[Re:] [huskydog17:] Tarol a Tomb Raider sorozat GOG-on - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


huskydog17
(addikt)
Blog

Önmagában az, hogy PC verzióban semmilyen beállítási lehetőség sincs, még felbontásra vonatkozóan sem, az már megerősíti, hogy félkész, erre még rájön a borzalmas, szintén félkész modern irányítás, több helyen level design hibák. Érdemes nézni például a Steam fórumban olyan topicokat, ahol arról írnak a felhasználók, hogy miket szeretnének látni patch-ekben, rengeteg dolog van, köztük sok olyan dolog, aminek alapból benne kéne lennie. Arról ne is beszéljünk, hogy az FMV videókkal szinte nem is foglalkoztak, csináltak egy automata AI upscalinget 960p-re és kész, a framerate maradt 15 fps, ami 2024-ben egy vicc.
Ezen felül vesd össze ezt a Remastert egy normális Remasterrel, például StarCraft, Age of Empires vagy bármely Nightdive általi felújítás. Azok jók lettek és azokhoz képest bizony ez igenis félkész.

"próbáld ki -novsync parancssori kapcsolóval elindítani a játékot
lesz legalább 1000 fps-ed, szerintem pont ezért nem is raktak bele semmilyen grafikai beállítást, mert kb. minden mai modern hardveren hasít"

Na látod, pont ez a gond, hogy parancssori kapcsoló kell. Ezeknek menüben lenne a helyük, 2024-et írunk. Lényegtelen, hogy mennyire gyors a kód, PC-n ez szimplán trehányság, hogy semmilyen testreszabhatóság nincs vizualitás téren, ez így gyakorlatilag egy PC-n működő konzol verzió. Még egyszer , hasonlítsd össze a fentebb nevezett többi játék Remaster változatával és rögtön világos lesz, hogy mennyire is félkész ez.
Amúgy isten őrizz, hogy vsync nélkül játszak, azt soha nem tenném, mert a képtörést nem tolerálom.

#12 tlac: A 4. rész óriási fejlődés volt a 3. részhez képest, nagyon sok új dolgot hozott be, mint például bump mapping, köd, masszívan megemelt poligonszám, szájmozgás, több új mozgási forma, szebb FMV-k stb., ezek csak új motorral voltak lehetségesek. Erről több oldal is beszámolt, de Adrian Smith a Core Design egyik embere is beszámolt erről, ő is megerősítette, hogy új motort kapott:

"For the first time we are producing a dedicated PC version which is not constrained by what can or can't be done on the PSX. In essence the whole of the game engine for Last Revelation is new."

A régi motorral az új, hub összeköttetésű pályadesign-t sem lehetett volna megvalósítani. A 4. rész olyan sok dolgot változtatott, és olyan sok fejlesztést hozott, hogy a régi motorral lehetetlen volt azt megoldani. Szóval az egész motort átírták, ami szerintem igencsak masszív változást jelent. :)

[ Szerkesztve ]

üzenetek