Az első ilyen szolgáltatás, amit kipróbáltam, az az OnLive volt, 2010-11-ben. Akkor azt hittem, hogy nagy jövő előtt áll ez a megoldás, de egyelőre talán a PSNOW az, ami tényleg jól is működik.
Azért erre a Google féle game streamingre kíváncsi lennék, lehet, hogy út közben (majd egy leendő 5G hálózaton, a késleltetés minimalizálása érdekében) néha jó lenne játszani néhány normálisabb játékkal is.
hozzászólások
Crucio
(aktív tag)
Geforce now-t próbáltam. Rettenetes. 100mbites neten 480p youtube szintjét hozza a legtöbb helyen. A gigantikus késleltetésről nem beszélve.
n00n
(őstag)
Én nagyon örülnék egy ilyennek, főleg előfizetéses rendszerben. Az biztos, hogy a latency itt a legnagyobb probléma, kíváncsi vagyok, hogy mennyire sikerül megoldani. Bár a cloud miatt most irtózatosan ráfeküdtek erre is.
Hopkins95
(addikt)
Is Google launching a game-streaming service? Watch our GDC livestream to see
A Google GDC Keynote ma este 18 órakor kezdődik, a linken élőben nézhető.
Amíg a Google Drive vagy a Gmail betöltése másodpercekben mérhető, milyen játékokat várhatunk tőlük?
jonnyjoker01
(veterán)
Örülök ennek a hírnek, jelenleg én is a felhőben játszok, Paperspace-en bérelek gépet és a Parsec nevű programmal streamelek egy i5-ös tabletre. Átlagosan 60-70ms a késés (kattintás és a kijelzőn a lövés megjelenése között eltelt idő) Amsterdamból, ami kompetitív játékokban is alig érezhető, hamar hozzá lehet szokni. Egy problémám ezzel csak az, hogy a paperspace inkább a GPU-ra áll rá nagyon, a CPU elég a játszáshoz, de a video encodinghoz már nem (még a H.265-et se támogatja). Kíváncsi vagyok milyen lesz a google szolgáltatása és hogy überelni tudja e majd a Parsec késését (jelenleg ez a legalacsonyabb).
[ Szerkesztve ]
En siman jatszottam vele Quake Championst, lag nelkul 1080p/60FPS komboval ar honapja.
Mondjuk nagyon a béta elején léptem be még meghívóval lehet azóta jobb lett, de inkább vettem gépet amin futnak a játékok lokálban.
saelin
(veterán)
Ez a téma tök érdekes. A digi 100-as netemmel nekem voltak latency gondjaim a ps now-al, míg a ps topicban többen állították, hogy ők nem vették észre ezt. Én próbáltam több shooter-t is és soookal rosszabb volt a teljesítményem bennük. Szvsz meg sem tudtam szokni, mert hol 0.1 sec-et, hol 0.3 sec-et késett az inputom. Ennyi év játék után egyből levágtam, hogy ez nem lesz sosem az igazi.
Nagyon régen az OnLive-al is bepróbálkoztam, de azzal mérföldekkel rosszabb tapasztalatom volt.
[ Szerkesztve ]
8K/120fps írnak bizonyos helyeken, nem igazán értem hogyan tudják ezt megvalósítani.
Stadia: itt vannak a Google játék-streamingjének részletei
[ Szerkesztve ]
Számomra már a kontroller miatt elbukik jópár cím, főleg az fps-ek. De akkor sem értem, hogy tud ekkora számítási teljesítményt kipréselni magából a rendszer koponyánként/játékosonként.
Hopkins95
(addikt)
Szerintem 8K-t sehogy. Vagy éppen erre fejlesztik a Google AI-t, ami majd felskálázással megoldja valahogy, majd kapunk valami hasonlót, mint a DLSS.
Gondolom majd az 5G terjedése is kelleni fog ehhez a projecthez, illetve a vezetékes net erőteljes fejlődése is..
Na persze hazánk eléggé szopóágon van.
[ Szerkesztve ]
BE4GLE
(aktív tag)
Szerintem a Google ezzel kapufát fog lőni.A Sony és a Microsoft is kiad új konzolt a közeljövőben és nem támaszkodnak 100%-ban a felhőre. Pedig nekik is megvan a saját alternatívájuk. Egy játékkonzol plusz szolgáltatásaként talán már vállalható is a game streaming, de egy konzolt kiváltani még nem tud. Nekem ez jön le a két másik piaci szereplő stratégiájából.
[ Szerkesztve ]
fatal`
(titán)
"Na persze hazánk eléggé szopóágon van."
Hogy mi? Nálunk Európai szinten is igen jó a net, a vezetékes is és a mobil is.
Más kérdés, hogy szerintem a játékok streamelése életképtelen ötlet, de majd meglátjuk mit hoznak ki belőle.
Inkább úgy mondanám, hogy van ahol jó, és van ahol nagyon nem...
Amikor egy pl. 40 ezer lakosú városban 10Mbit-es netnél nem tudnak az egyik frekventált utcában többet biztosítani, arra akkor ott én nem tudnám azt mondani, hogy jó a net...