Annyira szép ez az autó és szin
[Re:] [HussarF:] Leszállítva a kereskedőhöz - Giulia Quadrifoglio krónikák #4 - BLOGOUT fórum
hozzászólások
Ezt az új kocsi mizzériát sose értettem, meg hogy egyáltalán minek bevállalni egy új kocsi brutális értékvesztését.
Mondjuk én örülök ha 2-3 milliós kocsim van.
Másik, hogy nagyon súlyos alkarész ellátási gondok vannak és a vége se látszódik, majd talán év vége felé..talán...és úgy gondolom lesznek cifra dolgok, lassan már minden elektronikai céget érint.
A bitcoin (vga gyártás) csak rontott a helyzeten. Merem állítana a Tesla le van fedve IC téren és Musk szándékosan még borított a bilin, hogy a VW stb hagyományos gyártóknak még szarabb legyen.
Mellé a légi/ víz szállítás drágulása, most itt van a fa (az se segít rajta hogy a +8000km-t kell utaztatni.)
Vállalkozás nevére veszi, mint PIMP mobil.
Nincs számára érték vesztés épp ellenkezőleg, adó alap kurtitas van.
Nagyon szép ez az autó , bár nekem vörösben jobban tetszik. De ez szubjektív.
Szolgáljon téged sokáig .
Kivancsian varom az elso elmenyeket, most mar tenyleg itt a szerelem beteljesulese...
Nagyon szep auto.
Attol, hogy nem teheted meg mas miert ne vehetne ujat? Neked ugy lesz hasznalt ha valaki elobb ujonnan megveszi.
Usákok innen viszik a fát, mert Kanadával összevesztek. Áfàn ha jól tudom, de nem 100%.
Egyébként jelenleg nincs brutális értékvesztés.
Azzal, hogy kezd beköszönteni a villanykorszak, a benzines autó árak, főleg a benzines élményautók árai kilőttek az égbe. Hatalmas drágulás volt a piacon és még várható is. Egyik ismerősöm a Giuliáját '19-ben vette. Most ült át megint egy új Giuliába 2 év után és valamivel drágábban adta el a 2 éves autót, mint amennyiért vette a szalonból '19-ben... Jó, persze volt infláció meg ilyesmi, de jelzésértékű, hogy abban az időszakban, amikor a legnagyobb értékvesztést kellett volna elszenvednie, nominális értékvesztése nem volt az autónak...
[ Szerkesztve ]
Köszi mindenkinek!
Ja, azt kifelejtettem a bejegyzésből, hogy még egy jó 2 hét mire átvehetem az autót. A forgalomba helyezés, banki ügyintézés, stb. még egy kis időt igénybe vesz, de ez már a célegyenes
Természetesen majd írok arról is
Gratula az autóhoz, bízom benne, hogy mihamarabb élvezheted is a vezetését!
Gyönyörű a színe, nagyon tetszik, de én nem mertem volna bevállalni. Nem tartasz attól, hogy túl hivalkodó lesz?
Pont most néztem meg a vérbeli BMW-s csatornán is egy bemutatót róla. Sok rosszat nem tudtak mondani
Egyetértek azzal az állítással, hogy a megvigyázott, szervizelt, karbantartott Q-k jól fogják tartani az árukat. Ez kb az utolsó, igazán autóbuziknak gyártott autó... Egy részüket összetörik, széthajtják, az a kevés pedig, ami 10-15 év múlva is rendben lesz, nem éppen levetett, füstölő 20d-k árán fog menni...
Köszi!
Még nem láttam, de pont most akarom majd én is megnézni ezt a videót.
Nem tartasz attól, hogy túl hivalkodó lesz?
Nem, sőt, valamennyire a cél is
Mármint nem az öncélú magamutogatás, de egyáltalán nem akarok beleolvadni a tömegbe ezzel az autóval (meg amúgy sem ).
Ez a szín, úgy néz ki, tökéletesen teljesíti ezt a célt.
Ez nem azt a kivagyiságot hozza, mint pl. a BMW M4 Sao Paulo sárgája.
Ebben megvan a digós stílus. Messziről észreveszed, de nem botránkozol meg rajta vagy kelt benned ellenérzést a feltűnősködése miatt, mert annyira szép...
[ Szerkesztve ]
-Mike-
(addikt)
Grat!
Én most olvastam végig a krónikát az elejétől, így gyorsnak tűnt minden ügymenet. Csak amikor ránéztem a dátumokra...
Végül lesz rajta egyedi rendszám? Vagy mindegy a betű csak 510-re végződjön? Lehet ilyet intézni?
Értem. Mondjuk én szeretek kicsit beolvadni, kerülni a feltűnést. Bár ha vehetnék egy Q-t, azért nem szürke lenne az sem
Ez a sárga szín inkább egy bohókás kisautón nézne ki jól, bár ennek a Bmwnek kb holtmindegy. Ezen az orron nem segít semmilyen szín. Pedig voltak korábban baromi szép bajor gépek... Dehát ha a célközönség ezt igényli...
Egyben elolvasva annak, csak hát, ha úgy vesszük én már 2019 decemberében akartam rendelni...
Tervben van még, végül a "VGQ-732"-re esett a választás. De ezt majd valamikor augusztusban intézem, első körben kap, amit kap. Elölre a "B"-t, azaz a motorrendszámot kéne elintézni, az nem tudom mennyire lesz macera. Azt mondják Budapesten szinte lehetetlen, de itt remélem megoldható lesz.
VGQ - Verde Giulia Q. A Verde olaszul zöldet jelent. Meg hát így van egy kis Dragon Ball-os áthallás, aki érti
732 pedig a 7:32 a Nordschleife-n.
[ Szerkesztve ]
-Mike-
(addikt)
Jaja.
Amúgy jövőre júliustól jönnek az új rendszámok.
Arra kéne vmi frankót kitalálni.
AAAA-123 lesz a kiosztás.
Mennyiért adják most a 3+3-at?
Régen kifejezetten olcsó volt a többi kiosztáshoz képest.
112 ezer plusz-mínusz 1-2 ezer. Ezt hívják egyéni rendszámnak. Az egyedit 4 betű - 2 szám vagy 5 betű - 1 szám formátumban kérheted 435 ezerért. De ott is vannak olyan további megkötések, hogy a betűsor nem kezdődhet "R" vagy "S"-sel, meg 5-1 felállásnál nem lehet a szám 0. Meg ilyen apróságok.
Fene a pofájukat, régebben talán fele se volt.
Egy nyaralasnak mekkora az ertekvesztese ?
Mit tudsz hazahozni belole, ami megfoghato ?
Ilyen kategorias kocsit altalaban azok vesznek, akiknek mar megvan a haz,nyaralo, tartalek a nyugdijra,es pont leszarjak, ha 5-8 evesen mar csak a vetelar 20 szazalekat eri.
Elmenyt vasarolnak,nem befektetnek.
[ Szerkesztve ]
Eladás után az egyedi rendszám megy az autóval, vagy maradhat nálad és ráteheted a következő kocsidra?
-Mike-
(addikt)
Hát attól függ.
Egy cirka 25milliós nyaralásból, nyaralásokból azért már lehet mit hazahozni.
Nyilván azt nem lehet lízingelni cégen keresztül évekig, bla bla bla.
Mondjuk elég rossz a példád.
De az tuti, hogy egy autó, motor, akármi a legrosszabb befektetés, ami jó befektetés, ami pénzt hozhat később az nem ebben az ársávban kezdődik és nem ennyire tömeggyártású.
A GTAm esetleg lehet az, de még az is necces.
Attól függ. Üzletemberként tulajdonképpen befektetésnek is tekinthető. Ha csak pár üzletnél dől pozitív irányba a mérleg nyelve a megjelenés miatt, már megérte. Nyilván ezt soha nem fogod tudni számszerűsíteni.
Illetve mint autó egy műremek, az meg úgyis megfizethetetlen.
Személyhez kötődik, szóval megtarthatod, de le is mondhatsz róla és akkor megy a kocsival. Valószínűleg, ha eladnám, akkor adnám a rendszámot is vele, mert a kocsira utal, más autón nem lenne értelme.
(#25) -Mike-
Egyébként, ahogy írtam is fentebb a #10-es hozzászólásban, ez most nem is feltétlenül igaz. Alapvetően az autó nem befektetés, sőt, a legrosszabb ebből a szempontból, de most egy benzines élményautó nem veszít gyorsan az értékéből. Egy barátom C5 Corvette-t akar venni, kb. egy bő éve nézegeti (pont a pandémia előtt kezdte el). Azóta azoknak az árai egy jó 50%-ot mentek felfele. És ez kb. minden benzines élményautóra igaz (bár még a kommerszebbek is drágultak).
A Giulia Q-t még az is segíti itthon, hogy a szalonárak jó 15%-kal alatta vannak a külföldi (EU-s) szalonáraknak, tehát az import autók árai sem nyomják le az itteniek értékét. Épp fordítva, érdemes akkor már újat venni, mert egy használt ugyanannyiba kerülne külföldről.
Persze nem azért vettem, hogy ez majd befektetés lesz, de azzal, hogy a színe is ennyire egyedi, kezd úgy tűnni, hogy annak sem lesz utolsó. Viszem is majd védőfóliázni, meg kerámia bevonatozni, mert erre a fényezésre tényleg vigyázni kell majd
[ Szerkesztve ]
Kommerszekről saját tapasztalat: GTK torkából visszahozott Astránkat közel a vételi áron adtuk el másfél évesen. Ha nincs törve, akkor még "kerestünk" is volna rajta.
A C5 mar youngtimer kategoria,azoknak megy fel az ara rendesen, de ott folyamatos koltseg is van, hogy eladhato allapotban maradjon a kozel 30 eves verda.
Az egesz youngtimer piac brutalis novekedesben van, a szakemberek szerint mar lufirol van szo. Az, hogy 1-2 ev mulva, a benzines kocsik fokozatos kitiltasa utan, vagy soha nem pukkan ki, meg ok se tudjak.
[ Szerkesztve ]
Nyilvánvalóan, senki sem tudhatja, hogy mit hoz a jövő. Most nem tűnik rossz ötletnek bezsákolni ilyen autókból, mert kb. az utolsó órában vagyunk, hogy tudunk még benzines élményautót venni.
De pl. az is nagy bizonytalanságot visz a dologba, hogy egy ilyen Giuliához hasonló modern autó, ami tele van elektronikával, vajon mennyire lesz életbentartható 15-20 éves kora után? Lesz még hozzá alkatrész? Lesz még, aki tudja bütykölni? Azért ez sokkal komolyabb szaktudást igényel, mnit az ehhez képest sokkal egyszerűbb, régi szívómotoros konstrukciók.
Nem akarlak elkeseríteni, de az előre motoros rendszám igénylésével még lehetnek bajok
Haverom már fél éve próbálkozik egy '91-es VR6 Corradóra B rendszámot intézni, annyit haladt az ügyben, hogy ha meglesz az OT vizsga, akkor talán. Persze lehet, hogy kormányhivatal válogatja, itt (vidéki kisváros) ez a tapasztalat sajnos.
És érdekes, hogy csak az elsővel van ilyen probléma, hátul már a motoros formátumú tábla feszít rajta. Teljesen érthetetlen.
Javaslom menj elébe a dolognak, és a kereskedő segítségével intézni rá, hátha ő meg tudja nekik indokolni és/vagy jobb kapcsolatai vannak.
-Mike-
(addikt)
Hát ezért aztán kár volt erre az autóra kisebb formátumú rendszámot tenni
Egyébként őszintén ezen az autón semmiféle rendszám nem mutat jól elöl, kár, hogy a magyar jog ezt végképp nem engedélyezi.
Hallottam én is, hogy macera, de azért csak megoldható lesz. Egyik ismerős mondta, hogy berakta a nagy rendszámot a helyére, össze-vissza sípolt a parkradar (ismert jelenség, kerettel túl nagy a rendszám neki), nem is kérdeztek többet KPM vizsgán, mehetett fel a "B". Majd addig kapálózok, míg sikerül.
#33 -Mike
Én sem értem, hogy ha B-st rakott elölre, akkor minek rakott alá egy 2x akkora tartóelemet? Ennek így semmi értelme. Így kell felrakni a B-t (nem ideális képek, de ilyet találtam):
[ Szerkesztve ]