üzenetek

hozzászólások


Dexar007
(veterán)

Ennyiert mar lehet venni egy csapatos Ladat,amivel barmelyik faluvegi reten fejre lehet allni.Annal jobb forszfedbek nem is kell. ;]


Hunpriest
(senior tag)

Az árazást nem tudom, mi indokolja. Minimális fejlődés és kevesebbet tartalom. Az ár mégis magasabb mint amiről a korábbi verziók indultak. Nem érdemel plecsnit.


rocket
(nagyúr)

Sajnos az arazast a piac szabja meg, amig viszik ennyiert addig nem fogjak csokkentetni az arat.
A nagyobb gond az, hogy tobb gyarto is a piacon van, megsincs nyoma se az arversenynek.

Asszem a DFGT a legjobb pelda, raferne azert nemi finomhangolas egy 10+ eves termekre.


eszterencs
(HÁZIGAZDA)
Blog

Tyű, tényleg, köszi! Javítva.


Csapoati
(nagyúr)
Blog

Az újgenerációs konzolok támogatása. Ezt a kormányt bottal sem piszkálnám meg 120-140 ezerért.


Nayrobi
(őstag)

Én is a G27 váltójával használom a G29-et, szóval tényleg működik.


rudi
(nagyúr)
Blog

Meglátjuk, hogy esetleg most változik-e valami. A Thrustmaster T300 verziók és a G29/G920 eléggé egymásra csúsztak árban, talán itt kialakulhat valami versengés. Lejjebb meg ott a T150 és az ősi DGFT, na azok is vívhatnak egy szépet, ha kicsit faragnak a Thrustmaster árából.


neilszab
(őstag)
Blog

Rudi, arról esetleg nincs valami infód, hogy hogy működik ez a PS4 és XBox One liszenszelés... a kormány árából kb mennyi vándorolhat a Sony és a Microsoft zsebébe? Vajon ez egyszeri díj, vagy minden eladott termék után van a sarc?

[ Szerkesztve ]


RpPRO
(őstag)

Én megvárom a G31-et és megveszem, ha 160e Ft körül fog mozogni. ;]


rudi
(nagyúr)
Blog

Szerintem ezt sosem fogják elárulni.


Gomba
(senior tag)
Blog

Megalájk, jót röhögtem rajta! :DD


MeszesKPT
(őstag)

Naccerű, G27 moddolt fékpedállal botváltó nélkül nem gyenge felárért. Vajon ennyire drága a konzol licensz vagy csak elgurult a Logitech gyógyszere?


total90
(veterán)
Blog

Nálam tervben van xone-hoz egy kormány vétele. A kérdésem, hogy ilyen árban van ennél jobb?


neilszab
(őstag)
Blog

Thrustmaster TX

Lehet hozzá kapni külön volánokat, meg pedálokat, vannak különböző csomagok külön-külön meg egyben is. Maga a kormány mechanikája az nagyon jó, de a Ferrari 458 Italia rim az nagyon gagyi hozzá szerintem, meg a 2 pedálos alap pedálset sem az igazi, az nem éri el a G29 színvonalát, de a Force Feedback motor sokkal erősebb és jobb is.

Ez már egy jó csomag: TX Racing Wheel Leather Edition

[ Szerkesztve ]


D.Va
(senior tag)
Blog

Az lett volna pl értelmes fejlesztés ha végre lehetne hozzá külön venni kézifékkart... de ez is álom marad... illetve marad a szétberhelés...
Pedig a rallyhoz meg a drifthez nagyon kéne... :O


D.Va
(senior tag)
Blog

Azért a full hd Dirt Rallyhoz korántsem kell 500 ezres PC... (4k-t hagyjuk...)
A másik: A kormány mögötti váltó az mi ha nem szekvenciális??? Egy csomó igazi (profi) ralligépben is a kormány mögötti váltót használják PROFI pilóták...


Mercel
(senior tag)

Ez nekem is szemet szúrt, hogy alig történt fejlesztés, nagyon drága, bent maradt a konstrukciós hiba, buta és külön pénzért kapható a váltó + szoftveresen butított a cuccz - de "tetszett".

Szerintem pedig Konkrétan nem érdemelne plecsnit.


szaszyka
(senior tag)

Sokan vannak, akiknek ez az újabb stílus nem jön be, és a "régebbi " egyik ujj a váltón, másik a kéziféken a Focusban /STi-ben stílus jön be. Azért az nem volt semmi, amikor egyik kéz a volánon, a másik kéz pedig az egymás melletti váltó, illetve kézifék karon volt ;)

üzenetek