üzenetek

hozzászólások


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

De az NVIDIA-nak nincs külön HDR pipeline-ja. A Windows megoldását használja, ami egyrészt önmagában egy katasztrófa, másrészt nagyon nem szereti a variálható frissítést. Ezzel nem tud az NVIDIA mit csinálni. Az már önmagában beszédes a Windows HDR pipeline-ről, hogy a Microsoft nem ezt használja az Xbox One-hoz, hanem az AMD FreeSync 2 HDR-t. Ennyire nem bíznak a saját megoldásukba. Ez valójában nem az NVIDIA hibája, a Windows HDR van elcseszerintve, és nem csináltak maguknak helyette egy alternatív pipeline-t, ahogy azt az AMD tette.

(#18) b. : A probléma gyökere mélyebb ennél. Mindegy mit csinál az NV, a Windows HDR pipeline-t nem tudják megkerülni, mert nem csináltak saját pipeline-t a helyére. Ezen a HDMI 2.1 sem fog segíteni.
Az AMD teljesen más. Nekik azért rohadt egyszerű úgy jó HDR-t csinálni, hogy magát a problémás Windows komponenst ki tudják zárni a kompatibilis alkalmazásokon belül, és a helyén használhatják a saját pipeline-jukat. Persze, hogy működik, ha A-tól Z-ig tied a rendszer. Az NV-nek is működne, ha nem csak A-tól K-ig uralnák, és a maradék K-tól Z-ig részben a Microsoft megoldására lennének utalva, ami aztán vagy jól megy vagy nem, függetlenül attól, hogy az NV megcsinálta az A-tól K-ig tartó házi feladatát. Ráadásul a Microsoftnak nem is annyira kritikus ezt javítani, mert szartak az egészre az Xbox One konzolokon, és oda bevágták a működő FreeSync 2 HDR-t. Tehát valójában még komoly motiváció sincs fejleszteni, mert a konzoljuk védve van a problémáktól.

[ Szerkesztve ]

üzenetek