üzenetek

hozzászólások


evitiguF
(senior tag)
Blog

Ilyen előtt ülve mondom azt, hogy nem mennék vissza kisebbre. Persze mindenkinek megvan az egyéni preferenciája, és felhasználásfüggő is a dolog, de számomra ennél kisebbet köszönöm nem.

Azzal viszont nem értek egyet, amit írtok... nem a monitor nem támogatja a játékot, hanem a játék, a monitort!
Olyan régi játékokat írtok, hogy akkor még a 21:9 is csodaszámba ment, nemhogy egy ilyen 32:9...

FOV - attól függ, a játék motorja melyik eljárást támogatja. Hor+, anamorphic, pixel-based, Vert- . A Hor+ a leggyakoribb, és legjobb megoldás, ez esetben tényleg kiszélesíti a látómezőt, vertikális veszteség nélkül.
Persze vannak olyan játékok, amik pont az előnyszerzés miatt korlátozzák ezt. (ha jól emlékszem az Overwatch pont ilyen)

AC-Odyssey-ben valami fenomenális ekkora látómezővel játszani... Autós címekről nem is beszélve. A teljes műszerfal ott van előtted, anélkül, hogy 3db kisebb monitort kellene használni.

A feketéje a VA panel miatt kiváló, a HDR (600) tényleg látványos, és hozzáadott érték.
De persze akik elfogultak IPS-VA irányban letették valamelyikre a voksukat, őket úgysem lehet meggyőzni, és vaktában dobálóznak, tapasztalat nélkül.

Én másfél éve napi szinten használom nagy megelégedésemre, és próbáltam objektív maradni, nem elfogultan írni.

üzenetek