üzenetek

hozzászólások


jeni
(félisten)

na akkor még mindig nem egyértelmű,ha nem akarod megosztani,hogy hol vetted,milyen kondíciókkal,számlával,számla nélkül,garancia levéllel,vagy géppelt néhány soros adás-vételi megbízással,új vagy használtan garival,stb..akkor nem is tudunk segíteni neked.
nem értelek,de ha ez így megfelel akkor szerintem nem szép és nem kell rémeket riogatni az emberek felé,hogy a Nokia ilyen,meg olya,és ezért nem fogadja el a szerviz a javítást(Nokia szerviz kétlem,hogy ilyet letagadna!)

Jó tétezzük fel,hogy nincs 1 hónapos de megvetted valahol xxxxx Ft-ért és erre kaptál 1(+1) év garit (pl.:GSM boltban) ebben az esetben a boltnak,az üzletnek köteles átvenni gyári hibásként javításra tőled,hogy ez ne kerüljön filléredbe.
1 éven belül bármely hardveres hiba megléte esetén a boltnak ha nincs saját szervize akkor ő maga,a boltnak kell gondoskodnia,ha viszont a papíron szerepel a szerviz neve akkor azt neked kell eljuttatnod oda,személyesen vagy postán feladva,stb...

Kérd el a panaszkönyvet !!!!

[ Szerkesztve ]

üzenetek