üzenetek

hozzászólások


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

A "szponzorált blogok" műfaját pont én találtam ki itt sok-sok éve (2010) (lehet, hogy máshol is volt már akkoriban, de nekem tökre egyedül jutott eszembe) pont azért, mert azt láttuk, hogy minden irányból van rá igény.
- Az olvasó kap egy olyan tartalmat, ami egyébként a sima hírek közé talán nem kerülne be, mert annyira nem tartjuk lényegesnek, vagy olyan tartalmat, ami egy termék rövid bemutatója, amit egyébként talán nem kérnénk el / írnánk meg.
- A hirdető örvend, mert biztosan lesz valami megjelenése az általa fontosnak tartott témának
- Nekünk meg úgy is az a munkánk, hogy írunk

De. Ami nagyon fontos mindig, hogy ha a blogot szponzoráló társaság ad egy konkrétan szar terméket, arról biztosan nem fogunk jót írni, ez kikötés. Ha nagyon nem tudunk megállapodni abban, hogy őszerintük tök jó, szerintünk meg egy raklap trágya, akkor az szokott lenni, hogy vagy nem kerül itthon forgalomba (jesszus, már mennyi hasztalan kacatot kaszáltunk el a piaci bevezetés előtt:-) ), vagy pedig elhozzuk máshonnan (kiskerből) és ott megírjuk, hogy mennyire szar.

Vannak blogok, amik nem véletlenül szűntek meg hirtelen, vannak, ahol nehéz megtalálni a témákat, vannak, amik mennek maguktól. Színesítik a tartalmat, egyértelműen jelölve vannak, hogy ezek blogok, szerintem tök jól működnek. Nyilván nem minden témára lehet ezeket felhúzni, de egy csomószor még maga a blog műfaja is jobban passzol (ilyen volt az Apple tartozékos vonal, oda minden izét bele lehetett tolni, ami máshova nem fért volna).

üzenetek