üzenetek

hozzászólások


Kbali
(nagyúr)

Igen, erre gondoltam én is. Nem kerek a story. A visszafizetés meg kb. kötelező a bank részéről, ha nem bizonyítható az ügyfél súlyos gondatlansága.


AcCEsS
(senior tag)

Viszont jött ma nekem egy ilyen értesítés:

"Kedves Barátunk,
Ezúton tájékoztatunk, hogy 2017. október 28-án megjelent a Simple alkalmazás új, 3.2.1 számú verziója Android operációs rendszerű készülékekre, mely fontos, az alkalmazás megfelelő működéséhez szükséges rendszerfrissítéseket tartalmaz. Javasoljuk, hogy az alkalmazás zökkenőmentes használatához mielőbb frissíts az új verzióra."

Ezt megelőzően az utolsó frissítés talán szeptember elején volt. :U

Nem zörög a haraszt...

[ Szerkesztve ]


A.K.
(tag)

lehet a kártyaadatok birtokában egy másik telefonon

egyébként szerintem sem stimmel valami.. ki fog még itt derülni valami amiről a károsult elfelejtett beszélni

[ Szerkesztve ]


CptAdamica
(veterán)
Blog

Sziasztok, ki akarom próbálni a mobil fizetést, jól tudom, hogy OTP ügyfeleknek ingyenes a simplepay mobil fizetése?

[ Szerkesztve ]


IkszIpszilon
(aktív tag)

igen


CptAdamica
(veterán)
Blog

Köszi. :)


IkszIpszilon
(aktív tag)

Hogy lehet átutalni OTP Simple-el? régebben mintha lett volna menüpont ahol megadom a számlaszámot most nem látom sehol...


Kbali
(nagyúr)

Lehet, hogy kevered az OTP Smartbankkal.


IkszIpszilon
(aktív tag)

Tuti nem,mert olyanom meg nincsen.


Kbali
(nagyúr)

Nemlékszem olyanra, hogy lett volna hagyományos átutalás funkció a Simple appban.


laca.1
(aktív tag)

nekem van olyan a menuben hogy pénz küldés. de viszont az hogy nem elég csak a telefont nyitni hogy fizessek az nagyon idegesítő. régen simán jól működött.

[ Szerkesztve ]


laca.1
(aktív tag)

Következő a megoldás hogy a simple ne kerjen kódot, email cím helyett a Google fiokkal jelendkeztem be.az előtt mindig emaillal jelendkeztem be soha nem volt jó most már tökéletes.

[ Szerkesztve ]


MKLS
(aktív tag)

Üdv!

Áprilisban vásároltam egy Redmi Note 8T-t. Első pár hétben gond nélkül használtam mobil fizetésre. K&H banknál vagyok az app-jukat használom és ez az alapértelmezett.
Anékül, hogy bármi beállítást módosítottam volna egyik napról a másikra nem tudtam fizetni semilyen terminálnál. Mindenhol "ellenőrizze a mobileszközt" üzenetet kapok ill. minden esetben hallható az "elutasító" csipogás. NFC be van kapcsolva és működik is, Simple-be így adtam hozzá a kártyámat (érintéssel), de simple kártyát nem kívánok létrehozni. Tap to Pay-ben a mobilbank app a default és eleinte működött is vele. Secure element position SIM és HCE wallet beállítással is próbáltam, de semmi. Egyéb biztonsági kód, ujjlenyomat, pattern lock nincs beállítva, de ez mint mondtam, az első pár héten, amikor még tudtam használni is így volt. Valakinek van ötlete, hogy mit lenne érdemes még megpróbálni?

üzenetek