üzenetek

hozzászólások


Archer
(őstag)

Többen itt hüledeznek, hogy hűű Trabanttal ekkora utat. Régen is ezekkel mászkáltak az emberek, kölyök koromban bejártuk (igaz az 4T volt) vele egész Magyarországot, a környező országokat, Frankfurtban is voltunk (máig sem értem, hogy egy rakás ruha, bőröndök, egy bicikli, gyorsvágó, körfűrész, fúró (akkor ilyesmi gépeket még nem nagyon lehetett itt kapni normális minőségben), 4 ember meg a jó ég tudja még mi hogyan fért bele abba a kasztniba, de hazaértünk :DDD

[ Szerkesztve ]


JetiRulez
(őstag)
Blog

Kényelmesen elfér az utastérben egy 28"-os kerékpár, ha a hátsó ülést lehajtom és az anyósülést pedig előre tolom. ;)


Archer
(őstag)

Ok, de mi négyen ültünk a kocsiban, Frankfurttól hazáig :)


DEJVID
(őstag)
Blog

Nekünk is 156-osunk van :)


sqpp
(őstag)
Blog

Hát ez vicces is meg nem is :C

Nekem tetszett, szépen megírtad. Azért szerintem biztosan volt feelingje nyomatni trabanttal.
Én is vennék, csak én inkább motorra költöm majd a pénzem. Trabant max szórakozásnak.
De ahogy látom utazásra sem rossz :U
Mindenesetre remélem jól éreztétek magatokat.

A trabant is végre repesztett egy jót ;]


Francia91
(veterán)
Blog

Ja, az MZ ETZ-t is szidjak, pedig csak erteni kell hozza, es a vilagbol is kivisz :)
Nekem egy 250-es ETZ-m van, de meg se kottyan neki Nemetorszag oda-vissza (elektromos gyujtas, Bing84 karbi), mert rendszeresen karbantartom, gondozom, ezaltal nincsenek bajai. Aki meg nem ert hozza, szidja, kozben o a hulye :). Jok ezek a regi 2T-k, a vilagbol is kivisznek


Povi_
(csendes tag)
Blog

Én is bejártam Trabanttal fél Európán, a képen éppen valahol Lengyelországban vagyunk, 2007 novemberében.
A legmesszebb, ahová eljutottunk, a Garda-tó volt (Olaszország), a legmagasabb pedig a Dolomitokban, 2000 m felett. Fölfelé nem is volt gond (kettesben föl ment akárhova), hanem inkább lefelé nem bírták a fékek, mert ugyebár motorféknél (ami nem túl sok egyébként se), csak pörög a motor, de kenést nem kap, szóval üresben kellett lefelé menni, nehogy besüljön a motor.

[ Szerkesztve ]


JetiRulez
(őstag)
Blog

Archer: Ja, hogy négyen és plusz bicaj? Akkor nem szóltam. :B

DEJVID: Nem rossz amúgy az Alfa. 20000 km alatt semmi baja nem volt (leszámítva a szorítást, de már készül a tökéletesített motor). ;)

Povi_: Hát igen! A dobfék nem éppen a leghatásosabb fajta.


hallador
(addikt)

Köszönöm a cikket otthon nekünk is van egy trabink, nagyon szeretem.


Chiller
(őstag)

Az szép. Jár a virtuális hátbaveregetés! :)


Móci
(addikt)
Blog

Nem semmi út volt, le a kalappal a Trabi előtt! Anno unokatestvéreméknek volt egy fehér 601-es gépe, ha jól emlékszem egyszer hatan utaztunk benne, plusz jó pár kád, doboz, mindenféle, ami cocavágáshoz kellett...

Két éve Senj-ben voltunk, nekem tetszett, igaz a második napon mi is megkaptuk a szelet, s a vihart hazafelé. Előző nap meg odasültem a tengerparti kövekre...


JetiRulez
(őstag)
Blog

Most nekem is áll egy fehér a kertben, amit hamarosan szét fogok bontani és felhasználom donorként. Remélem nem egy kocsiról beszélünk. ;]


zozoka79
(tag)

go trabi go feeling. :) aki nem látta a filmet,nézze meg. amúgy:ez aztán a merészség


sziku69
(senior tag)
Blog

Szia.
Nagyon jó az írás. Trabival nekivágni, azért nem semmi. Ez még jobban emeli az utazás élményét! :)
Mi tavaly ugrottunk át Szlovéniából az utolsó nap Krk szigetére. Mondhatom, hogy ez lett a nyaralásunk talán legemlékezetesebb napja. A sziget gyönyörű. Njivicében a tengerpart szintén nagyon tetszett.
Mi viszont gyerekberát tengerpartot kerestünk. Ezért tovább vettük az irányt délkelet felé, Baska városába. Azt hiszem sosem felejtem el azt a gyönyörű látványt, ami ott fogadott minket. A tengerpart valóban apró kavicsos. Picit beljebb már homokos. A kisfiam nagyon élvezte a hatalmas hullámokat.
Délután megebédeltünk. Este sétáltunk a tengerparti bazárban, ettünk egy finom fagyit, hallgattuk a tengerparti élő zenét. Felejthetetlen élmény volt! Mindenkinek csak ajánlani tudom.
Este fél 10 körül indultunk haza. Hajnali fél 4 körül gurultam be az udvarba. Igaz nem Trabival. :)


Fryskitt
(addikt)

Jó kis írás.. mondjuk ott hátul beszorulva vsz halálfélelmem lett volna. De hogy a kis Trabi lenyomta megbízhatóságban az Alfát............. :C :C


JetiRulez
(őstag)
Blog

Igazából már kiderítettük, hogy emberi mulasztás okán hibásodott meg a Mafla motorja.


sziku69
(senior tag)
Blog

Viszont lejutottatok a trabival is. Egyébként pedig nem lett volna annyira szórakoztató ez az írás. :) Viszont ha tehetitek legközelebb nézzétek meg Baskát is.


mmdms
(addikt)

Hát igen, minden autószerelő ismerősöm azt mondta, ha kalandot akarok magamnak, akkor vegyek csak alfát. Látom ti megtettétek. :)
Lehet nem volt egy jó döntés, de másképp lemaradtunk volna egy nagyon jó irományról. Jó volt olvasni, köszi!

Az első horvát nyaralásunk alkalmával szelepszár szimeringes ezeröcsivel indultunk el, valahol 27 liter környékére jött ki az átlagfogyi mire hazaértünk.
A hatalmas negatívum, amivel csak ott szembesültünk, hogy minden apartmanba ahol bementünk érdeklődni van-e szállás, ránéztek a kocsira és egyből mondták hogy nincs. Mindezt a 6 férőhelyes parkolóba, ahol egyedül álltunk..Szóval ha valami retró géppel indul el az ember, szállást ajánlatos előtte lefoglalni.


JetiRulez
(őstag)
Blog

Hidd el, nem rosszak az Alfák! A motoros incidenst leszámítva (ami ugye önhibából történt), 30 000 km futás alatt semmilyen hiba nem ütött még ki. Simán vállalható lenne most, vagy akármikor egy ugyanilyen kiruccanás vele. Hova tovább, immár nekem is lett egy Alfa 146-osom, fater 156-osa mellé. Az OK, hogy egy 17 éves autónál előjöhetnek spontán meghibásodások, de nagyon elégedett vagyok vele, kifejezetten szeretem, szerethető autó. A Trabi meg most pihen a garázsban. :)


mmdms
(addikt)

Nővéremnek is van trabija, de az már 1,1-es, az brutálul megy. :D Életkép pár évvel ezelőttről, a piroska meg az enyém volt[link]:


JetiRulez
(őstag)
Blog

Nahát, milyen hasonlóságot mutat most az enyémmel! Most nekem is a sárga kocsin fehér vezető oldali ajtó van. Az eredetit megviselte a sok becsapkodás és az idő vasfoga. Mennyit pászítottam, te jó ég! Semmilyen él nem stimmelt. Tényleg nincs két egyforma Trabant. :D


mmdms
(addikt)

Ezen sajnos nem csak megereszkedett az ajtó, nővérem négyszer forgatta át a tetején mire megállt. Háliste' egy kis csuklófájással megúszta, a trabin ajtócsere, A oszlop csere, lámpacsere, meg futómű igazítgatást kellett csinálni.
Kár érte, 44 000 km volt csak benne, friss műszaki, alvázvédelem, uj gumik, új akksi, motor rendbe rakva. És előtte 2-3 héttel vette. A magas padkákra, hullámos dobálós úton nagyon kell figyelni vele.
Azóta egyszerűen az alapjárat nem létező fogalom, illetve ha nem gyorsít a kasznin a motor, csak sebességet akarok tartani, rángat, egyszer kétszer ki is hagy a gyújtás. Prémium üzemanyaggal ez megszüntethető.
De városba oltári nagy feeling, mikor a lámpánál ez a kis vacak hagy ott mindenkit nyikorgó kerékkel. :D

[ Szerkesztve ]


Eastman
(őstag)
Blog

Jó cikk.

Trabiztam én is évekig. Kalandokkal teli élményeket és mosolygós emlékeket ad. Oli bácsi biztosította a szakmai supportot. Nem hagyott ott a Trabi sehol.


axlfsi
(veterán)

KRK szigete és ezzel együtt, valamennyi nagyobb falvacska régóta a család kedvence. Njivicére többször is vissza látogattunk már, de Baška-n is voltunk; tényleg csodás.

Apropó, nem jár valaki véletlenül augusztus 10-től a szigeten? Összefuthatnánk egy mini-talira :)


Eastman
(őstag)
Blog

Ha ilyen kis mosolygós szöszi vagy cowboy-kalapban, már most csomagolok. ;)


JetiRulez
(őstag)
Blog

Idén sajnos nem valószínű. :( Esetleg a magyar tengernél. :)


axlfsi
(veterán)

Ja, hat nem! :) El kell, hogy szomoritsalak; legfeljebb majd egyutt vadaszhatunk a celallomason az avataromhoz hasonlo szokesegekre! :D

üzenetek