[Re:] [Realradical:] IPON –avagy legombolásom története- - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


3psilon
(aktív tag)
Blog

Miféle rendszer?
Külföldön vajon nincsenek köcsög eladók, hamis termékeket áruló névtelen senkik, és emitt-amott gagyi garis ügyintézés?

Én nem tudhatom, mert nem éltem külföldön. Addig meg hiába fikáznám azt, ami itt van.


tmarkee
(tag)

Mindig használjátok a Vásárlók Könyvét! Maradjon mindennek írásos nyoma. Ha nem elérhető a Váráslók Könyve az is szabálytalan, ha van, de nincs rajta íróeszköz az is szabálytalan.Ha nem adják oda, akkor a települési önkormányzat jegyzőjéhez és a fogyasztóvédelemhez is írni KELL! A Vásárlók Könyvébe beírt panaszra 30 napon belül választ kell adnia az üzemeltető kereskedőnek, ha nem tudja dokumentálni, hogy megválaszolta, az szintán szabálytalan. Arról nem is beszélve, hogy nem válaszolja meg a panaszt.
Nem szabad, hagyni magunkat. Sok esetben - tisztelet a kivételnek - az eladók trükköznek.


Gézengúz
(addikt)

Mondd hol látsz Te olyat, hogy 2 egere van az illetőnek? :)


Daudi Baldr
(tag)

Ez aztán a korrekt hozzáállás..mikor rezeg a léc, ügyfélvesztés...., megy a nyalizás+bocsánatkérés, amúgy meg menj a *cibe, "mit képzelsz te magadról, hogy vissza mered hozni a hibás terméket?!" Tőled bocsánatot kértek és vissza adják a pénzed, de másnál ugyanúgy folytatják majd... :(((


sh4d0w
(félisten)
Blog

Ha nincs is, mert mondjuk visszakérte az 1000 Ft-os egér árát, megérte? Mennyibe került az adott hiperbe elmenni 2x oda-vissza...? :W


sniper elite
(senior tag)

Úgyan ezt akartam beírni én is csak megelőztél, egy ritka xar banda ez a ipon, és van pofájuk ide küldeni egy ott melózó egyértelműen elfogult embert aki ugyan úgy lekezeli a boltban a vevőket, csak itt akarja megjátszani hogy mennyire oda figyelnek! Közben híres már a bolt a nagy mocsokságairól!


marcias
(őstag)
Blog

Veled értek egyet. Szerintem épp elég történt már az ügyben. Ha legközelebb valaki ismét hasonlót tapasztal, akkor megint kiderül ide a Logout-ra. Ennyi, ezek után már csak rosszabbul járhat a vevő! Elég korrekt ajánlatot kapott. :K


Korcsii
(őstag)

ha kicsit utánaolvastál volna a logitech fórumán: xar a 4.7-es setpoint (is), mindenkinél (MX revo-s egereknél) "beakad" az oldalsó görgő pl játék közben... 4.6-el semmi gond...

(sry ha már írták, de nem volt időm végig olvasni a hozzászólásokat)


GegeWarrior
(senior tag)

Ez durva nem is tudtam :F :F :F Azért az valami :Y Ha tudod a nevüket akkor nekem is küld már el pü-be.Köszi, hogy mondod, ez érdekes :W


Realradical
(őstag)
Blog

Utánaolvastam, valamint nem a 4.7-et használtam. A gondom nem az oldalsó görgővel volt. Az első görgő nem reagált mindig nyomásra.
"ha kicsit utánaolvastál volna..." észrevetted volna , hogy ez volt a gondom. (valamint, hogy a cseretermék ezt a hibát nem produkálta ami biztos nem szoftverhibára utal)

[ Szerkesztve ]


mephi666
(nagyúr)
Blog

kb ugyanezt írtam :) utálom az ilyen hozzáállást... utólag már lehet mentegetőzni meg síránkozni... az incidens már megtörtént, ezen a tényen semmi nem változtat már...


Bordoi
(őstag)
Blog

Igazán büszke lehetsz magadra, viszont nem kérjük ezt a fajta reklámot a PH fórumain. :(((


moldek
(csendes tag)

Én egy éve járok az Ipon-ba, voltak problémák de ez nem a bolt miatt hanem gyártói problémák voltak!
Ennyi! Tessék békén hagyni a fiukat! :DD


moldek
(csendes tag)

Jó árak, jó kiszolgálás néha gyártók álltal adodó problémák! Ez van! Velem rendesek voltak - remélem lesznek! :R


marcias
(őstag)
Blog

Legközelebb használd majd a szerkesztés gombot, ha 5percen belül vagy. :)


Realradical
(őstag)
Blog

Azért nem ok nélkül írtam le ezt a szösszenetet.
Elhiszem, hogy sok minden a gyártók hibája, de itt azért ez nem magyaráz mindent. Szerencsére a dolog megoldódott. Nem gondoltam amúgy, hogy ekkora visszhangja lesz a topicnak.

[ Szerkesztve ]


Typhoon47
(őstag)
Blog

jéézusom milyen szar reklám duma. természetesen ez teljesen off, egy reklám, köze nincs a jelenlegi esethez. hihetetlen.


Cthulhu Dawn
(őstag)

Én is szívtam az iponnal csak nem írtam meg.:D Történetesen egy Vendetta 2 processzorhűtőt akartam náluk venni, elmentem érte és én hülye nem kértem mg az eladócsávót, hogy ne csak a dobozban mutassa meg,( mert így csak a ventijét láttam kikandikálni a szivacsból) hanem vegye is ki azt....hazavittem és ott láttam meg, hogy a cucc hibás, a lamellái hajlottak, poros és jó darabig használták is ráadásul hiányos a csomag, visszavittem pénzemet visszakértem....jó, jó visszakaptam, a pénzt, de azt a 4 órát amit az oda-vissza 2x úttal tettem meg szívesen eltöltöttem volna jobb dologgal is és még csak most jön a hab a tortán. Rá 2 napra elmentem megvenni egy másik boltba és ott láttam meg, hogy iponba nem, hogy szart adtak, de még nem is a Vendetta 2-tőt hanem az elődjét ami 12 K helyett 7-8 azt hiszem.....Ezt a történetemet ipon vélemények a boltról fórumban megírtam, rendesen, választékosan és egyáltalán nem bunkó módon, mint ahogyan egy adminisztrátor válaszolt rá, mint ha neki állna följebb, hogy "jó elismerjük, hogy 10000 termékből 1 ilyen etc"...mire én válaszképpen írtam, hogy ugye egy délutánomat másképpen is el tudnám képzelni, mint a bkv járatain való ácsorgással és erre 1 napra törölve lettek a hozzászólásaim....küldtem még egy kommentet, hogy ez volt aztán a beismerés, pár óra múlva ez is törölve lett.:)


Drenadar
(veterán)
Blog

Én akárhányszor mentem oda az ipon szervizébe mindig hülyének néztek, mindig megpróbáltak lebeszélni, hogy az nem úgy van, az nem is hiba, de szerencsére ha lediktálod a szervizesnek a pontos (mindenre kiterjedő hibaleírást), és elküldi bevizsgálásra, akkor kiderül, hogy némá nekem volt igazam. Milyen szakmai háttér, és felkészülés, háttér tudás kell a "szervizes" poszthoz?

A kedvencem amin jót nevettem : (RAM csere)
Szervizes : És milyen gépben nem mentek a ramok?
én : asus p5k.
Szervizes: proci?
én : Q9450
Szervizes : az az új celeron....

Bakker ... most gondoltam bele. Ő mégiscsak SZAKEMBER, bizonyára követi az ujdonságokat, vagy legalább a saját honlapjukat, és akkor engem vertek át a boltban mikor megvettem a CPU-t??? :))


buherton
(őstag)
Blog

wow hsz-eket olvasva, kicsit elment a kedvem 320k-s laptopot vennem ebből a boltból :U .

felvilágosítás


#72042496
(félisten)

Ebben van valami!

Monitort akartam venni tőlük, megkérdeztem, mikorra érkezne meg. Mosolyogva mondták, hogy másnapra. Megérdeklődtem, hogy ki lehet-e bontani vétel előtt, mert ha esetleg pixelhibás, akkor nem vinném el hazáig, hogy utána visszahozzam. Na mint akik citromba (ide először mást írtam :D) haraptak, élből kontráztak, hogy felejtsem el, különben is pixelhiba-garancia így meg úgy...
Kibújt a szög a zsákból, a 3 nappal már nem is volt kedvem előhozakodni, a webes rendelés esetén érvényes egy héttel főleg nem, inkább hazamentem és megrendeltem az Edigitaltól. Kicsit drágább volt, de az is megjött másnapra. :)

[ Szerkesztve ]


Dany007
(veterán)
Blog

na ez elég dúrva... Mi a faszt képzelnek ezek? Ezen most megint felbasztam az agyamat...

Hogy a faszba képzelik azt, hogy egy tök más hűtőt használtan porosan eladnak egy újabb típus nevén, újnak és drágábban?
Mi az, hogy 10 ezerből 1 ilyen? Mégis hogy a faszba? A gyártósoron a gép véletlenül egy használt előző típust csomagol be? Na nehogymár ezzel a baromsággal etessék meg az embert... Egyértelmű, hogy az a köcsög tette bele a használtat, nem kicsit le akarta nyúlni a pénzt... Hogy rohadjon meg az iPon ahol van!
Egyre több ilyen esetre derül fény... Leszarom, hogy ez csak 3-4 este 2-3 év alatt, de a lényeg az, hogy ha ilyen megtörtént, akkor bárkivel bármikor megeshet!
Még is hogy a faszomba képzelik ezt? Szerintem ennyi mindennel már rég fel kellett volna jelenteni a fogyasztóvédőknél és bezáratni a lehúzógyárat a picsába...


Lavick
(csendes tag)

Hello emberek!
Nos én ezzel az ide-oda szidással nem értek egyet mivel pontosan nem tudjuk hogy mi is történt valójában és mi volt a szóváltás... Én személyesen ismerem mind a két "szervizes"-t akik szerintem segítőkészek és inteligens emberek én voltam náluk meglátogattam őket és a gariztatások közben semmi kivetni valót nem láttam/tapasztaltam...visszatérve a segítőkézségre például itt a Ph!-n vettem egy alaplapot és nem kaptam hozzá tartozékokat erre szólok a "szervizes" kolegának hogy figyelj kolega van itt egy lapom nem kaptam hozzá alkatrészeket segíts már.. nem az volt a kérdés hogy mi közöm hozzá? vagy akármi hanem hogy típusa? én erre elmondtam másnapra már meg is kaptam a cumót.... Még egy példát hoznék fel haveromnak a notijába meghalt a venti mondom szólok a "szervizes"-nek hogy nem tud-e segíteni? mondta hogy persze hogy segít és megcsinálja és meg is csinálta ahogy mondta...Amúgy meg az szúrt szemet hogy az szidja a legjobban az ipont (Sniper Elite) aki egy 50k-s üzletet sem vesz komolyan....
U.i: Nem szítani akarom a tüzet nekem ez a véleményem..
Üdv:Vick

[ Szerkesztve ]


Dany007
(veterán)
Blog

jajaja, azért kiváncsi lennék, hogy az a kedves szervizes pl mit szól ehhez.
Ez nálam full egyértelmű, hogy az ott dolgozók valamelyike át akarta baszni a vevőt, és zsebretenni a lóvét. A vak is látja.

Másrészt :

"Én személyesen ismerem mind a két "szervizes"-t = akik szerintem segítőkészek és emmi kivetni valót nem láttam/tapasztaltam"

na itt az ok-okozat összefüggés... Mindettől függetlenül, csak ezen a fórumon olvastam már vagy 10 olyan esetet, ahol szegény júzer nem ismerte személyesen az illetőt és jól át lett baszva... erről ennyit.


#72042496
(félisten)

Lehet, ott van a kutya elásva, hogy ismered őket, s hozzád máshogyan viszonyulnak, mint a többi vevőhöz.


Dany007
(veterán)
Blog

erre próbáltam célozni én is... ;]


#72042496
(félisten)

Jaja, ugyanazt írtuk, csak akkor olvastam a hozzászólásod, mikor már én is elküldtem az enyémet. :)


sniper elite
(senior tag)

Bár nem ide tartozik, de engem ne mocskolj be főleg ok nélkül mivel elküldtem a rampage extreme alaplapot 50k-ért ami nevetséges érte bolti árhoz viszonyítva, annyi volt a bibi hogy saját hibám miatt nem raktam bele pár tartozékot a csomagban de csütörtökön azt is feladtam saját költségen, szóval nem a témához tartozik de mivel ideírtad azért én is ki írom!


bublee
(csendes tag)

Mintha magadat dicsérnéd....


doote978
(újonc)

Lavick #203
AI-Tom #147

csak nem repa(o csinalta a garit) cod2 klantarsai vagytok?hat de...nem kell bevedeni jopofibol...

fsut


mephi666
(nagyúr)
Blog

hát hiába van pár pozitív eset, ha megtörtént több durva negatív is... ez nem szépít a helyzeten semmit... mindenkit nem kúrálhatnak át, mert akkor miből élnének meg? itt az egyik helyi vegyesboltban is az eladók akit szimpatikusnak tartanak, annak mondják, hogy melyik felvágott/saláta/sütemény friss... de a nyugdíjasoknak simán odaadják a régit... kb hasonló a 2 dolog... oké, hogy többen pozitív véleményt mondtak már róluk (szimpátia/visszatérő vásárló/stb okok miatt), de másokat meg elég durván átvertek... mi az, hogy új áráért használtat akarnak az emberre sózni, aztán később kiderül, hogy nem is azt kapta csere után sem az ügyfél, amiért fizetett? 1000ből 1szer előfordul? vicc... a "procihűtőgyárban" jött az r5-ös robot a rövidzárból és pusztán geciségből kiszedte az egyik dolgozó gépéből a régi poros hűtőt és azt tette az újabb típus helyére még csomagolás előtt? röhög a vakbelem... ezekért rendesen harapna a fogyasztóvédelem... az a minimum egy boltban, hogyha bejön az áru és átveszem, akkor minimum megnézem, hogy minden az-e, aminek lennie kell... és ha nem stimmel, mehet vissza a cucc a nagykerbe... nem ilyen kamukifogással etetem a vevőt... bocs a hangvételemért, de fejfájós pénteken többre nem vagyok képes... összegezve: 1-2pozitív tapasztalat nem szépít a szememben a dolgon, mert senkivel nem kellett volna úgy viselkedni, ahogy... gondolkoztam, hogy iponból fogok rendelni pár dolgot, mert jók az árak, de ezek után a helyi boltban fogok továbbra is vásárolni, mert hiába költök ott többet párezerrel, ismerem őket és korrektül kezelnek mindig mindenkinek minden garanciával kapcsolatos ügyet...


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

Emberek!

Bezárom a topikot, mielőtt végleg elszabadulnak az indulatok. Egyrészt, az eredeti eset megoldódni látszik, másrészt, elég sokan nyilatkoztak már a különböző eseteikről. A legnagyobb baj, hogy ezek zöméről nem eldönthető semmi. Amikor beindul egy ilyen téma valahol, előbb-utóbb simán konkurensek és/vagy saját dolgozók is virtuális pennát ragadhatnak, és a beszélgetés egyre kevésbé hiteles irányba megy el. Elég sokan nyilatkoztak ahhoz, hogy ha valaki innen akar leszűrni tanulságot, információkat, megteheti.

Semmiképpen nem szeretnénk állást foglalni a kérdésben.

Reméljük, az IPON és ti is tanultatok az esetből, és a jövőben gördülékenyebben megy majd a garanciális ügyintézés.


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

(az írást áthelyeztem RealRadical személyes blogjába)

üzenetek