üzenetek

hozzászólások


sb
(veterán)

Ha ez működne már sok éve ezt csinálnál a fordító.
Önmagában a kódot is muszáj úgy szétszedni, átstrukturálni vagy akár algoritmusokat váltani, hogy párhuzamosítható legyen. Ez nem nagyon fog menni automatikusan.

De ahogy az APU korszakban is írtam, lennének tök egyszerű részek. A fizikai szimuláció baromi egyszerűen párhuzamosítható, a meglévő/régi könyvtárak is tudják gyakorlatilag.
Ezt aztán beleintegrálni k*va nehéz az alapvetően lineáris játék engine-ekbe azon kívül, hogy 100000 particle száll szanaszét. De ezt már csak ki lehetett volna izzadni, főleg ahol ment már a közös memória elérés.
Ehhez szvsz nem kellett volna nagy varázslat.

Persze multiban megint az egész kuka amíg szinkronban kéne futni a klienseken... egyszerűbb faék multit írni és csillió pénzért eladni. Meg engrybördszöt.
Szóval amíg van könnyebb út addig úgy is ez az irány. Még akkor is, ha már lenne megvalósítható dolog. A többi meg ennél csak nehezebb...

üzenetek