üzenetek

hozzászólások


jeni
(félisten)

Tényleg ez a cikk nagyon lehúzós lett két dologból!

Szerintem ez így nem szerencsés dolog a cikk alapján az itt folyó vélemények,reagálások.

1 Nokia Lumia 920 telcsire csak az panaszkodik akinek ténylegesen elromlott a készüléke.Nem csak a920-s telcsik romlanak el,vannak köztük 620-,820, amelyek néhány darabbal szinte gondok vannak,szinte a szerviz se tud lépés-t tartani velük egy maga.
Akinek nem, az nem is fogja érzékelni a Nokia gyártási hibából eredő technológia félrecsúszásokat,természetesen közel 160000 Ft-s készüléktől más vár el az ember,ez nem vitás.
Sajnos Nokiánál vannak gondok ezek mind arra utalnak,hogy szinte egy maga viszi a vállán a Microsoft Phone rendszerét.
Miért nem ad ki a Microsoft saját gyártású ,saját névvel mobilokat ebben a rendszerben?
Még az android rendszerben kiadott mobiloknál is vannak szórások.
Ha a készülék rossz akkor annak semmi köze a Samsung Atív Windows Phone rendszerben kiadottakhoz,vagy a HTC X8 azonos rendszerben kiadott telefonokhoz.

Ezek egyértelműen Nokia gyártási hibákból erednek,rossz a termék szűrése a gyártási sorokon.
Nem elektronikus mérnöki tervezési hiba mert ebben az esetben minden egyes kiadott telefonoknál kell,hogy jelentkezzen ezek a hibák.
Az lehet,hogy Kínában rossz a beszállítok kiválasztása alkatrészek ügyében. Biztos vagyok,hogy nem egy gyárban gyártják le az összes alkatrészeket.

Az én aksim is lötyög és ez nem abból ered,hogy január óta csak úgy magától megkopott,lekopott volna pár mm-t belülről. Itt nincs vita.EZ GYÁRTÁSI HIBA. EZ A MEO hibája,magyarul nem ment át a szigorított minőségi szűrésen! Ha egyáltalán van ilyen ott,és az aksikra is kiterjed ez a hiba vizsgálat?

2. Windows Phone:
Kétségtelen azok a szoftveres hibák nagy része a Microsoft szigorú szabályaik miatt vannak,nincs annyi gyártó aki legyártatná és tapasztalókat beszerezve együtt működne a szoftver céggel.
Más lenne a helyzet ha tucat gyártók lennének a Microsoft rendszerével kiadott telcsikből.
Sokkal több lenne az apps száma,amúgy szinte friss rendszer. Több vissza jelzések lennének,mit és hol kell változtatniuk.
Tény és való: jelenleg gyermekbetegségben küzd a rendszer,hiába van a piacon közel 2-3 éve.
Amíg a Microsoft nem lép,és nem lesz nyitott,és nem enged a szabályokon addig ne is várjunk csodákat.
Ezzel nem is akarom védeni őket,és nekem se fizetnek(fizettek ezért.

Ez az én magán véleményem.
Én is örülnék 4-5 módosításnak a cég részéről,mert majdnem mondhatnám utána,hogy szinte tökéletes.
Csak reménykedhetek,reménykedhetünk,hogy ezek a problémák orvosolva lesznek majd később.

u.i: Boccsi,hogy hosszúra vettem az írást. :R

Balu12
ű
Ilyen nincs,hogy szarnak rá! Ez gyári hiba,ha hagyod magad ne is várj el mást!
Amúgy a ügyfélszolgálaton ülő hölgynek és férfinek nincs joga felülbírálni a hiba jelenségeket,neki kérés nélkül köteles a jelzett hibával felvenni a készüléket javításra és azt tovább küldenie a megfelelő szervizbe!
Az ügyfélszolgálaton levő személy nem szervizes,így nem is lehet joga ezt felül bírálnia! Magán véleménye lehet de semmi több. :K

[ Szerkesztve ]

üzenetek