reggel békésen megnézem az egyenlegem erre mi jön velem szembe:
Úgy néz ki a magyar bankok is felébredtek
https://www.kh.hu/napi-penzugyek/elektronikus-szolgaltatasok/xiaomipay
reggel békésen megnézem az egyenlegem erre mi jön velem szembe:
Úgy néz ki a magyar bankok is felébredtek
https://www.kh.hu/napi-penzugyek/elektronikus-szolgaltatasok/xiaomipay
Sziasztok. Olyan problémám lenne hogy nem tudom hozzáadni a curve kártyát. A kártya hitelesítéséig eljutok de amikor küldenie kéne sms ben a kódot, a kód nem érkezik meg. Próbáltam már Mi Fit alkalmazásból és Mi fitnessből is. Csináltam új mi fiókot (UK régió) és direkt a telefonszámmal léptem be a MiFitnessbe de semmi.
Most kipróbáltam másik telefonszámmal, de arra se küld verification SMS-t. Mit lehet ezzel kezdeni? Csak emiatt cseréltem le a mi band 4 et.
Kipróbáltam a telefonszám módosítását a Mi fiókban. A régióhoz magától beírja az országhívószámot, vagyis UK régióhoz meg sem tudnék adni magyar telefonszámot. Nincs ott a régió sorában, hogy +44?
De ki lehehet választani a +36 ot is. Megpróbáltam másik telefonnal is. ott se küldi az sms-t. De érdekes mert a xiaomi weboldalára be tudok lépni telefonszámmal és ott küld verification-t is.
Készíts egy vadi új account-ot olasz régióval! Nekem azzal sikerült.
Magyar régióval nem lehet? A Mastercard Mi Pay oldala úgy írja le, mintha bármilyen Mastercard kártyával használható lenne.
Sziasztok, tudna valaki segíteni? Jól működő NFC-s eu órára fektettem a magyar nyelvet. Sikeres párosítás után átváltott német nyelvre, és azóta nem megy a fizetés. köszi
Nekem nem ment magyar Visa electronnal februárban, más kártyám meg nem volt, ezért regisztráltam Curve-re. Azóta, mint olvasható a KH kijött az órával, így KH-s kártyával működnie kellene, kipróbálni nem tudom.
Az oldal szerint MasterCard kell hozzá, nem visa. Én sem tudom kipróbálni még, akartam venni ilyen órát, de pont kezdett megjelenni a hetes verzió, inkább már megvárom azt a cserével.
Sziasztok, én megvettem végül a 6 NFC-t. Nem várom meg a drágább hetest, mert tudásban és méretben is a hatos nekem elég.
Tegnap este már azzal fizettem a jégkrémeimet
Curve mögé tett Gránit bankos kártyával, Mi Fitness appal pöccre megy, a fizetés is nagyon egyszerű.
ereklodnek hogy mikent tudom megoldani ha hatotavon kivul kerul a telo a bandt tol utana vissza csatakozon a telora mert azt mutatja hogy nincs kapcsolat a teloval mikent tudom megoldani hogy azonnal vissza kapcsolodjon ha a kozelbe van?
Nálam (Redmi 4X-hez) automatikusan visszacsatlakozik. Ha nem teszi, akkor úgy tippelem, hogy a telefonon múlik.
Sziasztok. Tegnap vásároltam egy band 6 nfc órát. Regisztráltam egy Curve kártyát. Hozzárendeltem a revolutos virtual kártyám. Hozzárendeltem googlepayhez curve kártya adatait. Majd telefonnal párosítottam az órát. Curve kártya adatokat hozzárendeltem Zepplife alkalmazáshoz. Órával tudtam kétszer fizetni teljesen könnyedén. Aztán a harmadik fizetésnél elutasított majd a negyedik próbálkozást is. Aztán eltűntette a párosított kártyát. Most már nem engedi hozzárendelni. Se googlepayhez nem tudom a Curve kártyát. Se zepplife. Hibát ír ki... Mi lehet a probléma???
Próbáltam már régiót is változtatni. Nem tudom párosítani egyenlőre sehogy.
Ha GPay-el is gond van, akkor szerintem a Google, a Curve és a virtual Revolut közt ment félre valami.
Nálam 2023.04.20 óta nem megy a fizetés a band-dal. Minden alkalommal elutasítja a terminál. A Curve kártya, ami mögötte van az működik fizikai és online módon is, csak a band-os használat nem megy.
Curve kártyát töröltem Zepp Life-ból, utóbbit uninstalláltam, majd újra telepítettem, Curve kártyát újra felvettem, de ugyanúgy declined, ha fizetni szeretnék.
Másnak is van ilyen gondja?
A probléma a telefonnal volt, hiába kellene tőle függetlenül is működni-e a Band-nek. Valami process beragadhatott. A /storage/emulated/0/Android/data/com.xiaomi.hm.health/cache/log mappában találtam két txt log fájlt, melyet elemezve kiderült, hogy 30 másodpercenként próbálkozott valamivel a telefon (*-ozott részeket szenzitívnek ítéltem, azért *-os). Telefon újraindítás után elmúlt a próbálkozás és újra lehet fizetni a Band-del.12:00:44.595 LogUtil cplc:************************************************************************************
12:00:44.598 LogUtil deviceAppId:com.xiaomi.hm.health
12:00:44.600 LogUtil paymentAppData:****************************************
12:00:44.602 LogUtil paymentAppInstanceId:*******************************
12:00:44.608 LogUtil log:--> POST https://bankcard.nfcpay.de.intl.mipay.com/mastercard/wallet/sdk/checkStatus
12:00:44.615 LogUtil log:Content-Type: application/json;charset=UTF-8
12:00:44.617 LogUtil log:Content-Length: 489
12:00:44.619 LogUtil log:id: ******************
12:00:44.622 LogUtil log:authenticationType: 2
12:00:44.620 LogUtil log:token: **********************************************************************************************************************
12:00:44.625 LogUtil log:
12:00:44.627 LogUtil log:{"deviceId":"****************","requestId":"************************************","packageName":"com.xiaomi.hm.health","userId":"**********","deviceType":4,"cplc":"************************************************************************************","country":"IT","seId":"********************************************","appVersion":"6.7.1","sdkVersion":19,"osType":"Android","paymentAppInstanceId":"*******************************","lang":"en","osVersion":"7.1.2","deviceModel":"XMSH16HM"}
12:00:44.629 LogUtil log:--> END POST (489-byte body)
12:00:44.965 LogUtil Tag:null
12:00:44.970 LogUtil Response Content:{"status":"0000","desc":"Operation successful","requestId":"************************************","spErrors":null,"messageId":null,"cardStatus":false,"transactionStatus":false}
12:00:44.976 LogUtil Tag:null
12:00:44.980 LogUtil Response Content:{"status":"0000","desc":"Operation successful","requestId":"************************************","spErrors":null,"messageId":null,"cardStatus":false,"transactionStatus":false}
12:00:44.983 LogUtil Tag:null
12:00:44.986 LogUtil log:<-- 200 OK https://bankcard.nfcpay.de.intl.mipay.com/mastercard/wallet/sdk/checkStatus (355ms)
12:00:44.989 LogUtil log:Content-Type: application/json;charset=UTF-8
12:00:44.990 LogUtil log:Date: Tue, 25 Apr 2023 10:00:45 GMT
12:00:44.993 LogUtil log:server: MFE web server
12:00:44.995 LogUtil log:Connection: keep-alive
12:00:44.999 LogUtil log:
12:00:45.003 LogUtil log:{"status":"0000","desc":"Operation successful","requestId":"************************************","spErrors":null,"messageId":null,"cardStatus":false,"transactionStatus":false}
12:00:45.005 LogUtil log:<-- END HTTP (176-byte body)
Segítséget szeretnék kérni, hogy ne vegyem meg hiába a Mi Band 6 NFC-t.
Jelenleg sima Band 6-ot használok, tervezem lecserélni NFC-sre egyetlen okból: hogy a Balcsin a strandra ne kelljen bevinni a telefont, se sok pénzt.
A kérdésem az lenne, hogy:
1. Kínából (Aliexpress) rendelt már valaki? Működik, onnan is megvehetem a Mi Band 6 NFC-t?
2. Úszásra használjátok? (Csak öreges mellúszás a Balcsiban.)
3. A telefonomra (Mi 11 Ultra) nem lehet Zepp Life-ot telepíteni ("nem kompatibilis" vagy mi), de a Mi Fitnesst igen. Ez utóbbival is be tudom állítani a Curve Mastercardomat órás fizetésre? (Nem követem a gyári sw változásait, mert Notify for Mi Band-et használok.)
Köszi előre is.
2. Igen. Egy-egy alkalommal kipróbáltam klóros medencevízben és tengerben is. Nem okozott elváltozást.
3. Megoldás lehet korábbi verziójú Zepp Life app beszerzése viszont csak nagyon-nagyon-nagy körültekintéssel és óvatossággal. Play store-on kívüli app-ok kielnceven sok százaléka fertőzött.
Én a Mi Fitness appon keresztül használom fizetésre az órát, úgyhogy emiatt nem kell aggódnod, benne van a funkció.
Szerk: tavaly kifejezetten egy gyógyfürdős kúra miatt vettem meg az órát, hogy a fürdőben ne kelljen minden alkalommal visszamenni az öltözőbe a telefonomért, ha mondjuk venni akarok egy kávét. Nyugodtan használd úszáshoz, sőt, medencében kb. mérni is tudod vele, hogy mennyit úsztál.
[ Szerkesztve ]