üzenetek

hozzászólások


hege8888
(aktív tag)
Blog

Köszi. Az árakról érdemes lett volna írnod, hogy mi mennyiért korrket.
Anyámnak keresnék olcsó wifi-billentyűzetes telefont, és a régi BB-kre is gondoltam.
Erre a régi Blackberry vonalra is van portolva a Viber?

[ Szerkesztve ]


vtechun
(veterán)
Blog

viber megy a régebbieken is, de csak csetre, voipra nem.


norbx
(aktív tag)

arrol nem irtal hogy tudod kideriteni hogy bis/bes regelheto e a keszulek mert ez is nagyon fontos ha hasznalt BB-t veszel


LaCupacabra
(csendes tag)

Üdv!

Grat az íráshoz.
Na igen az árak is fontos lett volna mert ott tényleg elégé elvadultak az árak!

Kiegészíteném még hogy a trackball könnyen tisztítható otthon is ipari alkohollal ( min 95% )
és fültisztítóval az esetek 90% a kosz a hiba forrása a golyó alatt.

A bis/bes meg a legfontosabb mert ha regelve van te mar nem teheted meg csk az előző tulaj tudja feloldani...

Blackberry.com-on hivatalosan is ezt írják, hogy ahhoz, hogy a regisztrálhatóságot ellenőrizni tudjuk, fel kell hívni a szolgáltatónkat, és nekik KÖTELESSÉGÜK erre választ adni, és segíteni!!!


daenerys
(tag)
Blog

Köszönöm szépen a visszajelzéseket, kiegészítéseket!

Ebben a cikkben azt tartottam fontosnak, hogy a fizikai adottságokat elemezzem, természetesen a BIS-re is ki fogok térni - lehet, hogy egy következő cikkben? :) Sokat lehet arról is regélni, én nélküle is használtam a telefont, főleg az OS 6-os készülékeken lehet jól elszórakozni nélküle, arra írtak sok appot külsősök.

BIS-es mizéria a régi telefonokkal van, de az OS 7-es és későbbi készülékeknél már nem kell az előző tulajdonossal egyeztetni a regisztrációról, automatikusan megy :) Blackberry ügyfélszolgálat 2 perc alatt megmondja a tutit a regisztrációról persze, nagyon jó tapasztalatom van velük :)

Az árak készülékenként változóak, nyilván a fizikai problémák számával és jellegével csökken a reális ára a terméknek - azzal én sem értek egyet, hogy valaki egy használt állapotú, hálózatfüggő 9780-at 50-ért akar eladni, mert ő 80-100 ezerért vette egy éve...

A hardveraprón általában egy ársíkban mozognak a használt készülékek, ha beállítjuk a szűrőt ár szerint csökkenőre/növekvőre, látható az aktuális "reális" árszínvonal. Szerintem ez a legjobb árkeresési módszer :)


Krix CS 1.6
(csendes tag)

Ahol dolgozok ott T-s BB-ket használunk 9360 illetve 9900-at, senkinek nem ajánlom ezt a két típust mert csak a baj van velük, lefagynak hívás közben, kikapcsolnak, újraindulnak stb.


ludus
(aktív tag)

Igaz én 9790-et használok de 9900 tulajoktól még nem nagyon hallottam ilyen hibákról!


daenerys
(tag)
Blog

Ott szoftverhibás lehet a készülékszéria... frissíttetni kéne teljesen az operációs rendszert vagy a firmware-t a T-nél. Ők tudják, mit kell ilyenkor újratelepíteni, ha visszaviszik hozzájuk a készülékeket. Ismerem én is ezt a hibát, a saját bőrömön tapasztaltam.

A T-nél gyakori sajnos az ilyen gond, sokan elégedetlenek a szolgáltatótól vásárolt készülékekkel. (szervizelésükről meg inkább ne is szóljunk, mennyire gördülékeny) Szoftveres hibáról van szó az újraindulós telefonoknál, megoldható probléma, de nagyon kellemetlen... Gondolom, nem is lehet velük elmenni a T-hez, hogy csinálják meg hamar a készülékeket, mert ugye céges a telefon. :(

[ Szerkesztve ]

üzenetek