a cikkben van par eleg nagy csusztatas / valosagot nem igazan fedo meglatas.
a konzolok terjedese hulyeseg. a SNES 90ben jott ki, az N64 96ban. azok is konzolok voltak. a pcs jatekot folyamatosan temettek a 90es evekben, bar az igazsaghoz hozza tartozik, hogy a pcs jatek eleve halottan indult valahol a commander keen magassagaban (mert kb addig az volt a tapasztalat, hogy egy side scrollert sem bir el a HWarchitektura miatt).
nyugatabbra huzzak ki a fibert. egy 100as nettel kb egy giga lent van percenkent, azaz gyorsabb, mint a posta / elmenni a boltba.
van fizetos DLC? van. van pay to win? van. a dolog egyebkent mobilon volt erosebb, az EA eleg sok savat kapott a dungeon keeper miatt. mondjuk en is egy ora utan mar leszedtem a plants and zombies 2ot, mert lehuzos volt.
PCn altalaban GOTY van. vagy minimum steam sale. ha draga, akkor saleben jellemzoen a season pass is olcsobb, ki lehet varni. mas jatek biztos lesz akcioban addig is.
ha nem tetszik a rendszer, nem kell elorendelni. nem kell megvenni elore a season passt.
jatekmenet meg lehet megvaltozott, neha ez rossz, neha ez jo. azert a monkey island / system shock szeriak nem mindig voltak maguktol ertetodoek. a tobb ver es tobb akcio a tomb raider kapcsan meg elegge vicces. doomra gondolom meg mindenki emlekszik.
a diablo3 meg rossz pelda: lehet always offline, de cserebe content szempontjabol remek.
DRM mar jellemzoen nem problemas, legalabbis steamen sosem. origin / uplay is elfogadhato. elvileg a GTA5 akart meg valamit, de azzal pcn kb fel orat jatszottam eddig.
Lajos8721: 13-15evesen mi javaban toltuk a quaket / unrealt.
Cifu: hja, kb errol van szo.
menpee: az indie kiadok szerinted mik, ha nem lelkes kockak jellemzoen?
[ Szerkesztve ]