[Re:] [Realradical:] IPON –avagy legombolásom története- - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Sir Riccio
(addikt)
Blog

Már mért lenne veszélyes?Gondolom mindent bizonyítani tud. Akkor meg semmi veszélye a dolognak. Amúgy itt is leírom, hogy érdemes a Fogyasztóvédelem hivatalos fórumát olvasgatni. A cikk írója is megspórolt volna magának egy hosszú cikket és egy rakás idegeskedést, ha ismerte volna az ide vonatkozó szabályokat, rendelkezéseket.
Sajnos ezek a cégek nem fogják fel, hogy ŐK ÉLNEK A MI PÉNZÜNKBŐL és nem fordítva, és nekünk nem hangzatos levelek meg fórumhozzászólások kellenek hanem korrekt, a jogszabályoknak megfelelő ügyintézés. Sajnálatos. :W

[ Szerkesztve ]


Sidaries
(őstag)
Blog

Ne vedd le a nevet! Jobb ha ott van az is. Anélkül nem lenne értelme.


amerigo
(aktív tag)
Blog

Egyszer én is belefutottam agy garanciális problémába az iPon-nál. A videokártyám 0 órát üzemelt, és 15 napot kellett várnom a cserére.
A legnagyobb hiba, hogy azt próbálják meg lenyomni a torkunkon, hogy a nagyker a hibás.
Ezzel csak az a gond, hogy a vásárló nem a nagykerrel köt szerződést vásárlásnál, hanem az iPon-nal. És ebből a nézőpontból a kutyát nem érdekli a nagyker.
A törvény betűje szerint jogos a hosszú várakozás, de pont a törvény szerint a vásárló az iPon-nal szerződött.
:) azért még fogok vásárolni az iPonnál


infectedmann
(őstag)
Blog

Nekem pont, hogy eddig pozitív tapaszalatom volt az iPonnal kapcsolatban.

Eddig 1 komplett gépet vettem tőlük plusz idén cserlétem procit, alaplapot, VGA -t, bill -t meg egeret, gépházat meg pluszba vettem 2 HDD -t.
Eddig semmivel sem volt bajom. Logitech egerek 'középső gombja' általában vagy jó vagy nem jó. Tapasztalat.
Amúgy a mostani egerem középső gombja sem működött minden alakalommal középső gombként, be kellett állítani a SetPoint -ba, hogy a rendszer normál egérként kezelje.

Amúgy ha már gari meg szervíz meg stb. akkor senki ne vegyen semmit mert általában mindig suxx van az ilyen ügyintézésekkel. Még a legjobb helyeken is belefuthatunk egy vagy több b@1f@xba ha éppen rossz műszakot fogunk ki :) :DDD


Apav01
(újonc)

Sziasztok,
új vagyok, 10 perce regeltem:-)

Tetszik a társaság, meg az irások is, nagyon valóság szagúak... : :DD

Ehhez a történethez annyi a hozzáfűznivalóm, hogy mindenféleképpen a FVF elé kell(ene) vinni az ügyet, mert akkor azt hihetik, hogy pár nem túl kedves szó után a topic leáll, és Ők megúszták ezeket az ügyeket.

Akár precedens ügy is lehetne ebből az egészből...


mephi666
(nagyúr)
Blog

üdv!

igen, csak az a baj, hogy precedensjog az angolszász jogrendszerben van... itt nincs :( pedig jó lenne... csomó ügyet pillanatok alatt rövidre lehetne vele zárni...

egyébként igazad van... nem szabad most megállni... csomó helyen addig nézik hülyének az embert, amíg az nem kéri (teljesen jogosan) a panaszkönyvet... ha szorul a hurok, akkor jön az enyhülés és bocsánatkéregetés... elég szomorú...

[ Szerkesztve ]


atee
(őstag)
Blog

Iponéknál olyan nyomott áron lehet vásárolni, hogy nem csodálkozom.
Eddig több ismerősnek ajánlottam őket. Ezek után inkább fizessenek 1-2 ezressel többet, de korrektebb legyen az ügyintézés ha szükség van rá.
Egyébként biztos a suttyó alkalmazottak tehetnek róla.
Akik talán azért ilyen flegmák mert xar pénzt kapnak a melóért. Így van ez a legtöbb helyen Magyarországon sajnos.
Ha jól meg lenne fizetve mindenki (mert meg tudnák fizetni a munkáltatók) akkor mindenki féltené a melóját amiből nyugodtan tud élni. Ezért maximálisan figyelne a munkájára.


Ricco_hun
(senior tag)

Azért szépen sikerült idehányni egy frankó marketing dumát. De a tény az tény: nem cserélték a srácnak 3 napon belül, a vásárlók könyvét nem kapta meg és hosszas huzavona után is hibás csereterméket kapott. Lehet, hogy törekednek.....csak nem jó irányba. És kérdem én milyen emberek dolgoznak ott, hogy azt merik a vásárló szemébe mondani, hogy a scroll nem kattintásra való. Már vagy 4-5 éve minden egérnek kattintható a scrollja, főleg hogy egy logitech-ről volt szó. Lecserélték az egész garanciás csapatot? Mégis ez az új "csapat" nézte hülyének a cikk íróját. Hát csak cserélgessék őket sűrűn.
"cserebe az alacsony arakhoz kepest"
Tehát ez csak így működik? Vagy korrekt ügyintézés vagy alacsony ár? A kettő együtt nem megy? Csak költői kérdések.
Istenem, add, hogy egyetlen hardver se mondja be az unalmast amit az ipontól vettem.

Egy ipon vásárló (?)


hibavissza
(veterán)

Egész egyszerűen nem értem, h ebben mi a jó az iponnak? Valszeg rövidesen megjelenik ott az apeh, és becsődöltetik az egészet. Más logikus magyarázat nincs arra, hogy miért nem szakképzett emberekkel töltik fel legalább a vevőszolgálatot. Amit folytatnak az nem egy hosszútávú stratégia. Olcsóságból hosszútávon nem lehet piacon maradni. Én biztos nem vennék már ott semmit...pár ezres nem ér annyit, amennyit egy ilyen elbott vevőszolgálat miatt tud szívni az ember.
Még egy kis különvélemény: aki 5 évente vesz egy gépet valszeg nem fog nagyon befaragni sehol, de egy dolgot tisztán kell látni, mióta a hardver piacon az ár dominál, és eu van, gyakorlatilag elöntötte a nyugaton eladhatatlan szar az országot. Magasabb hibaszázalékú szériák, szállítás sérült, nem teljesen specifikus teljesítmény, stb, stb. Ez kell, a magyar úgy is megvesz minden szart, csak ócsó legyen.
Jómagam is egy ilyen cégnél dolgozom...a nyugaton eladhatatlant, kinti árakon, itt eladva extraprofitot termelünk, melyet a tulajdonos kiszipkázz és ingatlanba fektet....nesze neked magyar gazdaság....

[ Szerkesztve ]


Realradical
(őstag)
Blog

Annó dolgoztam tescoban. Miután felvettek egy HR-es tartott egy beszélgetést velünk az újakkal és mondott valami nagyon jót, amit mai napig emlegetek magamnak ha sok és gázos a munka vagy nagyon elegem van:

- "ezért a pénzért, ezt a munkát vállaltam"

Senki nem kényszeríti az embereket fegyverrel, hogy ott dolgozzanak ahol épp vannak.

[ Szerkesztve ]


yash
(senior tag)
Blog

Ez igy van, AQUA-nal nagyon korrektek a sracok, ajanlom mindenkinek!


Viszlát
(addikt)
Blog

Meglepődnék ha itt válaszolna a úriember, mivel a zárómondatban egyértelműen kijelentette, hogy a saját fórumon fog válaszolni...

[ Szerkesztve ]


14adam
(addikt)
Blog

Hello,egy hibát találtam az elején "maganak"


atos30
(aktív tag)
Blog

A minap bekrepált a Te.cós Hama egerem. Nyüstöltem pár évig és 1000.-HUF-ért még a görgője is gombként funkcionált.Vettem egy másikat.****************

[ Módosította: Bordoi ]


Realradical
(őstag)
Blog

Köszönöm, javítottam.


Apav01
(újonc)

Egyetértek : magam is sűrűn vásárolok náluk, tényleg, panaszra nem lehet okom...

Hirtelen nem tudok ár-összehasonlitást végezni, de erős a gyanúm, hogy nagyjából egy áron vannak, kivételek persze, mindig akadnak.
Szóval, csak azt akarom mondani, hogyha egy hangyaf***sznyival drágább is az Aqua, de a kedvességük, és főleg ahozzáértésük messze kárpótolja az embert...


sh4d0w
(félisten)
Blog

Bravó...


msgt.fubar
(senior tag)
Blog

sikerült belenyúlni a lecsóba :DDD a kárvallottnak természetesen részvétem, talán kap akkora visszhangot az ügy, hogy kapj egy hibátlan terméket is harmadik nekifutásra.


mephi666
(nagyúr)
Blog

az a világító kékgörgős usb-s notiegér? :D nekem is volt pár olyan... ha annak a scrollja gombként működik, akkor egy logitól ez már minimum :D (márpedig gombként működik, de sikerült már úgy hazavágnom olyat, hogy szorulása lett a görgőnek... és így már nem lehetett kattintani vele :D )

üzenetek