üzenetek

hozzászólások


Plazmacucci
(félisten)
Blog

Klassz és hiánypótló írás. Csak azt sajnálom, hogy azok biztos nem olvassák el akikre ráférne :D


Alcatraz13
(tag)
Blog

Köszönöm, hasznos volt! :R


Bjørgersson
(félisten)
Blog

Szerintem szomorú, hogy szükség van az ilyen bejegyzésekre.


Polllen
(nagyúr)
Blog

A tárgysor beírásánál használhatsz különleges karaktereket.

Ne, szerintem ne használjon. Információt tartalmazzon, ne kriszk-krakszot.

A hirdetés szövegéhez pedig nem kell kreativitás, elég ha értelmes ember módjára fogalmaz és tárgyilagos.
Az érdekel, hogy mit tud az eszköz, milyen állapotban van, jár-e hozzá valami. Nem érdekel ki milyen litániát tud írni viccesen, meg jópofán, az érzelmi kötődése sem érdekel, mert nem bír számomra értékkel, ezektől a termék se jobb, se olcsóbb nem lesz.

Használt piacról beszélünk, nem kell a marketing hablaty. A csili-vili hirdetéseket elkerülöm.

A többivel nagyjából egyetértek.


Viktor0610
(MODERÁTOR)
Blog

Hasonló véleményen vagyok én is.
A másik, amit néha "túltolnak", az a hirdetés végi keresőszavak.
Lehet, bennem van a hiba, de ha én Samsungot keresek, akkor Samsung hirdetéseket akarok olvasni. A más márkákat már görgetem is tovább. :)


fausto
(addikt)

"A hirdetés aljára beírhatsz kulcsszavakat. Pl. LG, ASUS, laptop, Sony stb. Attól függetlenül, hogy mit hirdetsz, az ezekre a szavakra rákereső találatok között szerepelni fog a te hirdetésed is."

Ezeket nagyon utálom vevőként, az ilyen hirdetéseket messze elkerülöm, az eladó erőszakosan az arcomba tolja a cuccát, amit úgy se akarok megvenni, nem arra kerestem rá!

A másik, amit nagyon utálok, amikor egy több terméket tartalmazó hirdetésből valami elkel, de nem törli belőle az eladó, hanem berakja OFF-ba, áthúzza vagy ilyesmi. Tök jó, de attól még a kereső kiadja...

#5 Viktor0610: pontosan, megelőztél :)

[ Szerkesztve ]


galocza
(aktív tag)
Blog

dettó.
azért nem haragszom, ha több kerehető szó szerepel, pl hdd/winchester vagy cpu/processzor vagy scanner/szkenner (tudom, abban a kategóriában vagyok, de példának jók).
a fentitől viszont feláll a szőr a hátamon. az időmet tán csak az rabolja, aki meg is fizeti.


fzoli15
(csendes tag)

Javaslom a cikkírónak, hogy a kulcsszavakra tett javaslatot törölje a cikkből, mert ha ezt sokan elolvassák, és megfogadják a tanácsot, akkor hamarosan használhatatlanná válik a kereső.
A különleges karakterekkel való hirdetéskiemelést pedig nálam moderálták, amikor néhány éve megpróbálkoztam vele. Mondjuk azóta lehet, hogy változott a helyzet.


geekthink
(csendes tag)

extasymajom:

Keresőnek:
A hirdetés aljára beírhatsz kulcsszavakat. Pl. LG, ASUS, laptop, Sony stb. Attól függetlenül, hogy mit hirdetsz, az ezekre a szavakra rákereső találatok között szerepelni fog a te hirdetésed is. Tegyük fel, hogy egy Samsung telefont szeretnél eladni. A kulcsszavakhoz beírod, hogy Sony. Így a Sony kulcsszóra keresőknél megjelenik a hirdetésed. És lehet, hogy Samsungot vesz a végén, mégsem Sonyt.

Na tőled elvből semmit sem, köszi. Tudod kinek az idejét rabold. Az ilyesmit a Google is elég keményen szankcionálja, nem véletlenül.

Nem vagy tekintettel másokra. Nagyon kevéske előnyért cserébe sok embernek okozol kárt. Az én szememben a felső-vezetéket ellopó szerencsétlenekkel vagy egy szinten.


Dexar007
(veterán)

Jo,hogy a deszart valasztottam nick-nek. :DDD


Jeanne d'Arc
(addikt)

Előnyös. :D


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Jó írás, hiánypótló.

Én specifikusan már nem képzem magam, megvan a bevált szisztéma.

Az egyik hogy, Alapvetően könnyebben tudok eladni, mivel az amit mondjuk eladok az érdeklődési körömbe tartozik.

Ezáltal könnyebben tudok róla írni, beszélni.

A másik, az évek. :D

[ Szerkesztve ]


#09819904
(addikt)

Számomra egy eladónak teljesen mindegy, hogy mi a nickje! Bocsánat a kifejezésért, de, ha Ő "puncika19" néven árul jó terméket, jó áron, és nem utolsó sorban korrekt eladó, akkor nem tud érdekelni, hogy a nick miért lett az ami?! Maximum az eladásnál vagy épp vételnél megkérdezem, ha annyira mégis kíváncsi lennék.
Jóval fontosabbnak tartom a stílust. Lehet, hogy maga a hirdetés információtartalomra a legkimagaslóbb az összes többi közül, de, ha egy idióta az eladó, akkor nem érek vele semmit!
Volt ilyenre példa. Csupán magáról a termékről érdeklődtem, és odabiggyesztettem a levelem végére, hogy amennyiben ezt az infót még külön megkapnám, akkor azonnal bárhová megyek és készpénzzel fizetek! Erre igen minősíthetetlen, és ezen felül trágár választ kaptam. Ezután inkább megvettem a terméket kicsivel több pénzért egy sokkal normálisabb illetőtől mindennemű alku nélkül.

A fénykép se mérvadó! Botlottam olyan mobilba, ami fotón tényleg csodálatosan nézett ki, de élőben lesokkolt a látvány. Ezalatt azt értem, hogy a hirdetésben hajszálkarc illetve zsebkopott jelzők voltak. Ami nem zavar egy pl. Nokia 3210-nél, hiszen olyan régi csóri készülék, hogy majdnem irreális elvárásnak tartom a patika állapotot. Viszont amikor egy fél éves készülék úgy néz ki, mint ami átesett tíz lavinán és két tiszai árvízen a vörösiszap katasztrófa után, arra már nem tudok szép szavakat mondani.

A regisztrációs idő és a pontok száma sem mérvadó! Egyrészt szimpla tény, hogy a nagymenő eladók is voltak valamikor 0 napos újoncok. Másrészt több ezer napos, több száz pozitív értékeléssel rendelkező személy is volt már csaló!

A különleges karakterekkel én sem tudok egyetérteni! A hirdetés címe, alias a termék neve és az ár ami első lépcsőben meghatározza a belépést. Azután maga a hirdetés tartalma! A #, @, !!! és egyéb baromságok IRC-en lehet jópofák, de egy hirdetésnél nem! Jó pár oldalon moderálják is.

A keresőnek minek kellene külön keresőszavakat beírni a hirdetés aljára? :U Ha egy hirdetés címe, valamint belső tartalmába le van írva a lényeg tömören, akkor ott minden önmagától fog értetődni.

A benchmark meg egyéb dolgokra szintén balgaság hivatkozni! Azért, mert nem egy cikk már leírta, hogy elég valótlan értékeket mutatott a mérés. Hiteltelen információval pedig mi értelme villogni?
Nekem van egy S6-osom. Mégis mit érek azzal, hogy az AnTuTu orgazmust kap tőle? Konkrétan semmit! Ez az érték sokkal inkább a tudattalan, mint a tudatos vásárlónak szól.


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

A keresoszavak sok esetben jól jönnek.

Nem mindenki az eladó eszjarasaval kezd keresni..

Meg nem biztos, hogy az i5 2500 vagy az i5-2500 ugyanazt dobja ki...


#09819904
(addikt)

Ha benne van a márkanév, típus, valamint a termékre vonatkozó adott információk pl. CPU esetén a magok, cache, etc. száma, TV esetén a méretek, akkor miért kellene keresőszavakat biggyeszteni még a hirdetésbe? :U

Miért kellene az eladó észjárásával gondolkodni? A vevő (elméletileg) tudja mit szeretne. Nyilván rákeres és vagy talál vagy nem. Ha talál, akkor vagy célt ért, vagy rákérdez dolgokra az eladónál!

A CPU-s példáddal az a probléma, hogy például telefonnál is van baleset, amikor a Galaxy S2-t biggyesztik csak oda, és lemarad a mini... Viszont ez már az eladó pontatlanságát mutatja!
A típusszám S2 esetén I9100, míg az S2 mini esetében S6500. Viszont felületesen megnevezve S2 ez is, meg az is.
A kereső azért ahhoz elég jól van optimalizálva, hogy megtalálja amit kell. Viszont, ha valaki alaphangon sz*rul írja meg a hirdetést, és még a keresőszavai is csak olyanok, hogy #nagyonfasza, #gémer, #ezenfutakólofgyutilegújabb, stb., akkor a találat megint a nullával egyenlő.


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Rendben, erre most mit mondjak :)

Nem azt mondtam, hogy hashtag Jolit mindenhova :D


Viktor0610
(MODERÁTOR)
Blog

Kicsit túlreagálod, de alapjában véve igazad van. :D


#09819904
(addikt)

Szerintem nem reagált túl semmit, hiszen egy vadbarom állításra riposztolt.
Ez nagyjából olyan, mintha bemennél egy autókereskedésbe, közlöd, hogy BMW X5-öt szeretnél venni, majd az eladó grátiszba közölné, hogy neked jó a kombi Audi A6-os is. A cikkíró logikájára alapozó indok: Flagship!


Dexar007
(veterán)

Szerintem pedig semmi rossz nincs abban amit extasy irt.
Nem baj,ha több ember latja a hirdetest,es ha 1000-böl 1-nel elered azt,hogy elgondolkozik rajta,pedig eredetileg nem is olyat kereset,akkor mar megerte.
A bmw-s pelda pedig hülyeseg,mert itt inkabb arrol van szo,hogy az x5 helyett q7-et tukmaljunk ra valakire.
Annak viszont persze,hogy nincs ertelme,ha valaki 3310-est keres,es kidobja az ajfon 8000S-t.


Polllen
(nagyúr)
Blog

Pedig nagyon sok baj van vele...

Ha akarok egy fekete lumia 925-t, ne dobja ki a kereső a fehér csing-csungot chihuahuával, mert nem érdekel, ahogy a fehér s4 sem fog, meg a többi, amire NEM kerestem rá.

Nem mellesleg az ilyen hirdetéseket úgyis továbbgörgetem, hiszen a címében nem szerepel az amit én keresek. Ettől még gyökér marketingfogásnak tartom.

Sok megunt kacatomat adtam már el itt és valahogy mindig megtalált a megfelelő vevő a sok mellébeszélés nélkül is. Persze tudom, ma már a türelem nem erény, meg a másik tisztelete sem.


Dexar007
(veterán)

Ha egy szinten van vele akkor miert ne dobja ki? Mert nem olyat keresel,jo ertjük,akkor görgess tovabb. ;]
En nem szoktam keresöszavakat hasznalni sajat hirdeteseimben,de nem zavar ha masok beleirjak.Többször elöfordult mar,hogy vegül teljesen mas termeknel kötöttem ki.Vagy legalabb elertek,hogy elgondolkozzak rajta.
Minden masra ott a ctrl+f.Ezzel a megjelent hirdeteseket is tudod szürni. :)


Polllen
(nagyúr)
Blog

Érdekes látni, h egyesek szerint rendben van az, h egy tudatos keresés irreleváns találatokat ad, mert a hirdető szándékosan hülyeségeket ír a hirdetésbe.
Ez kb olyan, mint ha megkérdezem tőled, h mennyi az idő, te pedig azt mondod, esni fog. Hátha ez érdekel igazából...
Remélem ritkán találkozunk hardverapron.


pistu1
(csendes tag)

Sziasztok! Egy picit nem ide kapcsolódik a téma, de talán nem tér el annyira:
Feladtam hardverapro.hu-n egy alaplapot. Írt egy srác, hogy kell neki, megadta a telefon számát. Felhívtam, hogy mikor jó neki, megbeszétük a találkát, majd ismét felhítam,hogy közöljem vele,van eladó hibátlan ddr2 ram 2gb,mondta rakjam bele, mondtam oké. Sajnos én elcsesztem, mert tényleg véletlenül az egy gb-osat raktam bele. Megtörtént a találkozó,minden a legnagyobb rendben zajlott, majd hívott egy óra múlva, hogy 1gb-osat adtam, és basszus tényleg... Megbeszéltük, hogy kicserélem. Totál el kevertem, mert nagyon hasonlít a kettő memória egymásra. Ez volt 3 hete, azóta hívogattam, nem vette fel, majd egyszer csak felvette, mondta, hogy arra gondolt, ha nagyon kell már neki a memória,akkor cseréjünk,megbeszéltük a találkozót ismét. El is mentem, de ő nem jött el, fél óra múlva írta, hogy elfelejtette a találkozót. Ez 2 hete volt, azóta sem keres. Kérdésem, hogy hagyjam a fenébe, vagy még addig keressem, még vissza nem tudjuk cserélni?
Ne haragudjatok, hogy litánia lett belőle:D :r


#09819904
(addikt)

Abszolut egyetertek! :)
Az ilyeneknek kellene a bongeszoje fooldalat nobrain.dk-ra allitani. Mondvan csak egy kezdolap...


Dexar007
(veterán)

Megint csak szar pelda. :D
Mert ez sokkal inkabb olyan,hogy megkerdezed mennyi az idö,en elmondom,de kozben a londonit is megtudnad.


zseko
(veterán)
Blog

Ja, hogy szerinted egy SGS6 keresésekor egy szinten van vele a kidobált Huawei Y330 is? Ja, persze... Szerintem is marhaság ez a cikkben, és inkább káros mint hasznos. Tudom mit keresek így nem fogom megnézni a hirdetését, ám a későbbiekben is ignorálom, mert (hirtelen nem jut jobb szó eszembe) lejáratta, hiteltelenné tette magát.


Dexar007
(veterán)

Ugysem fogod megjegyezni a nevet,igy a kesobbiekben vasarolni fogsz tole,foleg ha olyan aron adja,ami eltünteti az "elveket". ;]

Kivancsi lennek,hogy az itt hisztizök hasznalnak-e adblockot,adblockplust,youtubeadblockot. :) Mert akkor ennyi erövel semmit sem kell megnyitni/megnezni,mert miazmarhogy a pofamba tolja a reklamjat,miközben nem kerte senki. Egyebkent nalam mindharom be van kapcsolva,mert engem pedig ez idegesit,de nem vagyunk egyformak. :)


Polllen
(nagyúr)
Blog

Te az a fajta ember vagy, aki egy webshopban is igényli azt, ha beírod, hogy samsung mobil, feljöjjön az összes többi márka is, hiszen a "samsung"-t csak úgy beírtad, nem is gondoltad komolyan?;)

A kategóriák is azért vannak, hogy átláthatóbb legyen a rendszer.
Jelenleg 325 androidos sony telefont árulnak hardveraprón. Szerinted mi lenne, ha beírnánk mindhez, hogy samsung? Samsung telóból 791 db-t árulnak. Sok sikert a "sony" keresési eredmény bogarászáshoz. :)

Amúgy hibás a válaszod. A keresési eredményben az első amit látni fogok, a hirdetés címe. Azonnal látszódni fog, hogy nem az, amit keresek és a hirdetésen belül sem lesz releváns adat, ergo soha sem fogok választ kapni a kérdésemre, viszont te mindenfélével próbálsz majd traktálni.


Dexar007
(veterán)

Öszinten,ki keress ra ugy valamire,hogy ,,samsung?". :D Ha viszont rakeresek egy samsung 8000S-re es vele kb egy szinten van a csingcsung töredekaron,akkor lehet elgondolkozok rajta.Annak ellenere,hogy elötte nem is hallottam,hogy letezik ilyen csingcsung.


#09819904
(addikt)

Azért az ellentmondás rendesen ott van... :U
Tudatosan rákeresek X-re, de a találatokba Y, meg Z-t is beledob a rendszer, mert egy fehérrépa (hogy cenzúrázzak) beleírt a hirdetésbe minden vackot, Aztán elgondolkodom azon ami találatot kaptam... Juj, ezt nem gondoltad át eléggé...


Kolondrum
(félisten)
Blog

Fb csoportban most olvastam:
Olcsón Eladó Gammer számítógép Bővíthető 4-magig! Gta -5 nevezetű játékot viszi! komoly érdeklődőt várok 20-coll Samsung lcd monitorral Budapest 3. kerület részletesebb infót később tudok adni !

Tehát ha jól értem, akkor leszek neki jó, ha 20 colllllos moncsival megyek, nem nyert 32 van. :))

[ Szerkesztve ]


Dexar007
(veterán)

Leirtam mar,hogy az engem is zavar,ha teljesen mast dob ki a rendszer: ha 3310-esre keresek ra,akkor ne dobjon ki ajfont.DE,ha nagyjabol egy szinten van a kettö,vagy akar jobb is,es meg talan olcsobb is mint amit keresek,akkor miert ne?


Polllen
(nagyúr)
Blog

Egy példa volt, feltételeztem, hogy érted az analógiát. Mea culpa! :U

Egyébként az is érdekes feltételezés a számomra, hogy ez a mindent tagelj be mindennel tényleg azt fogja eredményezni, hogy valós alternatívát találsz arra amit keresel.

Én ezzel úgy vagyok, ha segítség kell, kérek. Van nagyon jó milyen xy-t vegyek topik itt a ph-n is.

[ Szerkesztve ]


#09819904
(addikt)

Azt azért hagy döntsem már el én, hogy nekem kell az adott cucc és ne egy hirdetés akarjon megtéríteni!
Ott van az iPhone vagy épp a Samsung. Vannak hibáik? Vannak! Mégsem akar egyik tábor sem se helyet cserélni, se bármilyen más gyártó termékére áttérni, mondván az "jobb".
Még mindig ott tartok, hogy ahhoz, hogy én más terméket válasszak, ahhoz egy átfogó, lehetőleg objektív tesztcikk legyen ami alapján ítélkezek és ne Jóska21 "a hárverapró lekfaszább készülléke!!!!!!!" hirdetése.
Anno amikor iPhone-t vettem, közölték sokan, hogy szar lesz. És? Nekem akkor nem Nokia Lumia kellett vagy bármi más. Idővel Lumia kellett! Volt más alternatíva? Volt! Miért nem amellett döntöttem? Konkrétan azért, mert én magam vagyok annyira tudatos, hogy kiválasszam azt ami nekem kell.

Ha viszont arra példázol teljes gőzzel, hogy a tudatlan 1.0-s réteget mennyire jól megtéríti majd a keresőszavas hirdetés, akkor az bizony oltári nagy tévedés lesz! Az a réteg konkréten száz komplex cikk után is képes káoszt teremteni a saját fejében. Vagyis meglehet magyarázni a dolgokat, de oda lyukadunk ki, hogy baromira feleslegesek a keresőszavak! Ez nem egy pornóoldal ahová a #sarkakata hashtag is azért kerül be, hogy a látogatottságot növeljék!
Eladni korrekten kell, nem pedig kicsicsázott hirdetéssel villogni! Az maradjon meg a divattervezőknek!


Dexar007
(veterán)

Ott van az iPhone vagy épp a Samsung. Vannak hibáik? Vannak! Mégsem akar egyik tábor sem se helyet cserélni, se bármilyen más gyártó termékére áttérni, mondván az "jobb".

E/1.--Engem pl sosem izgatott,hogy melyiknek a logoja van a hatoldalan.
Ha pedig rakeresek a samsung 9000S-re es joskapista beleirja a hirdetesebe,hogy ez a kinai szar jobb mint az altalam keresett samsung,akkor rakeresek a kinai mobilra,ha talalok tesztet,es tenyleg jobbnak tunik,raadasul meg olcsobb is akkor lehet azt veszem meg.Ezt pedig joskapistanak koszonhetem,aki felhivta ra a figyelmem. Miert nem keresem meg en? Mert hetente 800 tepsitelefon jön ki,es a kutya sem fogja követni öket.Mas kerdes,hogy egy 3.5 eves htc-t hasznalok meg mindig,de maradjunk a telefonos peldanal. :)


#09819904
(addikt)

Aki az újat keresi, az alapból fog cikket olvasni nemde? :) Nem hirdetésből fog rákapni. Az akinek a mobil a mániája, az azért követi a piacot. :)


extasymajom
(tag)
Blog

Azt hiszem igen kettéosztotta a megítéléseket a kereső szó. A cikk nem arról szólt, hogy mindenképpen használd. Ez csak egy lehetőség, amit sokan használnak manapság és igen népszerű és fontos is. Az, hogy ezt ki hogyan alkalmazza, és ki tartja etikusnak az más tészta.

Egy biztos: a jól megválasztott kereső szó segíti az értékesítést, ha tetszik, ha nem.

Mindig lesznek tudatos vásárlók, akik pontosan tudják mit és mennyiért akarnak megvenni. Nos, a marketing és a reklám soha nem nekik szól. Az impulzív vásárlókat és azokat lehet terelni vele, aki csak, böngész, és még nem tudja, pontosan mit akar. Egy tudatos vásárló, ha rákeres, teszem azt az Iphone szóra akkor úgyis kapásból tovább görgeti a Samsung hirdetéseket. Vagy egyből úgy keres, hogy Iphone 5s stb. Szóval használja a szűkített keresést és pont.

A kereső szavakat nem csak arra lehet használni, hogy az eladásra kínált Sony telefont azok is lássák akik ASUS-t akarnak venni, hanem pontosan, ahogy említették előttem, azokhoz is eljusson a hirdetés, akik más néven hívják, amit keresnek. Van aki Xperia néven hirdet, más Sony néven, de olyan is van, aki Apple 5s néven teszi ki a hirdetést. Sokan kötőjeleznek, vagy Római számot használnak. Samsung s3 vagy SIII. Vagy csak annyit írnak laptop a Dell helyett.

Gondoljatok bele, ha a hirdetés végére óda írod, hogy csere érdekel Dell laptopra Sony vagy Samsung telefonra de Asus tf300 tabot is beszámolok, akkor ezeket máris listázza a kereső mindenhol ahol egyezést talál. És akkor nem írtam a hirdetésbe, hogy keresőnek, hanem csak az igényeimet soroltam fel, mint iránymutatást azoknak a vevőknek, akik szívesen cserélnének.

Sok a tudatos vásárló és tőlük elnézést is kérek, ha zavarja a nem oda illő hirdetés, de sokkal több a nem tudatos vásárló, akinek fontos az iránymutatás, igénylik a plusz információkat, ugrálnak ide-oda, mert nem tudják, mit akarnak, vagy nem értenek annyira hozzá, mint ti. Nem egyszer kelt már el, hirdetett termékem, azért mert, idézem:

-nagyon jók voltak a képek, részletesek, jól láthatóak. (nem volt kétsége afelől, hogy hibátlan terméket kap és így nyugodt szívvel utazott érte 45percet vonattal hozzám)

-nagyon jó volt a leírás, részletes volt, nem volt mit kérdezni,(már csak azt kellett eldöntenie az enyémet veszi vagy másét. Ezt vette)

-nem ilyet keresett, de nem is tudta, hogy van ilyen. (ez egy Asus padfone 1-es telefon volt, amit itthon nem forgalmaztak pl. Ezért nagyon kevesen ismerik, és ha a tudatos vásárlóra vártam volna, aki ilyet keres még talán ma is meglenne. Ez pont a keresőszónak köszönhető, vagy ha jobban tetszik, akkor annak, hogy megjelent a hirdetés a telefonok, tabok és notebookok között is. ) Valljuk be gondban voltam, hogy melyik kategóriában hirdessem meg.

-igaz drágábban hirdettem, de a hirdetés külalakja, a jó fotók, a pontos leírás miatt választotta ezt a készüléket. Azóta sem bánta meg.

Tény, hogy az átlag vásárló (direkt nem böngészőt írtam) nem görgeti végig az összes oldalt, elfáradnak és össze is zavarodnak. Ha a hirdetés több alkalommal is megjelenik nagyobb az esély vevőt találni.

A keresőket az internetezők több mint 90%-a aktívan használja. Ezt nem lehet figyelmen kívül hagyni.

Az apróhirdetési oldalakon sokan hirdetnek olyanok, akik üzletszerűen teszik, nekik pláne fontos a gyors eladás. A cikk nem kifejezetten nekik, vagy róluk szólt, és nem is a vevő szemszögéből lett bemutatva. Ezek csak ötletek és olyan tapasztalatok, amikkel eddig találkoztam.

Mindenki annyit fogad meg, használ belőle amennyit jónak lát, vagy etikusnak
.
Akinek nem tetszik, nem használja, továbbgörget, becsukja, a szemét vagy nem vásárol tőlem, tőlünk, tőle.

Tanulság: amit eddig eladtam azt mindenki nagy örömmel vette át, és sokan még most is megelégedve használják. Miattuk olyan a hirdetésem és nem azok miatt, akiknek nem tetszik valami.

Ők egy másik réteg, máshogy keresnek, tudatosak. Innentől fogva vagy jó nekik, amim van vagy nem, úgy sem tudom befolyásolni őket akármilyen csicsás, vagy figyelemfelkeltő is a hirdetés.

A cikk nem nekik, nem ellenük és nem is róluk szól, hanem az átlagembereknek és mindenkinek, aki szerint hasznos volt a cikk és tanult belőle valamit, amit fel tud használni.

Persze ez csak egy vélemény.

:R


mickemoto
(őstag)
Blog

De mi tisztességes eladók vagyunk, és el akarjuk adni azt, amit hirdetünk. Erre jelenleg elég sok oldal áll a rendelkezésünkre. Csak a teljesség igénye nélkül: eBay, Vatera, Jófogás, Hardverapró,

Szerintem meg épphogy egyre kevesebb a használható felület az eladásra.Gyakorlatilag egyedül a hardverapró ami ér valamit, csak az a baj hogy főleg számtek-hardver orientált.
Amik voltak jó hirdető oldalak mindet megvették és megszüntették vagy bevonták más oldalakba, lásd jófogás, ami egy kalap fos.


DaveJr
(őstag)
Blog

Annyit azért még a regisztrációhoz hozzáírnék, hogy lehetőleg olyan elérhetőséget adjunk meg amin elérhetőek is vagyunk és a telefont is vegyük fel ha már megadtuk.
Már 2 hete szenvedek egy idiótával aki megadta a telefonszámát, felhívom, nem veszi fel, ír egy smst hogy ki vagyok írom, hogy érdeklődnék a hirdetett cuccért....semmi. Hívom másnak, megint küld egy smst....persze e-mailre nem válaszol....

[ Szerkesztve ]


extasymajom
(tag)
Blog

Jogos. Köszi beraktam a cikkbe. :K


KisDre
(senior tag)

"A hirdetés aljára beírhatsz kulcsszavakat. Pl. LG, ASUS, laptop, Sony stb. Attól függetlenül, hogy mit hirdetsz"

Szerintem meg tahóság level 100, lehet hogy mást vesz majd a vevő, de most a kereső értéken ne rontsunk már.


asdf_
(veterán)

Lehet, hogy atsiklottam rajta, de: ird bele a hirdetesbe, hogy hol talalhato az a k***va cucc. Nem meglepo modon szamos termeknel a szemelyes atvetel erosen preferalt. Sikitofraszt tudok kapni, amikor egy hulye elado foloslegesen cseszi el a vevok idejet -es amugy a sajatjat is :U - az olyan halal folosleges email/telefonvaltasokra, hogy -Hol a cucc? -Mucsarocsoge alson. -Bocs, az nekem nem jo, koszi.
Meg az osszes ilyen nyilvanvalo ez lesz a vevo elso kerdese dologra is legyen benne a valasz a hirdetesben. Biztos en vagyok rosszul bekotve, de merhetetlen modon fel tud cseszni agyilag, amikor egyvalaki agyatlan, es ezzel 5-10-x embert halal foloslegesen turaztat.

A kulcsszavazosakat meg en is nyakonvernem/tiltanam a fenebe. Ha Olympus milc-et keresek, akkor rohadtul nem erdekel a Sony kompaktod, ha Thinkpadet, akkor meg a Packard Bell vackod.

[ Szerkesztve ]


DaveJr
(őstag)
Blog

:R Kösz:) Nem gondoltam hogy szó szerint beírod:D


extasymajom
(tag)
Blog

Ki akartam emelni pirossal is de nem ment.


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Kezdenek átalakulni a hirdetési szokások és felületek is.

Bármennyire is fura, kb 4 éve jött az ötlet, az akkor nem annyira pumpáló Facebookon, hogy létrehozzak egy Adok-veszek csoportot, nem egy óriási ötlet, de akkor jónak tűnt. / nullás a dolog...

Ma ez a csoportom 8000 embert számlál, úgy, hogy lokálisan csak vonzáskörzetbe tartozó emberkéket tömörít/ ergo inkább személyes adás-vételt..

Ezek ma gombamód szaporodnak.

Erre rájött a Facebook is, mert elkezdte integrálni a hirdetési formulákat a rendszerbe. gondolom a következő lépcsőben erre is jobban rámennek...

[ Szerkesztve ]


kymera
(senior tag)

A mikrós fényképen besírtam :DDD Ezt nem hiszem el ! Van ilyen ?? :DD


haxiboy
(veterán)
Blog

Az a gond hogy akiknek ez kellene sok esetben olvasni sem tudnak.


1 among many
(tag)

"Tegyük fel, hogy egy Samsung telefont szeretnél eladni. A kulcsszavakhoz beírod, hogy Sony. Így a Sony kulcsszóra keresőknél megjelenik a hirdetésed. És lehet, hogy Samsungot vesz a végén, mégsem Sonyt."

Normális oldalon ilyen patkányságért ban jár, meg annak is, aki ajánlgatja. (Itt meg 2 napja kint egy ilyen cikk...)


haxiboy
(veterán)
Blog

Ez nálam is kiverte a biztosítékot, de nem mertem szólni miatta. Ennyi erővel akár hirdethetnék bármit az Almás részlegen, azt úgyis sokan látogatják.


mickemoto
(őstag)
Blog

A facebookot nem ismerem, nem vagyok rajta.Én ahogy észrevettem annyi változás biztos van hogy a hirdetési felületek egyre gyatrábbak, feleslegesen bonyolultak és mindenben bekorlátoznak. A felhasználók szellemi színvonala meg mélyrepülésben.(Nyilván már annyira elterjedt az internet hogy sok olyan helyen is van ahol jobb ha nem lenne.)

üzenetek