[Re:] Hogy mi mindent fogok még rákölteni az autóra... de már nem sokáig. - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Lauda
(félisten)
Blog

Udv!

Eladod ezt es veszel egy ujabb lutri, oregedo szemetet. Erdemesebb a mostanit rendbe rakni, ha ismered a hibait es hajtani amig szet nem esik. Ezek a 15-20 eves autok szinte mind tekert orasak, rohadnak, nagyon bele lehet nyulni a kakiba.

Errol az autorol egy 5-10 evesre erne meg valtani.

[ Szerkesztve ]


mexicanraven
(aktív tag)
Blog

Az E36-ot autószerelőknek ajánlják! :D


HoaryFox
(őstag)
Blog

Csak azért hiányoznak az extrák is, amit említettem. Vagy ne álmodozzak? :DDD

És amúgy érzem ennél az autónál is, hogy nagyon mellé nyúltam :U Ennyi pénzből már autót is vehettem volna ;]

[ Szerkesztve ]


Dluinet
(nagyúr)
Blog

E36-ost nem megvenni nehéz, hanem fenttartani


JoeYi
(őstag)
Blog

1.6 benzin Focus-t javaslom, 2003 és utáni évjáratot, mert az már faceliftes. Eléggé megbízható technika és olcsó a javítása ha mégis kéne. TDCi-vel viszont elméletben se játsz, abból csak szopóroller lenne


Lauda
(félisten)
Blog

Elhiszem, hat ha extrakra vagysz, akkor csereld le. A fo oknak en azt vettem le az irasodbol, hogy gazdasagilag nem eri meg megtartani az autot. Erre utana meg irod, hogy 2000 koruli 5-600 ezres autot vennel helyette. :D Vegulis korul kell nezni, ki lehet fogni. A 15 eves autok is nagyon bent vannak mar a korban, jonnek elo a rohadasok, jopar gazdanal megfordulhattak, ki tudja mit kapott. Klima, szervo is doglodhet, szivarog a gaz, olaj stb, nagyon at kell nezetni/nezni. ;)


HoaryFox
(őstag)
Blog

Csak véleményem szerint nem mindegy, hogy egy 23 éves autóra locsolom el a pénzem, vagy azért egy akár 10 évvel fiatalabb autóra :))

Visszatérve az autóra, ennyit kellene megcsinálni rajta: ugye tankbetöltő nyílás környéke, 2 hátsó sárvédő, jobb oldali küszöb, valamint a hátsó nyúlvány, amire a lökös is megy, abból már hiányzik is jópár darab, főleg ott, ahol a kerék rányomja a vizet forgás közben. Ez nem lenne kis pénz és ezen hibák javítása nélkül szerintem a következő műszakin nem fog átmenni (az idein is szerintem úgy tolták át)


mexicanraven
(aktív tag)
Blog

Általában a régebbi gépeknél az az első, hogy kilakatolják, ezen nem kell csodálkozni...
Keress valami kasznist aki nem aranyáron dolgozik, és van otthoni műhelye!


bagkri01
(őstag)
Blog

Az mk1-es focus nem lenne egy rossz választás, de a hátsó ajtók alja, a hátsó sárvédő szokott rozsdásodni, de ha kifognál egy garázsban tartott darabot zat nem szabad kihagyni. Szerintem is az 1.6-os benzines lenne a legjobb választás vagy akár egy 1.8-as. Ha focust veszel ez első dolgod legyen a hátsó kerékjárati ívben lévő szövet kicserélése egy műanyagra (ezzel megelőződ a rozsdásodást ha még nem az, ha za akkor karosszéria munkák után tedd meg), kb 8-10 ezerből meg van. Én még ajánlom a peugeot 307-t is, van egy napi használatban és a híresztelésekkel ellentétben nagyon megbízható, a kopó dolgokon kívűl még semmit nem kellett rajta cserélni. A 307-es pl 600k volt és van benne minden, digit légkondi, 4 légzsák, 2 elektromos ablak, esőszenzoros ablaktörlő, automata fényszóró, ABS, ESP, 4 tárcsafék, hűthető kesztyűtartó, elektromososan állítható tükör. A focusoknál lényegesen jobban felszerelt és kényelmesebbek is.

ui.:jaaa....és nem utolsósorban a peugeoton egy szikra rozsda nincs még az alján sem. lényeges jobb alváz és üregvédelmet hoztak össze a franciák akkoriban.

[ Szerkesztve ]


Lauda
(félisten)
Blog

Valaki fusi autoszerelo kellene, kifoltozni es lepisszenteni a ket sarvedot, nem nagy kiadas. Vagy nekiugrani otthon. Kartonpapir, sziloplaszt, festekspray. ;] Anno a kispolszki aljat kifoltoztam ugy, hogy kartonpapirral es cigisdobozokkal, sziloplaszttal eltuntettem a likat, majd befestettem feketere, pedig a 46os bakancs siman kifert volna rajta. :DD

[ Szerkesztve ]


merkucyo
(aktív tag)
Blog

Az E36 compact németben 100-200 euroért el lehet vinni (gyakorlatilag hulladék áron) és itthon az a pár százezres ár tulajdonképpen az adminisztrációs és egyéb költségek miatt van.
Persze lehet mondani, hogy így prémium meg úgy luxus, de nem az. Egy normális kocsira a nyári gumi garnitúra közel annyi, mint ezek a csotrogányok.

Egyébként az, hogy egy ilyen német csoda 110Le meg fronthajtás meg chiptuning meg lófüle... tudni kell, hogy egy 20 éves kocsi jelentősen vesztett a teljesítményéből szóval a dinamikus vezetés addig tart még egy gyerekét oviba hordó anyuka oda nem áll a pár éves Corollával...

Röviden az ótvar 20 éves bmw-ket kerülni kell, klasszikus darabok milliós nagyságrendtől kezdődnek és az újabbak is értelem szerűen.

Nagyon szép és jó autót lehet venni 10 éves, 4 ajtós 100.000 km környékén a kóreai-japán gyártóktól 500JMF-ért. Ha az embernek ennyi van kocsira, akkor ezekből kell szömörcézni.


bambano
(titán)
Blog

ha jól látom a korábbi bejegyzésedet, ez f astra. az pedig rohad.
egyetértek: szabadulj meg tőle.


Retro11
(senior tag)
Blog

Csatlakozom a többiekhez. MK1 Focus, lehetőleg ne TDCI és jó leszel sok évig. Érdemes lehet a szomszédba (A) átugrani, fillérekért vannak szép állapotúak.


MineFox54
(őstag)
Blog

Hol lehet 1-200 €-ért elvinni egy ilyet? Kíváncsi lennék rá :).

[ Szerkesztve ]


merkucyo
(aktív tag)
Blog

Írtam, hogy Németországban, ott nem lehet egy meghatározott környzetei besorolás alatt bemenni velük bizonyos városokba.

[ Szerkesztve ]


MineFox54
(őstag)
Blog

Pontosabban? (pl egy hasznaltauto szerűségre gondolok. aztán lehet hogy németországban más a szokás, nem tom)


Chuck Norris
(senior tag)

Egész olcsón megúsztad, nekem az egyik hajtókarcsapágy darálódott le az X14XE motoromban minden előjel nélkül, azóta biztos nem veszek opelt. Van a totalcaron egy cikk, hogy melyik motorkódokat érdemes kerülni azt érdemes lehet elolvassad.

[ Szerkesztve ]


Agostino
(addikt)
Blog

2000 körüli autó
600-700ezer forint

pick one. ennyiért a sokak által lesajnált citroen közül választanék. legalábbis az előző picassomat kemény 800k-ért vettem és imádtam. összetörték, azért nincsen. e46-ot hajtok azóta amit szintén szeretek, de az nem 600-700k volt.


#56573440
(nagyúr)
Blog

55k csak? nekem a szerelő egy nullával többet mondott ha hengerfej miatt bontani kell, és géppel rámenni... és az is egy 10 éves e46 :D


Agostino
(addikt)
Blog

pontosan ezért jobb a 16 éves e46, ott csak 150k lenne, ha lenne ilyen gondom. mondjuk talán nincsen, mostanság éppen jól viselkedik a szentem : ))

üzenetek