Jók ezek a túrák, én egy apukám által örökölt MZ TS 250/1 -et hajtottam 600-700km-en. 1 hónapja. Hangulatosak az ilyen dolgok.
hozzászólások
Massmurderer
(őstag)
MZ 250/1 volt nekem is,utána 250es ETZ.Minden nap mentem vele melózni.Jó kis gépek voltak.Most mondjuk a 125ös is elég drága.Szép túra volt,föleg hogy egyik motorral se volt gond
Nah, legalább elfogadható mentséged van az idei kimaradásra
Jövőre 8 napos Erdély-túra. Az is elfogadható lesz?
[ Szerkesztve ]
Köszi a beszámolót! Úgy látom, hogy nem a Transalp volt az egyetlen típusidegen vas.
Sajnos, nekem a teljes szezon kimaradt. Remélem, a következőig rendeződnek a dolgaim, mert nagyon hiányzik a gurulás. Főleg, amikor ilyen túrázós képeket nézegetek.
Volt egy CBF500-as, 2 db Transalp, és egy 1986-os GPZ900-as, valamint egy Yamaha chopper, ami ezen a videón durrog jó hangosan
Nem lett szép hangja. Ahhoz kevés egy betonvassal átütni a dobot. Azért durrog, mert a nyitottabb csőhöz nem kap elég üzemanyagot. Erről egyik barátom elektromérnök bátyjának szavai jutnak eszembe, amikor meglátta az öccse motorjának a kábelezését:
"Ja, kérem! Akit a tudás nem gátol .....!"
[ Szerkesztve ]
Ejj, nagy hiba...
Poprádon az 52%-os Tatratea 15 Euro, itthon 7.700 Ft... Tehát amikor kint túrázunk, ott vásárolunk be Tátrateából
[ Szerkesztve ]
Tudtam én, csak nem sejtettem.😉
De 72%- os? Az már adja a fílinget.
Van itthon 72-es és 52-es is, de ízre, mindenre nekem az 52-es az igazi.
Na, ez az iromány is kijött, végre
Szerk: Csak én nem voltam netközelben.
[ Szerkesztve ]
perempe
(addikt)
a sör és pia (pl. Becherovka) mellett a szállások (pl. panziók) is sokkal olcsóbbak.
panki70
(csendes tag)
Remek túraötlet, sokak nevében köszi a beszámolót, a képeket és az értékes információkat.
És az, hogy jó kis oldschool MZ-kel jártátok végig... emelem kalapom az egész brigád előtt!
Tali az utakon!
Veatta
(aktív tag)
Szia!
Jó írás!
Mi a tapasztalat az új karbival? Honnan szerezted be?
Köszi!
Szia!
AliExpress-ről vettem, 32 Euro volt. Teljesen jó, a powerjet ott dolgozik, ahol szükséges, 120-as főfúvókával, és 32-es alapjáratival sikerült jóra belőni. Alapjárati fúvókaszettet külön kell hozzá rendelni, mert alapból 38-as van benne, azt sokallja az ETZ. Alapjáratit csak készletben kapsz, az kb 5 Euro környéke árban
Eddig több mint 10.000 km van a karbiban, szépen muzsikál, én teljesen megvagyok vele elégedve
[ Szerkesztve ]
Veatta
(aktív tag)
Köszi a kimerítő választ!
(Képet nem is volt pofám kérni)
Amire tudok, szívesen válaszolok és segítek
Den Hadnagy
(senior tag)
panki70
(csendes tag)
Igaz..meg egy jó kis szint is van benne. Gyakorlatlan túrázóknak/öreg motorosoknak 30-45 perc a parkolóból a barlang bejárata. A csatolt görbe kb. a szívritmusom is lehetne, mire felértem.. De mindenképpen megéri. Különleges jelenség az a jégbarlang, hihetetlen, hogy a nyár közepén sem olvad.
Szep tura gratulalok!
Nem egy kapkodos motorozas volt az biztos.
A keleti vasaknak elismeresem, hogy gond nelkul vegigmentek.
Egy jol karbantartott es normalis hasznalat mellett szepen mennek, itt a bizonyitek.. .
Mennyire jott ki az atlag fogyasztas?
90-es túratempó simán megvolt
5,1 liter/100 km-re jött ki az átlagfogyasztásom a teljes túrára számolva
[ Szerkesztve ]
Veatta
(aktív tag)
Főfuvit is vehetsz éppen hozzá, de a BVF-é tökéletes bele, azonos a menete, a kialakítása pedig ne ijesszen meg, nekem is 120-as BVF főfúvókával megy ez a karbi
Teljesen gyári az áttétel, egyedül a gyújtás és a karburátor nem gyári
A gyújtás Mecseki-féle optikai jeladós, elektronikus. A Tátra előtt pár héttel tettem fel, mert a gyári elektronikus gyújtásom gyújtóegysége (fekete doboz) elkezdett szarakodni, és biztosra akartam menni. De a gyárihoz lett készítve gyújtóegység azóta, így télen megy vissza a gyári Hall jeladós elektronikus gyújtás, abban jobban bízok.
Ez a Mecseki-féle optikai jeladós elektronikus gyújtás
[ Szerkesztve ]
Igen, a keleti blokkoknak a gyujtas rendszeruk a leggyengebb pontja.
Az ETZ-k gyári elektronikus gyújtása egy nagyon is jó konstrukció. Egyedül a 30 éves NYÁK-kal és kábeleivel volt probléma. Megy vissza télen a gyári elektronikus gyújtás, egy új gyújtóegységgel.
Az, ameddig gyári értékekkel üzemelt ha jól emlékszem. Aztán a tuningnál már kellette valami update.
A jaffák többet szenvedtek a gyújtás gondokkal, meg a p20 pancsik.
Nagyon jó kis kedvcsinalo cikk, köszönöm! Pont most keresgelek utiranyt a sajat gyártású teardrop traileremmel tervezett apa-fia turnemhoz. Mar latom, hogy hamarosan le fogom követni a turatok utvonalat. Alig várom!
Veatta
(aktív tag)
Meg is jött, a karbi, még nwm szedtem szét, mi az a sok csőcsatlakozó rajta?
A 2 szellőzőre kell csatlakoztatni 2 csövet, hogy pl mosáskor ne kapjanak vizet. Majd holnap küldök róla fotót
Amin alapból van egy vékonyabb cső, az úszóházból a levegő oldal fele, az a powerjet. Meg van ugye a benzincső csonkja. Azthiszem csak egy db vak csatlakozó van rajta mindössze
[ Szerkesztve ]
Veatta
(aktív tag)
Csak a szellőző nem volt világos, azt gondoltam, hogy olaj adagoló, köszi!