üzenetek

hozzászólások


MKLS
(aktív tag)

Üdv!

Áprilisban vásároltam egy Redmi Note 8T-t. Első pár hétben gond nélkül használtam mobil fizetésre. K&H banknál vagyok az app-jukat használom és ez az alapértelmezett.
Anékül, hogy bármi beállítást módosítottam volna egyik napról a másikra nem tudtam fizetni semilyen terminálnál. Mindenhol "ellenőrizze a mobileszközt" üzenetet kapok ill. minden esetben hallható az "elutasító" csipogás. NFC be van kapcsolva és működik is, Simple-be így adtam hozzá a kártyámat (érintéssel), de simple kártyát nem kívánok létrehozni. Tap to Pay-ben a mobilbank app a default és eleinte működött is vele. Secure element position SIM és HCE wallet beállítással is próbáltam, de semmi. Egyéb biztonsági kód, ujjlenyomat, pattern lock nincs beállítva, de ez mint mondtam, az első pár héten, amikor még tudtam használni is így volt. Valakinek van ötlete, hogy mit lenne érdemes még megpróbálni?

üzenetek