üzenetek

hozzászólások


dezz
(nagyúr)
Blog

"Attól még nem lesz jobban igazad, ha felborítasz egy asztalt ..."

Idéznéd nekem azt az részt, ahol akár csak félreérthetően fogalmaztam, amiből ezt sikerült levonnod?

"mindegy, nem érted, mire gondolok"

Vagy te nem érted, amire én, megint csak.

"Nyilván egy vállalat irányából nem az a helyes kommunikáció, hogy "hülye vagy User" (igaz Apple pl ezzel is próbálkozik néha), meg persze próbálják a user által hülyeségből, vagy figyelmetlenségből elkövetett hibákat is javítani, mint pl a mikrót felcímkézni, hogy nem kisállat szárító!"

Ebből nem következik, hogy mindig a user a hülye és a cégek mindig mindent jól csinálnak.

Ha jól értem, te azt mondod, hogy most is a user volt a hülye, az Alexa pedig mindent jól csinált. Én pedig nagyon más véleményen vagyok. Ezt próbáld meg valahogy rekognizálni és elfogadni.

"Ez nem meghibásodás volt! Az egy kicsit más fogalom."

Ezt beszéld meg a cikk írójával, én csak idéztem. Szerintem sem meghibásodás, de hibás, tökéletlen működés.

"Lehet inkább te dolgozol valamelyiknél? Még mindig nem tudom mire alapozod ezt a merev elképzelésed a témában!"

1. Nem hallottam hasonló botrányról náluk. 2. Vélhetően jobb szakembergárdájuk van, mint az Amazonnak. 3. Vélhetően jobban ügyelnek a hírnevükre, mint az Amazon.

"szerintem meg a szünetelgetés idegesítőbb"

Na ez most már olyan, mintha heccből nem akarnál elismerni egy teljesen evidens dolgot (ne szemezgesse már ki a nevét egy folytonos, számára amúgy értelmezhetetlen szövegből és ne csinálja ugyanezt a parancsokkal se), helyette olyan nevetséges dolgot emlegetsz "jobb megoldás"-ként, hogy inkább oda kellene fordulni a készülékhez, ha hozzá akarunk beszélni. Nem érzed ennek abszurditását?

"Mint mondjuk egy-két közepesen hosszú mondat Alexától?"

A "Yes?"-re sokkal inkább felkapjuk a fejünket, akár egy más irányú beszélgetés közben is, mint egy nem oda tartozó "szövegelésre" egy beszélgetés vagy vita közben. És mielőtt újra játszanád az értetlent, erre nincs szükség minden megszólítás után, csak ha egy ideje már nem kommunikáltunk az eszközzel. (Hasonlóan, mint emberek között.)

Nem ragadtam ki semmit: attól, hogy pl. ki van kapcsolva a képernyőzár és be a duplakoppos ébresztés, még nem kellene az ember zsebében állandóan feloldódnia, kizárólag arra figyelve, hogy egy adott ponton kétszer koppintást érzékelt, figyelmen kívül hagyva, hogy más helyeken is érintést érzékel, és figyelmen kívül hagyva a távolságérzékelő szenzort is. De te nyilván rögtön azzal jönnél, hogy a user a hibás, mert kikapcsolta a képernyőzárat. Holott az csak kompenzálna egy hibát, tökéletlenséget.

üzenetek