üzenetek

hozzászólások


dabadab
(titán)
Blog

"Nézd, hogy vesz autót és milyet"

Mit kell rajta nézni?


M5Norbi
(őstag)

Persze csak az echte művésznév.
De semmi baj ezzel csak beugrott :)


mjani1172
(addikt)

Félreértesz.Nem az a lényeg hogy mit, milyen márkát, modellt, hanem hogy hulladék autókat vesz drágán, mert fingja nincs, nem ért hozzá.Lásd Multipla, "Hangyász".
Ha valaki konyít hozzá, nem vágják át így.

[ Szerkesztve ]


*Mukeey*
(addikt)
Blog

Már bocs, de ezek tök rossz példák. A Datsun egy hobbiautó, abban milyen racionalitásnak kéne lennie? Van neki egy régi M3-a is, beleburította a világ pénzét, hogy eredeti állapotú legyen. Autób.zi.
Hangja szubjektív, valakit biztos zavar, tény, nem a legselymesebb orgánum.
Meg nem kell nézni a TC-t, van millió más.

[ Szerkesztve ]


dabadab
(titán)
Blog

A Hangyászt úgy rémlik, hogy szinte semmiért vette meg, ami mondjuk az akkori állapotát nézve (ugye ebből nőtt ki egy fa) teljesen indokolt volt és semmiképpen nem nevezném drágának. Te?

A Multipla 1200 EUR volt, az se drága.

Szóval most így nem nagyon értem, hogy miről beszélsz.


dementor
(senior tag)

Gyönyörű az autó. Az irány pedig a Mercedes esetében is az electric lesz a jövőben. Valami áttörés azért jól jönne akku technológia tekintetében, de sajnos a periódusos rendszer jelenleg nem tartalmaz jobb elemet a lithiumnál.


mjani1172
(addikt)

Ez az utolsó hozzászólásom ebben a témában. A hangyászt ahogy és amilyen állapotban vette, az is egy dolog. De, hogy éveken keresztül, drágán, tudatlanok gányolták, lehúzták, és hogy még ezt sem vette észre, az nem semmi.
Nézd meg a dömsjó-t, és akkor rájössz miről beszéltem.


SyMbioTe
(Ármester)
Blog

Xperia X8? Az se ma 'vót ;]


Feketelaszlo
(senior tag)

Hát ha ajándékba nem is, de diszkont árban felajánlhatnak egyet vagy általában inkább a kereskedő szokta saját használatra megvásárolni az ilyen "el kell adni, de senki nem veszi meg" autókat. Ha ott történik egy adás-vétel azt már el tudja könyvelni a Daimler a CO2 flottaátlag csökkenéseként.


vinklii
(lelkes újonc)

ha valaki odavan a csillagért hát én biztos. nekem is van. de stutgartban néha elgurul a gyogszer. (meg máshol is) ez az egész hibrid faszom izé egy nagy parasztvakitás. zsákutca. ez a bedugom oszt majd nagyon jo lesz, máshol álltalában müködik de autonál nem. a membrános energia cellákat vagy 30 éve használják máshol és beváltak. igaz hogy hidrogén kell hozájuk, de már egész jol használhato állapotban vannak az alkoholos verziok is. aztán meg az autonak van teteje, motorházteteje, és csomagtarto teteje is. semmi akadája sem volt eddig sem hogy ezek napelemböl legyenek. ezek pont adnának annyi villanyt ami egy munkaidö alatt nyomna az aksiba annyit ami hazáig elég. de az ilyen 300le diesel plugin faszom hibrid csak parasztvakitás. teljesen felesleges.

[ Szerkesztve ]


*Mukeey*
(addikt)
Blog

Az tuti. Ezek a kedvenceim nekem is. 3L diesel 300Le, de mellé hibrid :W Max a zöld rendszám miatt vesz vki ilyet. Városba, ahol értelme van igazán a hibridnek, ott egy Prius sokkal életképesebb.


sfdrakex
(nagyúr)

Persze, és teljesen környezetbarát egy városi autót és mellé egy autót hosszútávra is fenntartani. 😃


*Mukeey*
(addikt)
Blog

Nem érzem jó megoldásnak a hibridet. Az elektromos se a tökéletes, de legalább elindult valami.


Rusi
(senior tag)

Nem, nem ad annyi energiát, néhány km-t lehet velük nyerni, feltéve, hogy reggeltől-estig ezerrel süt rá a nap. Azon felül ha az autó motorházteteje, teteje és csomagtartófedele is napelemmel lenne borítva (utóbbihoz fastback kialakítás kell, mert a meredek vagy függőleges ötödik ajtó nem sokat ér), akkor ezek sérülésénél szerinted mennyibe kerülne cserélni az adott elemet? Kicsit megnyomják, a lemezt még akár helyre is rakják, de a rajta lévő napelem törik, szakad szanaszét. Egy kisebb koccanás vagy elemsérüléses baleset javítási költsége rögtön többszázezerrel többe kerülne. Ezt nyilván tolerálják a biztosítók, így a napelemes külsejű autókra azonnal dupla vagy tripla kötelezőt számolnának. Na, hát ezért nem tesznek napelemet az autókra. :)


Sinesol
(veterán)

Igazából a Teslanak csak a design és a szoftver a viszonylag nagyobb dobás, viszont műszaki megoldásokban és anyagminőségben a nagy múltú gyártók verik a tesztek szerint.
Több tesztben is megjegyezték, hogy szép a Tesla, de nincs meg az a komolyan összerakott autó érzése, mint a Jaguar, Bmw, vagy Audi elektromos autók esetében.
Ráadásul nemrég volt hír róla, hogy máris rohadnak a korábbi modellek, amit azzal a fura indokkal magyaráztak, hogy biztosan a kavicsfelverős sértette meg a festést... mintha más kocsira nem verődne fel a kavics.... :D

[ Szerkesztve ]


DjFlanker
(aktív tag)

Totalcar rajongóként mondom: jók ezek tesztek, és örülök hogy jön majd több is :)


sfdrakex
(nagyúr)

Nem is jó, csak jobb mint a belsőégésű. Míg kiérsz a városból mész villannyal, utána, így legalább kevesebbet szennyez vagy semennyit városban.


axioma
(veterán)

Ezektol a kamuhibridektol tervezik (es remelem mielobb meg is tortenik) elvenni a zold rendszamot. Aki ilyet vesz, sose fel sem tolti, csak az elonyeit hasznalna.
Amugy tovabbra is tolnam egy kicsit a REX megoldasok szekeret. Csak normalis torvenyi szabalyozas kene hozza. A bmw i3, ha mar van rex hozza, az 5E kategoriat se kapja meg csak az 5N-et, ahol az Ampera is van. Pedig az i3 sokkal jobban elektromos auto... (mondom ugy hogy a paromnak amperaja van).


dabadab
(titán)
Blog

"aztán meg az autonak van teteje, motorházteteje, és csomagtarto teteje is. semmi akadája sem volt eddig sem hogy ezek napelemböl legyenek. ezek pont adnának annyi villanyt ami egy munkaidö alatt nyomna az aksiba annyit ami hazáig elég"

Ahhoz képest, hogy milyen magabiztosan osztod az észt, ebbe jól láthatóan egészen minimálisan sem gondoltál bele.


SyMbioTe
(Ármester)
Blog

Rohadni elvileg elég kevés rohad belőlük, azt a hírt inkább csak felkapta nagyon a média, mert hogy Tesla. A többivel amúgy egyet tudok érterni amit írtál. :K

üzenetek