[Re:] [matej013:] Shader Model 3.0, avagy generációnk mumusa. - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Erunosta
(tag)
Blog

Szia!

Köszönjük, hogy megosztottad a gondolatod. Viszont érthetetlen miért most írtad ezt meg, közel 10 év után. Ekkora szívfájdalom ez számodra még mindig? Másrészről bizony volt sok lényegi különbség az említett shaderek között. A shader 3.0 ilyen újdonságokat hozott mint HDR renderelés, parallex mapping, transparent water. Sokkal jobb vízeffektet produkált mint az elődje, az árnyékokat is jobban kezelte mozgó felületeken, a falak egyenetlenségei mélységet kaptak nem csak egy sima felületre húzott tapéta hatást keltettek már.
Azt viszont aláírom, hogy csúnya marketingfogás volt ez. Mikor direkt nem kompatibilis egy játék visszafelé. Ez egyértelműen a játékfejlesztők és a videokártya gyártók háttérben megkötött szerződéseik eredménye volt.

üzenetek