Részben igazad van, de sok mindenben nem. Nem csak magánemberként kell gondolkodni. Én egy nagy cégnél melózok, ott ha hiszed ha nem ideális esetben úgy ütemezik a csomagolóanyagokat, a legyártott cuccok elvitelét, hogy lehetőség szerint minél kevesebbet kelljen raktározni, mert az pénz. Na most ha pl hétfőn délre kellene egy szállítmány és nem ért be a kamion akkor balhé van. Ha csomagolóanyag volt x embert fizetnek a semmiért mert ugye nincs munka, a gép áll ami eleve veszteség, jobb esetben átütemezik a csomagolást ha megoldható -nem mindig az-. Olyan kis apróság mint kartonragasztó hiány is tud óriási leállásokat generálni, nemhogy csomagoló vagy alapanyag. És a nagy cégeknél ez mind így van, a logisztikus azért kapja a fizetést hogy a cégnek a lehető legolcsóbb módon szerezze be a dolgokat. Sokszor 2-3 órás késés sem fér bele, nemhogy 1+ nap.
Másfelől viszont a kamionosok dolgát se könnyítik meg, neki haladnia kell, de ha korlátozzák mennyit vezethet, mikor előzhet, stb és csúszik akkor meg idegeskedik, az meg nem vezet jóhoz. Igazából sztem egy kamionos főnökét nem érdekli hogy jut célba az autó, csak jusson célba. Az autó meg a rakomány maradjon egyben, az meg hogy miként oldja meg a sofőr nem az ő dolga, oldja meg,azért dolgozik nála.
Itt sztem igazságot nem lehet tenni, Mo. logisztikai szempontból sok részen minősíthetetlen kategória.