[Re:] [Mr.Jesus:] World War Z - Dx11 vs. Vulkan - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


kikikirly
(senior tag)
Blog

Lehet,de szerintem csak a microlaggok tűnnek el.Más játékoknál is azt lehet látni hogy a Pascal ugyanannyit megy,esetleg 2-3 FPS-t gyorsul azt viszont hallásra.
Is 1070GTX-et hajtok, szépen futattja a játékokat,World War Z stb megoldja erőből,életem egyik legjobb vétele volt.De azért látszanak a korlátai.Jó hogy a Turingal orvosolták,és a remek fogyasztás is megmaradt. :)

[ Szerkesztve ]


wwenigma
(Jómunkásember)
Blog

Nem orvosoltak semmit, az nV nagyon regota ugy gyartja a kartyakat hogy az adott környezetnek megfelelp fixfunkcios egysegekkel pakolja tele. A Turing gyk. az RT-re gyúrt ra ugyanigy a többi részét pedig kicsit modositottak a kor igenyeinek megfelelően.


snecy20
(veterán)

Jaa, hát annyira ingerszegény a játék amúgy, hogy már most többet beszéltünk róla, meg a benne lévő API-król, mint amit a játék a kvalitása alapján megérdemelne.


Zicokuka
(senior tag)
Blog

Mókázgatok vele, de igazából tėnyleg csak arra való ez a játék. Gyenge grafika, zéró kreativitás, de jó tunkolni :)


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

Attól függ, hogy hol állítod. Ha a driverben, akkor driverlimitáció, ha a programban, akkor program oldali.
A programokon belül egyébként nem szokott ez problémát jelenteni, mert ott igazából az történik, hogy a leképezés egy render targetbe megy, amiből valamilyen skálázási móddal készül egy monitor felbontásának megfelelő back buffer. Tehát a swap chain szintjén a részletesség sose lépi túl a beállított felbontást, ezért a kompatibilitás maximális, miközben a render targetbe magasabb részletességű lesz a leképezés.


Dr. Romano
(veterán)
Blog

Igen a játékon belül. A játékok nagyobb részében jól működik, de van néhány ahol viszont nem vált magasabba, pedig a játék menüjében már az van beállítva. Bár volt olyan példa ahol az megoldotta a dolgot ha nem Fullscreent állítottam gémen belül hanem borderless windowt. Viszont pl. a Darksiders 3-ban nincs ilyen lehetőség, így fullscreen mellett 1440p-re állítva is marad 1080p-ben a kép.

[ Szerkesztve ]


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

Akkor az program oldali probléma. Nem nagyon lehet vele mit csinálni. :(


Dr. Romano
(veterán)
Blog

Akkor lehet majd írok a devnek hogy patchelni kéne a játékon. Köszi az infókat :)


mmdms
(addikt)

A vulkan api a kompatibilitási listája alapján a HD2000 radeonoktól használható elvileg, annak idelyén beharangozták hogy mekkora előremutató architektúrája van ennek a szériának. Ez az api tudta volna ezt kihasználni? Ha akkoriban jelenik meg, köröket ver az nvre?

üzenetek