üzenetek

hozzászólások


wetomi
(aktív tag)
Blog

A több ezer (millió?) asszimilált faj egyedi jellegzetességei egyértelműen eltűnnek. Onnantól pedig ténylegesen a maximális hatékonyság és praktikum az elsődleges. Valószínűleg a sugárzás sem káros, vagy a nanoszondák folyamatos karbantartása miatt nincs jelentősége annyira, hogy fizikailag el kellene különíteni a hajtóműveket, mint a korábban említett Csillagflotta tervezési elvek miatt.

A legénység is teljesen más szintű ellátást igényel. A redundancia, a javíthatóság is mást ír elő.
Ha ilyen energiáknál van egyáltalán jelentősége, akkor a szimmetrikus hajótest a manőverezést sem befolyásolja a különböző tengelyek mentén mérhető tehetetlenségi nyomatékokkal, perdületekkel.

A gömb felszíne a legkisebb egységnyi térfogatra számítva számítva, így a felszín (ha lenne, akkor a burkolat) közelében lévő kritikus rendszerek is kevésbé sérülékenyek, vagy elegendően sűrűn elhelyezhetők.

Szerintem nincs egységes és milliméterre pontos szerkezete a hajóknak, hanem a fákhoz hasonlóan ahány darab, annyi féle.
A legfőbb belső egységek és a forma "egységes" de az ezek között található minden más különbözhet. Semmi nem indokolja, hogy egyformák legyenek. Javításkor szerintem sokkal célszerűbb ez. A károktól függően nem kell feltétlenül a korábbi állapotot helyreállítani. Már csak az adott esetben a két javítás közben asszimilált új technológiák, tudás miatt sem. A lényeg a maximális hatékonyság és célszerűség.

üzenetek