Nahát, milyen hasonlóságot mutat most az enyémmel! Most nekem is a sárga kocsin fehér vezető oldali ajtó van. Az eredetit megviselte a sok becsapkodás és az idő vasfoga. Mennyit pászítottam, te jó ég! Semmilyen él nem stimmelt. Tényleg nincs két egyforma Trabant.
hozzászólások
mmdms
(addikt)
Ezen sajnos nem csak megereszkedett az ajtó, nővérem négyszer forgatta át a tetején mire megállt. Háliste' egy kis csuklófájással megúszta, a trabin ajtócsere, A oszlop csere, lámpacsere, meg futómű igazítgatást kellett csinálni.
Kár érte, 44 000 km volt csak benne, friss műszaki, alvázvédelem, uj gumik, új akksi, motor rendbe rakva. És előtte 2-3 héttel vette. A magas padkákra, hullámos dobálós úton nagyon kell figyelni vele.
Azóta egyszerűen az alapjárat nem létező fogalom, illetve ha nem gyorsít a kasznin a motor, csak sebességet akarok tartani, rángat, egyszer kétszer ki is hagy a gyújtás. Prémium üzemanyaggal ez megszüntethető.
De városba oltári nagy feeling, mikor a lámpánál ez a kis vacak hagy ott mindenkit nyikorgó kerékkel.
[ Szerkesztve ]
Jó cikk.
Trabiztam én is évekig. Kalandokkal teli élményeket és mosolygós emlékeket ad. Oli bácsi biztosította a szakmai supportot. Nem hagyott ott a Trabi sehol.
axlfsi
(veterán)
KRK szigete és ezzel együtt, valamennyi nagyobb falvacska régóta a család kedvence. Njivicére többször is vissza látogattunk már, de Baška-n is voltunk; tényleg csodás.
Apropó, nem jár valaki véletlenül augusztus 10-től a szigeten? Összefuthatnánk egy mini-talira
Ha ilyen kis mosolygós szöszi vagy cowboy-kalapban, már most csomagolok.
Idén sajnos nem valószínű. Esetleg a magyar tengernél.