ki a francot érdekel? :W

Elegem van abból, hogy meg kell értenem, nekem vevőnek, hogy ő is ember és lehet rossz napja... NEM, nem lehet!

Az első munkahelyemen, kb. 20 évesen, nekem volt, hogy összetörtem az autót + elhagyott az akkori barátnőm, az ügyfelek még sem vettek észre semmit ebből, mert ugyanúgy udvarias és türelmes voltam, mintha semmi bajom nem lenne. Ha valaki nem bírja érzelemmentesen végezni a kereskedelmi munkát, akkor ne csinálja...


lordostibi
(csendes tag)

Mondom a lényeget: Az a termék, nem az volt, de nem is ez a baj, ugyanis a lényeg (és kiemelem a lényeget), hogy NEM volt itt a terméke, mivel az autó a lezárt úton állt, mellesleg más emberek rendelésével együtt.


Vakegérke
(veterán)
Blog

Mondod te. Az eladó kollégája viszont azt mondta, hogy az övé volt.
"Az a termék, nem az volt..."
Ott volt fórumtársunk szeme előtt, így elhiszem neki, hogy bizony az volt.

Egyébként érdekesnek találom, hogy pont ott voltál az esetnél, és pont kiszúrtad ezt a nem túl hízelgő írást. Lehet, hogy az iPon alkalmazottja vagy?


lezso6
(HÁZIGAZDA)
Blog

És mi van ha az iPon alkalmazottja? :F Feszítsük keresztre, mert gonosz érdekek vezérlik? Már rögtön bérenc, ha más a véleménye a helyzetről?

Én vásároltam már ott többször, személyesen is, sose volt gondom vele, ami ugyanúgy nem jelent kb semmit, mint ahogy a bejegyzés írója most pórul járt, mert csak cseppek a tengerben. Inkább azt nevezném problémának, hogy a kártyás fizetés nincs ingyen. :D

Az meg hogy mindig azt kell szidni / baszogatni, aki a legközelebb van, elég primitív felfogásra utal. Nem hiszem, hogy aktuális kasszánál lévő eladó lenne a ludas abban, hogy nem érkezett meg időben az áru. :U

[ Szerkesztve ]


beefjeez
(senior tag)
Blog

Figyelj, ha megrendel valamit, és ők szólnak, hogy ugyan menjen már be, átveheti, bemegy, nem adják oda/nincs ott, ott vár majd 2 órát, majd elküldik? Ez korrekt? Akkor elkölti máshol a pénzét, így jártak.


Vladi
(nagyúr)
Blog

Jah, csak ezt illik kulturáltan kommunikálni, hogy a vevőnek ne a fórumra legyen kedve szaladni.
A kereskedelem ezzel jár. Embereknek adnak el termékeket. Ha nem teszik....


lezso6
(HÁZIGAZDA)
Blog

Ezzel teljesen egyetértek, nem is erről írtam. :N

(#25) Vladi:

Nekem inkább az gyanús, hogy a bejegyzés írója már nagyon akarta azt a cuccot valamihez, rákészült, mittomén, aztán mégse kapta meg, így otthon nem csinálhatta azt amire már annyira várt. Így helyette megszületett ez a bejegyzés, mert az iPon elcseszte a napját.


lordostibi
(csendes tag)

Lehetnék akár iPon alkalmazott is amennyi pénzt már ott hagytam, de nem vagyok viszont ott voltam az esetnél, bármilyen meglepő is, ismerem a srácokat, jó arcok, de nem magyarázkodom tovább, nem hiszem hogy egyből fórumokra kell szaladgálni és Hatetopicocat nyitni ha valami nem sikerült az életben, esetleg nem vettél meg valamit, emberünk aki írta ezt, kb 16-17 éves, tudom hogy most menő telesírni az internetet mindennel, hogy anya elvette a telefonom, a barátnőmnek megvan és hogy nem kapott valamit, mellesleg amit irt egy elég kifordított vetítés mivel mondom a srác a széken ült végig csöndben, bele egyezve hogy megvárja a terméket, és igen szóltak neki hogy továbbra is késni fog az érkezés. 30 éves koráig remélem még vagy 500 ilyen topciot nyit hogy menyi csalódás érte/éri a mindennapokban....


Vakegérke
(veterán)
Blog

Ha fórumtársunk az iPon alkalmazottja, rögtön érthetővé válik tájékozottsága, amelyre talán nem figyeltél fel. Mint kiderült, nem alkalmazott, hanem megelégedett vásárló.
Megjegyzendő egyáltalán nem kívánok lángot fújni, mert más a véleménye, mint az itt megszólalók többségének. Csak beszélgetünk. Baj?

[ Szerkesztve ]


lordostibi
(csendes tag)

lezso6: ha jól tudom az előző kártyás rendelésed költségeit a következő rendelésedből levonják, de ha ez pontosabban érdekel írj egy emailt nekik biztos válaszolnak a kérdésedre.

[ Szerkesztve ]


Jhonny06
(veterán)
Blog

A lényeg, hogy elbasztak valamit (hozzáteszem, nem egy nagy kaland) és a kolléga írt róla egy túlzó bejegyzést, hogy az iPon egy szar cég, senki ne vásároljon náluk többet semmit. Amikor naponta százával szolgálják ki az elégedett vásárlókat, nem túl sok negatív visszajelzést lehet róluk olvasni amúgy sem.

Mindenkit kötelező jelleggel beállítanék még 20 éves kora előtt 1 hétre bármilyen üzlet pultjába, hogy szedjen fel egy kis toleranciát, mert ez nem erőssége az embereknek.


madgie
(titán)

Az utolsó bekezdéssel borzasztóan egyetértek :K


Kolondrum
(félisten)
Blog

Akkor ennyi erővel mindenkinek kéne KRESZ vizsga, eladói tapasztalat meg ezer más dolog. Csepp a tengerben.


energy4ever
(addikt)
Blog

Megkerdezhetem, hogy honnan vetted ezt a 16-17eves dolgot? Vegzetsegel rendelkezo dolgozo ember vagyok, nem kisgyerek!

Nem sirok tele semmit se, azert irtam ezt a bejegyzest, hogy gondoljak at az emberek, hova mennek vasarolni! En eloszor mentem oda, es egybol igy jartam. Erdekes modon a konkurens cegekel semmi gondom sem volt!

(#17) lordostibi: Azt mivel magyarazod, hogy azt mondtak, hogy atvizsgaltak az autot, es NINCSEN rajta a a termek?
Abbol ahogy irtad, hogy volt ITT olyan, kiderult, hogy ottani emberke vagy. Az ott/itt szavacskakon elkellet volna gondolkozz.
Az uzleten belul a penztaros notol kerdeztem, VAN BARMI HASONLO TERMEK!? Valasz kis kutakodas utan: NINCSEN!

Ma voltam bent, vagy te, vagy egy masik kollegad megmutatta azt a termeket, amin kibukott, hogy 3man is nem mondtatok/mndtak igazat!

[ Szerkesztve ]


madgie
(titán)

Nem mindenkinek, csak olyanoknak, akikben nincs egy csepp tolerancia, emocionális készség. Az olyan csak akkor képes elképzelni az adott szituációt, ha néha - elnézést a hasonlatért - a f@sz rossz oldalán áll.

#35: engem meg a PCX b@szott át vagy öt éve. Nem vásárolok tőlük azóta, pedig hagytam bőven lóvét náluk. Az iponnal meg soha nem volt semmi bajom, a garanciális dolgokat is példaértékűen intézték.
Ettől függetlenül látod, mással meg pont fordítva van... szerencsére van hatcsillió számtekkbót, oda viszed a lóvét, ami neked bejön, ennyi.

[ Szerkesztve ]


energy4ever
(addikt)
Blog

"nem túl sok negatív visszajelzést lehet róluk olvasni amúgy sem."
Olvasd el itt a hozzaszolasokat, nem egy embernek volt veluk baja!

"írt róla egy túlzó bejegyzést"
Mit tuloztam el?

"az iPon egy szar cég, senki ne vásároljon náluk többet semmit."
En leirtam egy esetet, ezek utan fontoljak at az emberek hova mennek.


Jhonny06
(veterán)
Blog

És? Nincs olyan, hogy tökéletes bolt. A másikkal éppen nem neked nem volt bajod, másnak meg igen. Mindenki hibázik, csak nem mindig vagy ott. Most ott voltál, na bumm..

Ettől még az esetek nagy részében rendesen ki fognak szolgálni. Akkor most szar bolt? Nem.

[ Szerkesztve ]


Vakegérke
(veterán)
Blog

Kíváncsi lennék, hogy ezzel a bolttal kapcsolatban van-e valakinek kifogása. Meglepődnék, ha igen.


ZS0LT3
(csendes tag)

Rendszeresen járok hozzájuk, de ettől még nem dől össze a világ és gondolom te sem szenvedtél maradandó lelki traumát az eset után...

Én ezért rendelem meg tőlük és minden más webshopból korábban a terméket és csak jóval a visszaigazolás után veszem át. Ott is emberek dolgoznak, tévedni pedig emberi dolog, vagy mint ahogy korábban is írták bármi közbe jöhet szállítás során.

"Nincsen egy hasonlo termek sem ilyen/ilyesmi csomagolasban!"

Én DP-VGA átalakítót vettem tőlük anno és az is ugyan ilyen csomagolásban volt mint jó pár terméke a sapphire-nak: VGA, DP, MiniDP, stb...

Szerintem teljesen korrekt a kiszolgálás, BP. környékén még mindig akkor is ők adják legjobb áron a legtöbb számtech cuccot és sok embernek ez számít nem pedig az, hogy később veszik át a megrendelésüket. Szavaidból ítélve ("Ma voltam bent, vagy te, vagy egy masik kollegad megmutatta...") te is visszamentél ehhez a "szar céghez" mint sokan mások holott máshova is mehettél volna miután visszakaptad a pénzed...


ZS0LT3
(csendes tag)

Én már vettem tőlük 1-2 dolgot és nem volt velük semmi gond, de azért az ő mérlegük sem "makulátlan" mint ahogy minden más egyéb hasonló üzleté sem.

[ Szerkesztve ]


djculture
(félisten)
Blog

Nekem is van jópár ismerős akit nem ilyen piti ügyekkel szívattak meg, legutóbb pl egy vinyó ami érdekesen újnak lett eladva miközben tavaly óta ketyegett rajta a gari.. De legalább visszavitte az illető és kártalanították. Viszont ha nem irjuk be a serialt a wd honlapján soha az életbe nem derül ki hogy használt nyavaját sóztak rá.

[ Szerkesztve ]


lezso6
(HÁZIGAZDA)
Blog

Ha tavaly óta ketyegett rajta a gyártó gari, akkor az azt jelenti, hogy már régóta állt a raktárban a winyó. A thinkpadomra se onnantól van világgari a weboldalukon, amikori a számla.

Az igazi újracímkézés egyékbként leginkább a gyártónál megy, nagy tételben. Nagy nevű gyártók javított főpanellal adják el a használt garanciáztatott telefonokat, notikat újként. Persze gari az ugyanúgy van rá.

[ Szerkesztve ]


kali
(legenda)

vásároltam már náluk elég sok cuccot, több notit, komplett számítógépeket raktam össze onnan ismerősöknek...stb, szóval van vásárlási tapasztalat bőven mindegyik üzletükből - még a régebbiből is -, és nem nagyon tudok rájuk rosszat mondani, de számomra (is) problémás, ha kifizettetnek valamit, amit perceken belül át kellene, hogy adjanak, de a termék fizikálisan nincs az üzletben adott pillanatban...


djculture
(félisten)
Blog

Azon hogy nincs fizikailag valami a boltban csak egy gyűjtőhelyen azon én már nem lepődök meg, mert mindegyik bolt így dolgozik. Nem éri meg betárolni mert napról napra változnak az árak...
Megint más ügy az hogy küldenek róla sms-t hogy átvehető x időponttól és odabumlizik az ember és sehol semmi, ilyen esetben kárt okoztak a vevőnek hisz nem szupermen hogy ott teremjen. Fölöslegesen rabolták az idejét és ha pénzébe került oda utazni akkor azt is. Simán bekellett volna irni ezt az esetet a vásárlók könyvébe.

[ Szerkesztve ]


kali
(legenda)

valamennyire ismerem a logisztikai folyamatot, így azon nem lepődök meg, ha délelőtt úgy kiértesítenek a délutáni átvételi lehetőségről, hogy a rendelt termék az általuk jelzett délutáni időpont előtt egy órával - tehát jóval később, mint a kiértesítés megtörténte - még nem lesz náluk fizikálisan, hiszen jellemzően nem szokot probléma adódni, kevés termék nem érkezik meg, ha az arányokat nézzük.
ellenben ha a folymat során tapasztaltják a hibát, hogy nem kapják/kapták meg adott rendelt terméket, akkor azt jellezék már a kedves vevő irányába, hogy feleslegesen ne utazgasson az ember - bár sokan már korábban elindulnak, illetve néha már az is probléma, hogy eleve úgy tervezték a napjukat, előtte és utána fontos program van, szóval néha a legkisebb módosulás is gondot okoz -, mert már ezzel anyagi kárt is okoznak számára, azt viszont a hab a tortán, hogy még ki is fizettetik az üzletben azt a terméket, amit nem tudnak átadni részére! :( :(((


hoffman_
(nagyúr)

én attól kezdve lettem kevésbé toleráns, hogy beálltam egy pultba :DDD

btw meg ipon rulz, shit happens. rosszul lett lekommunikálva, de ez a legnagyobb hibájuk. évek óta elégedetten vásárolok és adott esetben gariztatok náluk.

ui.:

csak az nem hibázik, aki nem csinál semmit :)

[ Szerkesztve ]


shiftac
(aktív tag)

"Visszaadtak a penzemet, es elkuldtek!" Tekints a dologra úgy, mintha meg sem történt volna. A pénzt visszakaptad, ergo nem olyan nagy a gond. Én csak pcx-től rendelek, ajánlom hogy te is onnan rendelj legközelebb.


-NOKIA-
(Ármester)

Én több dolgot is rendeltem már tőlük, de még sosem volt gond.
Javaslom hogy legközelebb ha nem vagy elégedett, írj be a vásárlók könyvébe, így legalább marad nyoma.
Az lett volna egyébként valóban a korrekt, ha legalább adnak valami kupont, vagy vásárlás utalványt vigaszdíjként.


gegory
(tag)

Sajnos én is megszívtam most az iPonnal.
Vettem egy CPU hűtőt(12e), haza mentem feltettem és az egyik fontosabb műanyag alkatrész konkrétan elpattant(anyag fáradás jelei voltak rajta).
Vissza vittem, hogy segítsetek mert itt az ünnep és itt állok gép nélkül. Ők átvették bevizsgálásra (aminek tuti az lesza vége, hogy az én hibám) és közölték, hogy az "Asus" már ebben az évben tutira nem fog vele törődni és max februárban lesz ebből valami...
Na most itt állok pénz nélkül és proci hűtő nélkül... Boldog harácsonyt! :C

[ Szerkesztve ]

üzenetek