üzenetek

hozzászólások


John Fowler
(tag)
Blog

Csak hogy ontopic is legyek: önmagában nem baj, ha a játékok egyre nagyobbak, és hardverigényesebbek lesznek. Isten látja lelkem én régi scener-ként odavagyok a procedurális textúrákért, de anno átkoztam a 3Dfx-et, mert a dominanciájuk miatt nagyon sokáig senki sem használt 256x256-osnál nagyobb felbontású texturákat, hogy a 32 bites színmélységről már ne is beszéljek...

A jelszó az igényesség. Nem számít ha valami nagy vagy bonyolult, csak érezzem, hogy átgondolták a fejlesztés során. Egy VGA felőlem ehet többet, ha a táp és a hőelvezetés normálisan meg van oldva.
De sajnos mai rohanó világunkban a kivitelezés foka sosem fontos, csak a puszta számadatok. Megvan a 1,5 gigahertz? Ja hogy lassabb, mint az előző generáció 1Ghz-en, kit érdekel... Vagy megvan a 28 pálya 1 képkockára átlagosan jutó 1 millió poligonos részletességgel? Pipa. Ja hogy a játéknak egyébként nincs értelme? Hát az a borítóról úgysem fog kiderülni.

üzenetek