[Re:] [INMOTEP:] AUDI A8 4,2 QUATTRO Nem is kell más ! : ) - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


yolan
(őstag)
Blog

Grat a kocsihoz.
Az első képen lévő kocsi a tied? :)


INMOTEP
(őstag)
Blog

helló ez nem most volt kb 2 éve csak most jutottam el odáig hogy leírom ide is :D a képen látható autó nem az enyém de ugyanez a típusú volt lakk fekete színben és 20 collos Audi A8 Ramses felnivel de nem volt ennyire szépen feltuningolva :D , most ott tartok hogy visszasírom az enyémet ,és lehet veszek egyet még az idén, persze majd ha összejön rá a zsé :D


yolan
(őstag)
Blog

Mire cserélted le?


tibi666
(senior tag)

mostanában már azért nincs ezeknek a 90es évekbeli nagy autóknak akkora presztízse, a legtöbben rájönnek már, hogy ezeket azok a lakótelepi suttyók veszik vagizásra, akiknek új swift készpénzes kifizetésére lenne kb pénzük. használtautóra felklikkelni, másfél millió körül már egész értelmes darabok vannak. aztán, ha valami beszarik rajta, akkor lehet menni bontót túrni, mert az új alkatrész már több bele, mint az illető havi fizetése. jó biznisz. :)

[link] itt egy példa. a8, panel. király. :D

ja, most már óvatosan vegyétek az ilyen 300 lovas autókat, 150kw felett dupla lesz a súlyadó. az már lehet feszegeti majd a pénztárca határait.


fekeandras
(őstag)

"ha valami beszarik rajta, akkor lehet menni bontót túrni, mert az új alkatrész már több bele, mint az illető havi fizetése."

Volt már neked Audi A8-ad? :U

Abszolút de nem kell beszarni az alkatrész áraktól. Viszont egy dologra oda kell figyelni: nem szabad utángyártott alkatrészt venni mert kidobott pénz! Nekünk az 1997-es S8-ra vett féktárcsa szett mindössze egy nyarat bírt ki... Oké, hogy 1,8 tonna + néha komoly igénybevételnek volt kitéve ([link],[link],[link],[link]), de ez akkor is gáz. Lecseréltettük gyárira és azóta is azzal használja az új tulaj. Ami a legjobban "tetszett", hogy autópályán gyakorlatilag bármit le lehetett tolni vele az útról mert nincs benne a 250km/h-s korlátozás mint a többi A8-ban. :D városban néha néha kicsit megnyomva 20-22literből elmegy ami zseniális hiszen egy 1800kg-s, állandó öszkerekes, 4200ccm/V8-as bálnáról beszélünk.

Rettenet kényelmes és egy borzalmasan jó autó.Többre tartom mint a korabeli S mercit meg a 7-es BMW-t. És nem csak én, a tesztek nagy részében az A8-at hozták ki győztesnek a konkurenciával szemben. Talán nem véletlenül. És ez magasan a legszebb a három kocsi közűl.

[ Szerkesztve ]


tibi666
(senior tag)

nem, de nem is lesz.
mercedesem van, volt és lesz is, ha csak el nem lopják, mint az előzőt.

nyilván egy értelmes, középosztálybelinek nem kell félnie az alkatrészáraktól, de aki panelba villogni veszi, az nagy valószínűséggel nem tudja kifizetni a gyárit, vagy sajnálja rá a pénzt.

ezt így általánosságban írtam amúgy, nem az a8-ra. ez egy jelenség. régi, erős, nagyautót panelba, suzukis pénztárcához. szépen lerohad, megy keletre, ott még hajtják 2-300 ezer km-t, aztán bontó.

meg nyilván nem a féktárcsára gondoltam, ami minden autóban van, hanem olyan dolgokra, amik valóban felső kategóriás autóvá teszik ezeket. motoralkatrészek, elektronikus kütyük, stb.

[ Szerkesztve ]


fekeandras
(őstag)

Elektromos rendszere szerintem katasztrófa. Mindíg égett valami visszajelző műszer (szerencsére valós hiba nélkül), lepadlózva gyorsulás közben több is + akkor más sípolt is. Ez rohadtul idegesítő volt. Levette az ember a gyújtást majd visszarakta akkor megszűnt. Ezt kicsit jobban is átgondolhatták volna a mérnökök, de más "gond" sosem volt vele. Állítólag még az autómata váltó szokta szórakoztatni a tulajokat de erről nem tudok nyilatkozni, ez kéziváltós volt.

Egy Audi mániákus emberhez került.Ő az eladást követő egy évben még 2000km-t sem hajtott bele.1997-es a kocsi de tip top mint ha új lenne. Szerencsére a srác nem sajnál tőle semmit ezért az a példány még egy ideig elkerüli a bontót.


Thunderzolee
(addikt)
Blog

Nice, nice! :R
Very nice!


INMOTEP
(őstag)
Blog

Valahol egyetértek veled valahol nem viszont annyit hozzátennék hogy ha nincs rendesen időben szervizelve akor egyre rosszabb is lehet , de ha rendszeres szervizen van az autó akor csak a kopó alkatrészeket kell megvásárolni pl előre 8 db fékbetét megy azt régen Lukast vettem bele é 22000 ft volt és nagyom sokáig kibírja hátra 4 db megy az akár hiszed akár nem 3500 ft persze előre kopásjelzőst ! hengerfejtömités 1 db 4500 körül van ha szivárog mondjuk , 1 db 4 pólusú gyertya 1200 ft,vezérmüszij 5 k,hoszbordás ékszij 3, igy ellehet képzelni ha te veszed meg menyiből megvan egy szerviz , általában a szervizelési munkadíj a sok mivel az egész autó elejét lekel bontani ez a sok nem az alkatrész ! Anno én vásároltam meg az alkatrészeket hozzá nem maga a szerelő azt rakta bele amit megvettem és nem az audihoz kell menni szervizelni mert 1 beállás kb 25-40,000 Ft :K így is meglehet spórolni egy kis pénzt egy nagy szerviz ha jól emlékszek kb 60,000 ft bol megvolt hozzáteszem az enyémet az ( elözzö tulaj ) végigszervizelve volt az Audinál és nem kellet sokat ráköltenem :K mivel eredeti alkatrészek voltak benne


INMOTEP
(őstag)
Blog

hát az automata váltóval kapcsolatban soha nem volt semmi gond tiptronic váltóval hihetetlenül megváltozik az autó menetstabilitása akor dolgozik igazán a 300 ló szóval inkább az elektronika és a kopó alkatrészek szoktak rosszalkodni


INMOTEP
(őstag)
Blog

az elektromos hiba nekem is volt pl az olajnyomást jelezte de nem adott semmi sípoló hangot ha a komputerben menüében lépkedtem akor az volt egyedül vörös a többi narancssárga volt de a hibakijelzés tényleg nem volt valós ez inkább elektromossági típushiba de pl a 2000 évjáratúnál már kivan javítva minden :K


fekeandras
(őstag)

Az is vicces volt, hogy télen fagypont körüli hőmérsékletben ha kiszállt az ember valami miatt és 40perc elteltével visszaült még közel üzem meleg volt a motor.Először azt hittem beszart a műszer de öreg audisok felvilágosítottak hogy ez ilyen.


INMOTEP
(őstag)
Blog

ez igy van ez az alsó takarólemeznek köszönhető totál levan burkolva sött az alsó takaróműanyagon hangelnyelő szivacs van, igy ha megtakaritod a motort akor nagyon sokáig tiszta marad semmi sár piszok nem megy be :K


INMOTEP
(őstag)
Blog

hopsz neked nem válaszoltam :) egy kicsit visszább vettem így egy Skoda octavia mellet döntöttem


INMOTEP
(őstag)
Blog

látod van aki elképzeli hogy abban ül :DDD úgy látszik ez is elég neki :D


modern
(aktív tag)

Nice :)
Én is most gondolkozom hasonló autóvételben.
4.2 q városi fogyasztásáról tudna valaki írni?
Mert mindenhol mást látok..:S


INMOTEP
(őstag)
Blog

hi lábtól függ :K laikus szemmel akinek még nem volt ilyen autója ők kapásból 15 és 25 literes fogyasztásban gondolkodnak de nem :N 10-15 böl is ki lehet jönni ! Legfőképpen a gázadásnál kell odafigyelni a lényeg hogy lassan kell vele elindulni, persze lehet kapni kézi váltós változatban is, azzal már az ember úgy játszik ahogy akar ,de az automataváltónál is van tiptronik fokozat de fogyasztásilag nem igazából a legideálisabb azt használni :K És egy jó tanács 97 es évjárat felettit nézegess azokban nem nagyon van típushiba :K

[ Szerkesztve ]


modern
(aktív tag)

értem, köszi a tanácsokat;)
Úgy hallottam h van váltó hibája(az automatáknál..) és h elég drága a csere..
De köszi, majd figyelek..;)


INMOTEP
(őstag)
Blog

igen amiket leírtam odakel figyelni sok hiba előjöhet lehet a nem szervizelteknél

üzenetek