Ennyiert mar lehet venni egy csapatos Ladat,amivel barmelyik faluvegi reten fejre lehet allni.Annal jobb forszfedbek nem is kell.
hozzászólások
Hunpriest
(senior tag)
Az árazást nem tudom, mi indokolja. Minimális fejlődés és kevesebbet tartalom. Az ár mégis magasabb mint amiről a korábbi verziók indultak. Nem érdemel plecsnit.
rocket
(nagyúr)
Sajnos az arazast a piac szabja meg, amig viszik ennyiert addig nem fogjak csokkentetni az arat.
A nagyobb gond az, hogy tobb gyarto is a piacon van, megsincs nyoma se az arversenynek.
Asszem a DFGT a legjobb pelda, raferne azert nemi finomhangolas egy 10+ eves termekre.
Az újgenerációs konzolok támogatása. Ezt a kormányt bottal sem piszkálnám meg 120-140 ezerért.
Nayrobi
(őstag)
Én is a G27 váltójával használom a G29-et, szóval tényleg működik.
Meglátjuk, hogy esetleg most változik-e valami. A Thrustmaster T300 verziók és a G29/G920 eléggé egymásra csúsztak árban, talán itt kialakulhat valami versengés. Lejjebb meg ott a T150 és az ősi DGFT, na azok is vívhatnak egy szépet, ha kicsit faragnak a Thrustmaster árából.
Rudi, arról esetleg nincs valami infód, hogy hogy működik ez a PS4 és XBox One liszenszelés... a kormány árából kb mennyi vándorolhat a Sony és a Microsoft zsebébe? Vajon ez egyszeri díj, vagy minden eladott termék után van a sarc?
[ Szerkesztve ]
MeszesKPT
(őstag)
Naccerű, G27 moddolt fékpedállal botváltó nélkül nem gyenge felárért. Vajon ennyire drága a konzol licensz vagy csak elgurult a Logitech gyógyszere?
Nálam tervben van xone-hoz egy kormány vétele. A kérdésem, hogy ilyen árban van ennél jobb?
Lehet hozzá kapni külön volánokat, meg pedálokat, vannak különböző csomagok külön-külön meg egyben is. Maga a kormány mechanikája az nagyon jó, de a Ferrari 458 Italia rim az nagyon gagyi hozzá szerintem, meg a 2 pedálos alap pedálset sem az igazi, az nem éri el a G29 színvonalát, de a Force Feedback motor sokkal erősebb és jobb is.
Ez már egy jó csomag: TX Racing Wheel Leather Edition
[ Szerkesztve ]
Az lett volna pl értelmes fejlesztés ha végre lehetne hozzá külön venni kézifékkart... de ez is álom marad... illetve marad a szétberhelés...
Pedig a rallyhoz meg a drifthez nagyon kéne...
Azért a full hd Dirt Rallyhoz korántsem kell 500 ezres PC... (4k-t hagyjuk...)
A másik: A kormány mögötti váltó az mi ha nem szekvenciális??? Egy csomó igazi (profi) ralligépben is a kormány mögötti váltót használják PROFI pilóták...
Mercel
(senior tag)
Ez nekem is szemet szúrt, hogy alig történt fejlesztés, nagyon drága, bent maradt a konstrukciós hiba, buta és külön pénzért kapható a váltó + szoftveresen butított a cuccz - de "tetszett".
Szerintem pedig Konkrétan nem érdemelne plecsnit.
szaszyka
(senior tag)
Sokan vannak, akiknek ez az újabb stílus nem jön be, és a "régebbi " egyik ujj a váltón, másik a kéziféken a Focusban /STi-ben stílus jön be. Azért az nem volt semmi, amikor egyik kéz a volánon, a másik kéz pedig az egymás melletti váltó, illetve kézifék karon volt