[Re:] [flymi:] Totalcar -> TotálKár? Elérhető a kártörténeti lekérdezés!! - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Spet
(addikt)
Blog

Facebook hozzászólások alapján egyenlőre nagyon alfa. (hiányos, üres pdf-ek, hibás, adatok, hiányos adatok stb.,sokan kíváncsiságból tesztelték saját járművüket)

E mellett persze amit sufnituningban oldottak meg az nem lesz ezen a felületen feltüntetve.

Ettől függően a kezdeményezés hasznos (lehet).

[ Szerkesztve ]


updog
(senior tag)
Blog

Én is lekértem az enyémet, pontosan tudom hogy az előző tulaj hol törte meg, és márkaszervizben csinálták a javítást (elemcsere, újrafényezés), mégsincs nyoma ebben a rendszerben :)

[ Szerkesztve ]


Ghoosty
(őstag)

"két évtizedben akár kötelezős, akár cascós javítási kárszámítás készült"

Ebből azt szűröm le, hogy ha saját maga törte össze a kocsit és saját finanszírozásból történt a javítás, akkor nem kerül be az adatbázisba. De később le is írják, hogy ha nem történt 'hivatalos' kárfelmérés, akkor valószínűleg nem lesz bent az adatbázisban.

[ Szerkesztve ]


flymi
(addikt)
Blog

Nekem annyiban volt hasznos, h mivel céges autóként kezdte a pályafutását ezért fel vannak vésve a kalkulációk az összegekre. Viszont sajnálatos, h csak ennyi, így elég foghíjas, hiányos. Mert alkatrész, valamint km óra állás csak az utolsó - hatodik - bejegyzésben van feltüntetve. Annyiban jó volt ez az egész, h megbizonyosodtam róla amit már eddig is tudtam: nem volt totálkáros csak körben javítva.


bitpork
(veterán)
Blog

Nem akarok köTSög lenni, de az is csak egy click bait szolgáltatás ami még extra bevételt is generál ha valaki olyan lelkes és fizet.


Ghoosty
(őstag)

Nem értem, miért mondod. Hirdetik a kocsit, törésmentes szuper. Beírod a keresőbe és kiírja, hogy van kártörténete. Szóval kamuztak, mehetsz tovább, ingyen volt.
Ha mégis nagyon tetszik, akkor szólhatsz, hogy de hát van kárelőzménye. Akkor bevallanak valamit. Ha nem hiszed el, akkor fizetsz, megkapod a kárelőzményt. Ha egyezik a kettő, akkor megnézeted valakivel a sérült részeket, hogy szakszerű volt-e a javítás. Ha nem egyezik, akkor tényleg menekülj. Ennyit bőven megér az a pár ezer HUF.
Ha nincs kárelőzmény, akkor meg nem kockáztatsz, ingyé vót.

[ Szerkesztve ]


bitpork
(veterán)
Blog

Mert nincs olyan adatbázis itthon ami megbízható. Van olyan h törött de nincs története, meg olyan h nem törött és van.
Az meg hogy használtan töretlent keres valaki... akkor már inkább a jól javított mint hogy évekig keressem a biztosan töröttet. :R


szebe
(őstag)

"Beírod a keresőbe és kiírja, hogy van kártörténete. Szóval kamuztak, mehetsz tovább, ingyen volt."

Csak nem mindegy, hogy kiflibe hajtották, és úgy volt kártörténet, vagy valaki lekoccolta a pirosnál a lököst, és nem intézték el inkább zsebbe (ahogy sokan csinálják, csak hogy ne legyen horror kötelezője miatta). Ennek kiderítése 3990.-

Azon a tényen természetesen nem változtat, hogy kamuztak, és akkor a többségnél oda a bizalom.


flymi
(addikt)
Blog

Persze, ez a rendszer sem tökéletes és simán áteshetnek olyan kocsik amikről bizonyos okokból kifolyólag egyáltalán nincs, vagy nem teljes a kárelőzmény. Ez benne van a pakliban.
Autóvásárlás előtt állóknak azonban azt hiszem hiánypótló ez a szolgáltatás és simán megér ennyit (én tavaly kábé ennyit fizettem a kocsi állapotfelméréséért), mert a JSZP-vel plusz ezzel már van egy jó alap, amin el lehet indulni.


Ghoosty
(őstag)

Ha törött de nincs előzménye, akkor nem is fizetsz semmit.
Fordított esetben tuti panaszt tennék, ha az én autóm fent lenne és közben meg sose volt törött. Bár nem tudom, mennyi eredménye lenne.

Nem mondtam töretlent kell keresni, de ha azt írják töretlen, akkor hamar ki lehet deríteni, hogy kamuztak-e. Lehet, hogy nem 100%, de bőven jobbak az esélyek, mintha nem lenne semmi és töretlenként eladnák azt az autót, amit totálkáros roncsként vettek meg. (Az enyémet úgy árulták utána.)

(#8) szebe

Elsődlegesen a bizalomról szólt a posztom.

[ Szerkesztve ]


bitpork
(veterán)
Blog

Bizalom használt autó vásárlásnál? :Y


flymi
(addikt)
Blog

Persze.
Bízunk benne, h ha magánszemélytől vásároltuk a kocsit akkor mindent elmondott és nem hagyott ki semmi égbekiáltóan fontosat.
Ha kereskedőtől, akkor bízol és imádkozol hited szerint, h hazáig nem robbansz le. :DDD


Lauda
(félisten)
Blog

Egyetértek, nagy nulla az egész. Eleve csak hivatalos szervizek adatait látni és ott is csak azokét, akik felviszik ezt a rendszerbe. Másodsorban a külföldinél eleve problémás lesz ezekről az adatokról tudni (nem fognak róla tudni). Harmadrészt ha nem történt kárbecslés, tehát nem biztosítós javítás, akkor eleve meg sem jelenik itt a javítás, akárhol is javítják. Tehát simán lehet, hogy egy korábban totálkáros autót veszel és itt faszán kiírja, hogy nuku káresemény.

[ Szerkesztve ]


Lenry
(félisten)
Blog

Ebből azt szűröm le, hogy ha saját maga törte össze a kocsit és saját finanszírozásból történt a javítás, akkor nem kerül be az adatbázisba.

persze, hogy nem került bele.
mégis hogyan, vagy ki által került volna bele?


Lenry
(félisten)
Blog

nem 100%-ig értem, hogy te pontosan mit is vársz egy ilyen rendszertől :F


Lauda
(félisten)
Blog

Én semmit sem várok tőle.


Lenry
(félisten)
Blog

jah, akkor megint csak elővetted a "beleszólok, hogy kötözködhessek" éned?


Lauda
(félisten)
Blog

Leírtam amit gondolok róla. Szerintem alá is támasztottam a dolgokat, nem csak beírtam, hogy szar az egész.

De te most miért is velem vagy elfoglalva?

szerk: a blog nem rólam szól. Ha szeretnél valamit közölni, kérlek privátban írd meg, ne itt szemetelj.

[ Szerkesztve ]


Lenry
(félisten)
Blog

leírtam amit gondolok rólad


elessar
(tag)

Inkább a "Mesél a szakértő" íróját keressétek használt autó vásárlása előtt. Biztos, hogy többe kerül, mint a TotálKár, de az eredményessége is jobb.

üzenetek