üzenetek

hozzászólások


sing1ep1ayer
(őstag)

Sokáig nem tudtam hozzáadni a Google Payhez a Revolut kártyámat. Egyszerűen nem érkezett meg sosem az SMS, amiben a megerősítő kód lenne. Egész nap a Google Pay és Revolut supporttal chateltem, akik váltig állították, hogy minden rendben náluk, az SMS kimegy. Gondoltam egyet, töröltem a nem visszaigazolt kártyát és a Revolut appban átírtam a számomat az asszonyéra, aki nem Vodás, hanem Telekomos. Hozzáadtam újra a kártyát Google Payben és láss csodát, azonnal jöttek az üzenetek.

Namost, a Vodafone nem hajlandó foglalkozni a hibával, hiába hívom az Ügyfélszolgálatukat. Azt állítják, hogy hozzájuk be sem ér az SMS a központba, így nem náluk van a hiba. Magyarul szarnak rá nagy ívben.
Csakhogy nem a Revolut SMS-e az egyetlen, ami sosem érkezik be. A Curve ugyanúgy nem ment, illetve a lányom azt állítja (szintén Vodás), hogy jelszóvisszaállításhoz különféle weboldalakon nem kapja meg ugyanígy az üzenetet sosem.

Csak azért írtam le mindezt, hogy ha valakinek hozzám hasonlóan nem megy a Gpay regisztráció, az váltson szolgáltatót a Revolut appban és tuti lesz a siker.

Egyetlen hátulütő, hogy utána csak a support tudja visszaállítani a régi számodat (belépni is az újjal kell majd), mivel a telefonszám cseréhez is SMS kód jönne alapból. :))

[ Szerkesztve ]

üzenetek