üzenetek

hozzászólások

-PLevi-
(senior tag)

Tavaly utazási irodás hercehurcával 8 óra alatt lent voltunk a tengerparton, 10 óra alatt már a szálláson (Ajkáról). Idén ez az utazási iroda kiiktatásával is csak bő 12 óra alatt sikerült, hála a csúcsforgalomnak.
Direkt korábban indultunk, mint tavaly, ahhoz képest idén több tapasztalat birtokában is később értünk le úgy, hogy tudtuk hova kell menni...
Az időjárásról annyit, hogy állandó 30-35 fok, két év illetve 16 nap alatt végig napsütés, mindössze tavaly első nap volt egy órás vihar, de azon kívül semmi.
A part menti városok ahol mi jártunk, mind gyönyörűek. Primosten, Rogoznica, Razanj, Trogir és Split. Igaz Split az kicsit más jellegű, de mégis csak egy nagyváros. :)

Sethdobaloah
(senior tag)

"lesütött tekintet" : nekem múlt héten a szomszéd apartman tulaj nénije lelopta az ablaktörlőket, mert rosszul parkoltam (szerinte). Nem jött volna szólni inkább... Hja Hvar szigetén.

vadászcsiga
(félisten)

Viszont legközelebb biztos hogy jól parkolsz :D

petipetya
(nagyúr)
Blog

Remek beszámoló, jót nevettem az elhagyott üzemanyag pálcán. :D

Chiller
(őstag)

Mi airbnb-n foglaltunk 3 éve szállást, és a házigizdák este 9fől megkövetelték a TELJES csendet, nem viccelek, még beszélgetni se lehetett, se tévézni (halkan!), se semmi. Fenyegetőztek, hogy ránk hívják a rendőröket, mert merészeltünk pókerezni (na ahhoz még beszéd se kell ugye igazán)....

:U :(

Szóval szép-szép Horvátország, de a Görögök mégiscsak ezerszer korrektebbek, rendesebbek.
Egyszer azért megnéznék egy magyar-horvát nyugger vitát :DDD :C

Simi87
Blog

Az semmi. nekünk idén a házigazda kitúrta a pet-palackokat a szemetünkből, és vitte leadni. a maradékot meg az udvaron égette el a grillsütőben!!!!!!!!!!!!!!! :Y

rdt89
Blog

Sport dobbal felvértezett 2T. :) Ez nem pöfékelt, okádta a füstöt. :)

Blog

Nem tudom, hogy említettem-e, de júliusban egyik haverom is lement a barátnőjével, csak 4T Trabival. Azért azt is megnézték. :)

Chiller: Hasonlókat soha nem tapasztaltunk, amikor kint jártunk. Érdekes.

rdt89: Ha okádja a füstöt, na akkor keletkezik lúdbőr. Simán illene ezekre a járgányokra egy Smoke&Charm matrica. :))

#09819904
(addikt)

Hátha megjön a kedv hozzá! :)

PistiSan
(addikt)

Nem semmi kaland, a cím miatt kezdtem bele, öröm volt olvasni az élménybeszámolót. :)

jerry311
(nagyúr)

Amint megláttam az Alfa 156-ot...
Nos, én alapból a Trabantot választottam volna. :DDD
Mint ahogy mi is egy 1.2-es Clioval mentünk Szlovéniába, mert kb. faék egyszerűségű. Nyugalmunkat csak tovább erősítette, hogy feltűnően sok hasonló korú Cliot láttunk ott. De tányleg, mindenhol Clio. Volt hogy szembejött egy 10 autós kocsisor és 4 Clio volt benne.

joshua7
(veterán)

Jó cikk, elő is hozott pár emléket. Nálunk egy Wartburg 353W üzemelt 1981-2003 között. A 80-as évek 2. felében szüleinkkel megjártuk vele a jugoszláv és bolgár tengerpartot. Voltunk vele a lengyeleknél is, ott 4 felnőtt, 2 gyerek kombinációban. :-) Azt is simán bírta, azt leszámítva, hogy visszafelé jövet a fék elment a Kárpátok lejtőin. :-) De édesapám megoldotta kézifékkel. :-)

Rage47

Jó írás :)

Blog

Az elkövetkező mondjuk 1-2 évben belül fogom elkezdeni szépen restaurálni a kocsit saját kezűleg. Lehet a folyamat is el fog tartani hasonló ideig. De nagy valószínűséggel arról is fogok készíteni egy írást.

pszichiáter: Szép kis járműpark. :)

joshua7: Nálam is előfordult, hogy egyszer csak beesett a fékpedál és a főfékhenger benyomta az utastérbe az összes fékfolyadékot. Itt jött képbe hasonlóképpen a kézifék. :DDD

mohabá 007
(aktív tag)

Trabira pedig vigyázni ! Kis odafigyeléssel, és a rá jellemző, rendszeres karbantartásokkal / beállításokkal / apróbb felújításokkal hűséges használati eszköz marad hosszú ideig. :K :R
Ahogy mondod.Nekem is megvan már 29 éve.(Első tulaj)Napi használatban van télen,nyáron,városi használat.Télen fűtött garázsban pihen estétől reggelig.Műszaki állapota: OT-s lesz 2év múlva.
Ő az:

Nem szégyenlem,hogy nekem ilyenem is van. :B (Sokak szerint libakergető,fostalicska)

Kalandor
(HÁZIGAZDA)
Blog

Anyámnak is Trabantja van, 89-ben vette, az utolsó nem négyütemű szállítmányból van. MM-53-53 volt a rendszáma (ez 53-52 egyik ajtaja rosszul csukódott, ezért ezt hozták el), szóval 25 éves, és 46.000 km van csak benne, meg van kímélve.

Eddig sose hagyta cserbe, pedig volt már a faluban árvíz, minden, elakadtak az autók, csak a Trabant pöfögött vígan át a sáron :)

Apám szerint a Trabant szervizelésére felére csökkenthető, ha legalább 100 km-enként legalább 5 km-et üveghang alatt mennek vele ("ki kell égetni a motort").

mohabá 007
(aktív tag)

Pontosabban, a hátsó kipufogó dobot.Sok városi használat mellett olajsár csapódik (nem ég el) le.Ez meg is látszik a cső végén.Hosszú úton, ahol lehet menni 90-100-al aggyadneki! :D Hát az olyan mint egy füstbomba :Y Aki szembe jön is lelassít,mert nem lát semmit.Kb:15km után kiég,füst megszünik,érezhetően fürgébb lesz.A motort kb.20-25-e km ként szétkapom,megnézem,hogy rendben van e.Dugókon,hengerfejben,kipuff leömlőben lévő estleges koromlerakódástól megpucolom,(nekem nem nagyon van,mert a dugótetőt, hengerfej égésterét, kiömlő részeket felpolíroztam,így a mocsok nem nagyon tud mibe megkapaszkodni) :P
Főtengely,hengerek,dugók,csapágyak,dug.gyűrűk,vezérlőtárcsák leellenőrizve,motor összerak. :)
A trabi vezérlő elektronikája,pedig a kormány,és a vezetőoldali ülés között van elhelyezve. :P :P

Kex613826
(tag)
Blog

Én is, kifejezetten érdekes volt a cikk, le a kalappal a trabi előtt!

Earl_Muttley
Blog

A régi autókban én ezt szeretem. Semmi elektronika, semmi szoftver!

Blog

mohabá 007, Kalandor: Vigyázzatok a kis kocsikra! Van olyan, hogy komoly terepeket mászok meg vele. Olyan utakra bemerészkedek, ahova az Alfával álmomban sem mernék. Utoljára a kockaAudi volt ilyen kocsink. :K

Valóban, ki kell kormolni időnként. A tengerpartra leérve a városban valóban érezhető volt, hogy milyen bikás lett. Ugrott azonnal, ha odaléptem neki.

Nekem lassacskán esedékes lesz egy komplett motorfelújítás. Azért már csörög rendesen. Közel járhat a 100000 km-hez az aktuális motor, nem tudom megmondani pontosan. Ez már csereérték szokott lenni.