üzenetek

hozzászólások


Fiery
(veterán)

Ezt toluk kellene megkerdezni, en nem a PH-nak dolgozok :) Ok meg nem fognak ilyen szinten beavatni, vannak uzleti titkok is.

De azt nagy altalanossagban el lehet mondani, hogy alapvetoen 2 fele konstrukcio szokott lenni. Az elso, amikor kiberel a hirdeto egy nagyon jol lathato helyet a weboldalon, es azert fizet mondjuk havi 100 ezer Ft-ot fixen. Ezek rovidtavu kampanyok szoktak lenni, tipikusan par hetesek csupan. Es ha lejart egy kampany, eleg nehez sokszor ilyen hirdetot talalni, es igy folyamatosan hirdetni az adott helyen a weboldalon. Jo megoldas az ilyen "uresjaratokra", ha arra az idore berak az oldal uzemeltetoje egy AdWords bannert.

A masik, nepszerubb megoldas amikor a hirdeto az atkattintasokert (click-through) fizet X osszeget. Az "X" altalaban borzaszto alacsony osszeg, parszaz Ft maximum.

[ Szerkesztve ]

üzenetek