üzenetek

hozzászólások


leviske
(veterán)

Akkor most életszerű példa: Adott egy játékod, amiben egy dialóg a játékos döntéseitől függően több helyen is lejátszódhat: egy faviskóban, egy templomban, egy mezőn, stb. Ha nem szeretnéd ugyanezt a dialógot n alkalommal tárolni a játék telepítői fájljai közt, akkor jelenleg az a megoldás áll a rendelkezésedre, hogy vagy a CPU-n számoltatsz egyfajta akusztikai torzítást, vagy szimplán lejátszod ugyanazt különböző helyszíneken. A GPU kisebb teljesítmény impact mellett képes ~azonos pontosságú eredményeket számolni.

Aztán vannak olyan játékok, ahol szimplán a hang irány/távolság minél gyorsabb és pontosabb számítása lehet kritikus (CS:GO?), miközben a fps amellett is az egekben tud maradni.

Azért már nem 2007-et írunk, hogy minden egyéb tartalmat be kéne áldozni a több fps reményében.

üzenetek