"tudom, horror egy 20 éves autóra ennyit költeni, fel kellett volna gyújtsam, és venni valamit két nullával többért"
Aztán ha meg jönnek a meglepik a másik autónál akkor meg furcsán nézel.
Most éppen tudod, hogy miben ülsz, milyen nyűgjei vannak-lehetnek. A fenntartása meg nem a világvége, nem kapsz infarktust a szervízben a számlát nézegetve.
Egy barátomnak is egy Astra F 1.6 Si van ugyanilyen kasztnival második autónak; volt már mellette pár másik, de nem adja el, mert nem éri meg, és második-tartalék autónak tökéletes.
A tetőkárpit meg egy idő után bármilyen autóban elengedheti magát. Láttam hirdetésben ennél sokkal jobban lógó kárpittal Volvo, BMW, Audi meg még jópár típust.
Szerintem ez függ a használt ragasztótól is, meg attól is, hogy milyen hatások érték az autót (hideg-meleg), garázsban tartották-e vagy szabad ég alatt.
Köszi a cikket, jó tudni, hogy házilag is meg lehet oldani!
A költség (11k) nem volt sok, és szerintem jól sikerült.