üzenetek

hozzászólások


Meridian
(senior tag)

"Repülhetünk egy és többszemélyes hajókat, melyek közül az utóbbiakra segítségül hívhatjuk barátainkat pl. a lövegek kezeléséhez, vagy felvehetünk NPC-ket, sőt akár játékosokat is. Ez utóbbihoz egy ingame contract rendszer áll majd rendelkezésünkre, mely biztosítja, hogy az alkalmazott se maradjon fizetés nélkül, és amelyen belül a szerződés lejártakor a két fél értékelheti egymást, s később a kapott feedback alapján már könyebb megkülönböztetni a megbízható segítőt illetve munkaadót a megbízhatatlantól.
A játékban megszerezhető legnagyobb hajókat igazán csak a guildek (corporationok) engedhetik meg maguknak, a hatalmas fenntartási költségek, és a 10-20 akár 50 fős legénység miatt."

Na, pont valami ilyesmiről beszélgettem egy haverommal, hogy az EVE online helyett valami ilyesmi jellegű játék kellene, ahol a guild építhet saját csatahajót (ez megvan az EVE-ben is), de annak irányításában akár többen, vagy sokan is résztvehetnének.

Pl egy csatahajón lehetne a helyszínre utazni (mert nagyobb a hatótávolsága - kb mint a SW-ből a Csillagrombóló vs Tie Fighter), ami egyben szállítja a vadászgépeket is - ezeket külön játokosok szólóban irányíthatják ( és mekkora feeleing lehet már az, mész a hiperűrben egy hajón, miközben a saját kis gépedben várod az érkezés, kilépsz a hiperűrből, beáll a hajó pozicióba, kinyilnak a hangárok kapui és a játokosok a vadászgépeikkel kirajzanak a hajóból, de közben a nagy szállítóhajót is többen tovább irányítják, mivel ez egyben egy csatahajó is) de mások meg a csatahajón tevékenykednek. Pl a sérült hajókat, vagy mentőkapszulákat vonósugárral elkapni, bevontatni, és "elsősegéylt " végezni, hoyg aztán egy újabb vadászgépbe ülhessen a pórult jár pilóta és mehessen ki tovább durrogtatni :) de ugyanígy a lövegtornyokba is emberek lehetnének, stb, stb.

Amúgy az egész nyilván az eredeti SW hagulatát idézi, és pont ez az ami nagyon hiányzik a EVE Onlineból, mert az inkább egy gazdasági technikai szimuláció - aminek szintén megvan a maga feelingje, de kevésbé akciódús...


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Van itt még némi info:[link]


Shing
(őstag)

Jó leírás, kössz h felvilágosítottad a népet. :DDD Ilyen irányba kellene haladnia a játékiparnak. Összetett, érdekes játékmenet amiben rengeteg potenciál van. De hát amíg meg is kapják a 10 pontot az interaktív mozik, addig ne várjunk mást.


mrhitoshi
(veterán)
Blog

Engem érdekelne. Meg is venném a végleges verziót, de a dátum nagyon baljós. A tervezett teljes megjelenés 2014 vége- 2015 eleje.
Mass Effect 4 nehogy közbeszóljon. ;]


Szőrös 
(veterán)

Ez hogy jön ide ?


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

A kettő nem fedi egymást, eléggé különböző játékok.
A támogatók pedig már sorban kapják majd a game modulokat.


mrhitoshi
(veterán)
Blog

Nagyon félreértettetek. :DDD
Meg akarom venni a ME4-et, de ha egy időben jönnek, akkor csak az egyik marad.


Teasüti
(nagyúr)
Blog

Amiről beszélsz az engem inkább a Csillagközi rombolóra emlékeztet.
Na azt fasza lenne lemásolni. :K
De legalábbis a legénység óriási munkáját és hősies tettekre való lehetőséget, ami látható a sorozatban.

[ Szerkesztve ]


MerLinh
(senior tag)

na jó de az nem jelenti hogy később nem veheted meg, és mivel ez mmo, nem fogsz lemaradni semmiről =)


huskydog17
(addikt)
Blog

Köszönjük a leírást! :R
Nekem az írás alapján nagyon hasonlónak tűnik, mint az X széria.


Drenadar
(veterán)
Blog

Támogasd most a fejlesztést, és majd megkapod a játékot :-D

Problem is solved :-P


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Csak ez ugye multi/mmo. De legalább olyan részletes lesz söt sokmindenben tultesz a x-en.


ViZion
(félisten)
Blog

Köszi az új cikket. Te egy kicsit nem beleőröltél-e? ;] :DDD


kriszpontaz
(veterán)

Szerintem én mindkettőbe beinvesztálok. Most kezdtem újra az ME sorozatot, legyen addig mivel elütni az időt :D.


mcsabee
(senior tag)
Blog

Kickstarteren 2.1 millió jött össze, nem pedig több, mint 5 millió.

Az a rész kicsit csalóka, hogy az eddig összegyűlt pénz töredéke lenne egy AAA kategóriás játék költségvetésének. A GTA 5-tel, Assassin's Creeddel nem versenyezhet, de egy átlagos AAA játék nem is annyiból készül, mint azok, 10-50 milliós költségvetés már AAA kategória, plusz marketing. Marketingre nekik nem igazán van szükségük, a játék potenciális közönsége a megjelenésig értesülni fog a cuccról, az átlagos konzol gamer meg nem célpont.


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Á nem, csak tényleg minden cikknél felmerülnek ezek és hasonló kérdések...


ViZion
(félisten)
Blog

Azért van ennél rengeteg drágább game: [link], [link], link és ezeknél nincs is átszámolva "mai" dollárra. Jó közép mezőny, reméljük elég lesz. Marketingre kell költeni, arra indig kell. Aki nem hirdet, az nincs, sajnos ez van. Persze olcsóbban megússza, gondolom nem lesznek nagy rendezvények, stb... de az érdeklődést fenntartani, híreket publikálni, stb. szintén erőforrásokat köt le, tehát nincs ingyen.


wednesday
(őstag)

Ez a szerencse, hogy nem kell komoly reklámtevékenységet folytatni. A mostani kiadók által finanszírozott AAA címek költségeinél a reklám, marketing elérheti a 70%-ot is a teljes költséghez képest. Egy GTA V-nél simán elképzelhető, hogy a 250 millás keretből 200 millió volt a reklám.


Drenadar
(veterán)
Blog

ez nekem olyan, mintha nem bíznának a játékban... mintha mindenki képébe akarnák tolni hogy na itt a gta új része... holott már magának a névnek el kellene adnia a játékot, főleg ha azt nézzük, hogy ez már az 5. része.

Mondjuk a SC is költ reklámra, ha úgy nézzük az összes kiadvány reklám...


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Meg a rendezvényeken való megjelenés is reklám, szóval azért van költség, de közel sem akkora.

üzenetek