[Re:] [matej013:] Shader Model 3.0, avagy generációnk mumusa. - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


bacsis
(Közösségépítő)
Blog

Igen, az X1000-ben volt, de az X800-X700-X600 stb kártyákban nem, s ezek a Geforce 6000-es szériávaal egy időben jöttek ki, amik már tudták.. PErsze a megjelenéskor ebből nem volt túl sok hátrány, mert alig-alig hazsnálta valami, ileltve nem is volt kötelező sokáig, majd amikro kötelező lett, addigra meg azért lett majdnem mindegy, mert ahova tényleg kellett, ott már a Geforce 6000-es széria is kevés volt, lásd 3Dmark06 SM3.0 teszt egy Geforce 6600-al... Mondjuk a 6800Ultrák azért még tudták tartani magukat :)
Sajan a Geforce4 MX már akkor sem volt jó, mikor megjelent.. semmi köze nem votl a tényleges Geforce4-hez, csak a neve passzolt..igen, megjelenéskor azért még eldöcögött rajtuk ez az, aminek elég volt az Onlx Directx7... de aztán ez elég gyorsan megváltozott, az igazi Geforce4 TI-k, na azok tényleg sokáig jók voltak, míg elég volt a DX8.1... a konkurenciának akkoriban futott a Radeon 8500/9000-es szériája, utóbbi a 9000-es ezerszer jobb választás volt, mert árban a Geforce4 MX440-460 szintjén volt, s igaz tény, telejsítményben is ezt tudta, deeee viszont volt Directx8.1 támogatás ;)

üzenetek