Abu hagyjuk már ezt ez hülyeség így ebben a formában.
Rengeteg probléma van az AMD HDR megjelenitessel, nezd meg a fórumokat, ugyan úgy szopnak ők is.
Épp most olvastam hogy 8 biten sem akar már mukodni nekik a HDR.
[ Szerkesztve ]
Abu hagyjuk már ezt ez hülyeség így ebben a formában.
Rengeteg probléma van az AMD HDR megjelenitessel, nezd meg a fórumokat, ugyan úgy szopnak ők is.
Épp most olvastam hogy 8 biten sem akar már mukodni nekik a HDR.
[ Szerkesztve ]
A HDR és a FreeSync 2 HDR két teljesen különböző dolog. A HDR a Windows pipeline-t használja mindenhol. A FreeSync 2 HDR egy speciális pipeline a driverben, amit egy alkalmazás közvetlenül meghívhat az AGS-en keresztül, és ilyenkor az adott program nem a Windows pipeline-t használja. Ha a program erre nem képes, akkor ugyanazokban a problémákba futnak, amibe az NV, mert ugyanazon a Windows pipeline-on működnek.
A FreeSync 2 HDR-re emiatt van bizonyos játékoknak (Far Cry 5+kieg., AC Odyssey, Division 2, Resident Evil 2 Remake, Devil May Cry 5) támogatásuk, mert a Windows HDR-je nem igazán működik. De ahogy kilépsz ebből a módból ugyanazt szopcsizod AMD-vel is, amit az NV-vel. AMD-nél csak az a különbség, hogy az újabb címekben van menekülő útvonalad. De ha egy játék ezt nem támogatja, akkor teljesen mindegy, hogy mit csinálsz nem az NV-nél és az AMD-nél van a hiba, hanem a Windows 10-ben.
[ Szerkesztve ]
Akkor az 1Hz-hez nem is kell az Ultimate. Úgy látom, hogy csak a HDR az amivel több az Ultimate.
Meg a "Compatible"-k között látok 30Hz-eseket is.
HDR: Ez főleg a HTPC-seket érinti, vagy aki arra is használja, de videózás esetén rossz meta adatokat küld az Nv kártya. Az AMD-vel most nincs ilyen gond. Játékok esetén nem tudom ez érvényes e, vagy miben lenne más
[ Szerkesztve ]
Nem látom ennek túl sok értelmét ez max a gyártóknak jó hogy többért tudják eladni vesz az ember egy Freeshync-es monitort és azzal ugyan úgy kitudja használni az előnyét az nvidia kártyával és még spórol is vele...
[ Szerkesztve ]