üzenetek

hozzászólások


wjbhbdux
(veterán)

Nagyon kíváncsi lennék az új játékokra, főleg ha igaz az új Obsidian bejelentés pletyka. A kérdés hogy kitegyem-e magam a sipítozó xbox rajongók ricsajának, mert tavaly nagyon kiborított amit a mexikóiak rendeztek.


AMD Power
(titán)

Mar alig varjuk az uj infokat! :R


l.skywalker
(félisten)
Blog

xCloud global Insider tesztelést ide iOS-re is :D


Bogyi007
(veterán)
Blog

Magán a konzolon is elérhető lesz a műsor?


l.skywalker
(félisten)
Blog

Mixer app


hombre[EU]
(veterán)

Jöhetne egy hosszabb 10+ perces Wasteland3 gameplay


Bogyi007
(veterán)
Blog

Már csak az a gond, hogy játszanak az Angolok is éppen most éles Eb selejtezőt és azt is a nagy tévén volna jó nézni meg ezt is. :))
Tudom Hatalmas problémák, de mégis.... :DDD :DD


Bogyi007
(veterán)
Blog

Érdekes nálam a Youtube csatin van a valós idő, Mixeren kicsit lemaradás van - mindenhol 1080p a maximum felbontás. Mixpot lesz?


oriic
(HÁZIGAZDA)
Blog

Na nézzük akkor! :)


l.skywalker
(félisten)
Blog

Durva mixpot van. Sea of Thieves kormány, Gears PoP 5$ és esély 1 év GPU-t nyerni :D


Bogyi007
(veterán)
Blog

Be van kapcsolva az is, de közben meg a monitoron megy a meccs is :)) :))


oriic
(HÁZIGAZDA)
Blog

Yakuzák Xbox-ra. Ezt sem hittem hogy megélem valaha. o.O


AMD Power
(titán)

Miert ilyen nagy szam ez? Tenyleg nem tudom. :(


rdt89
(addikt)
Blog

Én nem estem hasra ettől az adástól, pedig vártam azért nagy durranást /lehet volt, csak nekem nem/. Számomra ez semmi nem volt.


l.skywalker
(félisten)
Blog

A GamePass szokás szerint jó volt, a többi felejthető


rdt89
(addikt)
Blog

Így gondolom én is :)


btf
(aktív tag)

2005-től 2017-ig PS Exkluzív volt a sorozat. (Japánban megjelent az első két rész Wii U-ra is)

Aztán 2017-ben és 2018-ban kiadták az első 2 rész felújított változatát + a Yakuza Zero-t PC-re. (Ezek fognak jövőre XBOX-ra is jönni)

[ Szerkesztve ]


wjbhbdux
(veterán)

kb 20-ból 17 játék fortnite grafikával.. látták hogy magát a BR-t már kár majmolni de azért a kinézet jöhet mert hátha mással is akarnak játszani ami majdnem olyan...

A Kartridernek örülök a legjobban, még annak idején ázsiai nexon fiókkal játszottam asszem nem kis pinggel :DDD jó kis competitive kart játék.

[ Szerkesztve ]


Deck
(titán)
Blog

+1 :))


rdt89
(addikt)
Blog

Én voltam vak, vagy tényleg nem volt bemutató a Battletoads játékból? Azt is vártam nagyon. :)

[ Szerkesztve ]


oriic
(HÁZIGAZDA)
Blog

Alig 15 eves cucc. :D


Deck
(titán)
Blog

A Halo-t PS-en éljük meg inkább :C


Wesder
(félisten)

Minek neked Halo PS-re? ;]


Hopkins95
(addikt)

Megnéztem én is mostanra az egész adást az elejétől, s én is épp ezt akartam írni, hogy a Microsoftnak miért ennyire mániája ez az animációs filmes grafikával ellátott játékokra izgulás? :U Komolyan, a legtöbb játék amit mutattak ilyen volt, sokszor olyan ciki volt...pl. mikor mutatták a The Artful Escape-t, akkor elkapott a wtf érzés, mondom ez meg mi a tosz...

Az biztos, hogy ezzel továbbra sem adnák el nekem magát a platformot, engem nem vettek meg. Megint lesz egy csomó játékuk, de minek, ha ezek kicsi része vehető igazán komolyan. Elismerem, hogy a Halo, Age of Empires 4 és Age of Empires 2 DE ill. a Flight Simulator ide tartoznak. De a többi valahogy abszolút nem érdekel - oké, az Everwild még tetszett is valamennyire - de sokkal jobban tudnék örülni valami Horizon Zero Dawn szerű és grafikájú játékoknak.

Bírom azért, hogy a Microsoft milyen erőltetett marketinggel próbálja ezeket felhypeolni és nyomni, míg a Sony inkább csendben ül, majd egyszer csak kitol egy új előzetest egy nagyobb játékáról, de akkor mindenki a földön keresi az állát. Bár elismerem, hogy a legutóbbi State of Play-en is voltak azért ciki pillanatok.

[ Szerkesztve ]


rdt89
(addikt)
Blog

Azért a Gampass játékokkal való folyamatos feltöltése nagyon a Microsoft mellett szól, meg a szinte folyamatos 1-3 hónapos 300ft-os akciók ezekre az előfizetésekre. :) De a többi részével egyetértek veled. Volt pár játék ami a 90-es évek nintendo feelingjét juttatták eszembe.


Heroes fan
(őstag)
Blog

Ezért nem kell boxot venni xdxdxd.


l.skywalker
(félisten)
Blog

Miért? :F


Wesder
(félisten)

xdxdxd utàn szerintem felesleges ilyet kérdezni tőle.


.LnB
(titán)
Blog

Ez a minimal grafika mindenhol... Ezt miért?! Ezt közvélemény kutatták, hogy ez kell a népnek?! Vagy csak így lehet gyorsabban dolgozni?

Az a miniatűrös játék ötlete jópofa. A megvalósítás már annyira nem. Jót nevettem magamban, hogy én így valós méretben is eleget küzdök a büdös bogarakkal (poloskák), nem kell az még játékban is. :)


Hunpriest
(senior tag)

Legalább lett Reach release date. Mondjuk valamit rosszul csinálnak, ha egy 10 éves játék remaster PC megjelenése a legizgalmasabb...


l.skywalker
(félisten)
Blog

A gond az az MS-el és az Xbox-al, hogy irgalmatlan mód bevásároltak stúdiókkal, DE még csak a fejlesztési időszakok legelején járnak. Ezek a játékok, amik most kijönnek gondolom már korábban elkezdtek készülni, minthogy a stúdiót felvásárolták volna. Nem véletlen, hogy nem volt semmi pl. a The Initiative-től. Én arra számolok, hogy még 2-3 év mire a felvásárolt stúdióktól láthatunk bármit, ami minőségben megüti a jelenlegi szintet, persze addig is lehetnek üdítő kivételek vagy kötelező alkotások. Biztos máshonnan is sok ilyen és ehhez hasonló játék kerül ki a piacra, csak ott megvan az ellenpólus, nem csak a Forza, Halo és Gears of War 2 évente fedésben.

Mondjuk én meg nagyon úgy vagyok vele, hogy legyen inkább nagy a merítés és essen ki belőle egy The Outer Worlds féle meglepetés, mint, hogy mindig ugyanazok a címek forogjanak.


.LnB
(titán)
Blog

Hát nem tudom srácok. Ez szigorúan a magán véleményem, de az MS mostanra egy indie játékkiadó lett, akinek van egy platformja. És írtad az Xbox topikb azt az interjút:

"Mindent beleadunk a Scarlett-be és versenyezni akarok, versenyezni akarok a megfelelő módon, ezért fókuszálunk a cross-play-re és a backward compatibility-re."

Ez lenne a megfelelő mód? Gamepass, xCloud, Mixer. De magukra a tényleges játékokra még mindig nem koncentrálnak. :( Így a konzol piacon megint nem fog változni a helyzet. streaming-be nyernek maguknak egy kis teret, előnyt. Ez a jövőben lehet, hogy sokat jelenthet majd. De jövőre, 2-3 éven belül a konzolos üzletággal mi lesz? Továbbra is Halo meg Forza?! Ennyi?

[ Szerkesztve ]


RudY
(addikt)
Blog

Valóban kutatták, a mai gyerekek többségének ez a minimál jobban bejön, vagy a csilivili fortnájtos. :O
Nem vonzó bizonyos korig az életszerűség (a többségnél).

[ Szerkesztve ]


l.skywalker
(félisten)
Blog

De koncentrálnak, csak sokkal később kezdtél el a fejlesztéseket, minthogy most be tudjanak bármit is mutatni. Három évvel ezelőtt még arról mentek a hírek, hogy milyen projekteket szántanak be. Fable Legends, Project Knoxville. Ugyanebben az évben még stúdiókat zártak be: BigPark, Good Science Studio, Leap Experience Pioneers (LXP), Function Studios and State of the Art (SOTA).

A tényleges, összefogott fejlesztési munkák az elmúlt 2 évben indultak el. Alaphangon, ha egy jó játékkal számolunk minimum 5 év mire elérnek egy olyan állapotba, hogy bemutatható legyen, amit majd ki is fognak adni. Ez még rémesen messze van. Addig Indie, Halo, Forza, Gears of War

Szerk: de mondom szerintem máshol is megvan az a rétege a játékoknak, ami direkt a gyerekeknek szól. A családoknak. Csak ott több az ellenpólus. Ami kijön PS exclusive, az is egy rém széles paletta a komoly drámai/dark alkotásoktól egészen a kisgyerekeknek szánt ugrabugrálásig.

[ Szerkesztve ]


hombre[EU]
(veterán)

Azon gondolkodtam,hogy az xbox hozott-e ebben a generációban legalább 1 új IP-t amire lehet építkezni a jövōben? Mint pl. amilyet anno a Bungie vagy az Epic összerakott (gyengébbek kedvéért: Halo&Gears of War)

Én,mint potenciális vásárló kérdezem: Mekkora az esélye annak,hogy a következōben lesz, ha 7-8 év alatt nem sikerült?

[ Szerkesztve ]


Wesder
(félisten)

Ha az MS fejlesztőcsapatai focicsapat lenne, az lenne a magyar vàlogatott. Ilyen hàtrànnyal elég nehéz bàrmit is kezdeni. Nyílvàn a sajàt hibàjuk, amiért az X360 éra végén elengedték az exklúzívokat.

Az Insomniac-ot megvehették volna, csak valòszínüleg a közös munka sem volt felhőtlen. (Be sem fejezték a SunsetOD-t)

[ Szerkesztve ]


l.skywalker
(félisten)
Blog

Amikről én gondolom úgy, hogy lehetne rájuk építkezni:
- Sea of Thieves
- Ryse Son of Rome
- Quantum Break
- Sunset Overdrive (biztos a második részt fogja majd az Insomniac Scarlett exkluzívra csinálni :DDD)
- The Outer Worlds (habár ez még nem exc. címként került ki)
- ReCore


l.skywalker
(félisten)
Blog

Akkor még van esély, hogy kijutnak az EB-re :D


Hunpriest
(senior tag)


Ezt kissé benézték...


l.skywalker
(félisten)
Blog

Most már tudod hogy honnan van a bevétele az MS-nek :D


Wesder
(félisten)

Bekerült a Reach, szòval érthető.


RudY
(addikt)
Blog

Igen, ezt mondták pár éve szinte szó szerint. Nem akarnak Sony jellegű AAA címeket, mert sok évig tart a fejlesztés, irgalmatlan pénzt kell beletolni, nem garantált a népszerűség és ezzel párhuzamosan a nyereség. Elég, ha megnézzük a nagyok már lassan unalomba fulladó sorozatait (ubi, ea stb.), inkább visszafogják a tempót és lassítanak.
MS-nél tehát inkább a multis és indie vonal, piszok sok gyerekjátékkal. Az a folyamat, amit a Sony bevállalt és mocskosul eltalált, azt NEM lehet utánozni, ha tudják továbbra is tartani a minőséget és a tempót, akkor egyértelműen maradnak piacvezető szerepben.
Nemrég ugye a közönség nyomására reagált a micro: nem akarunk, de ha ez kell, akkor legyen és a felvásárolt stúdiókat ráfektetjük ilyesmire. Ennek a kényszernek szerintem nyögés lesz a vége, így nem lehet igazán eredményesen dolgozni. Ugyanakkor egy kis stúdió is dobhat bármikor hatalmasat egy jó ötlettel és szép kivitelezéssel (pl. A Plague Tale).
A konzolos üzletág szerintem továbbra is egyértelműen sikeres lesz, mert hiába jelenik meg PC-re is a játékuk, egyre inkább komoly alternatíva lesz a PC-s baszkolódás helyett és nem ez nem mindenkinek jön be. A magam részéről tutifix, hogy inkább 2 konzol, mint pc géming.

[ Szerkesztve ]


l.skywalker
(félisten)
Blog

Nem feltétlen lesz nyögés a vége. Ötlet és megvalósítás kérdése a dolog. Ha van egy jó téma és egy kreatív csapat, bármi kijöhet.

[ Szerkesztve ]


hombre[EU]
(veterán)

Akkó' baj van :DDD
SO a Sonyé, Ryse az Crytek és abból semmi nem lesz, a Remedy pedig hamarabb fog AlanWaket folytatni...


l.skywalker
(félisten)
Blog

A jelen paletta ennyi. Szerintem amiről nem tudunk az lehet majd esetleg valami.


wjbhbdux
(veterán)

Az látszik, hogy ők azzal számolnak, hogy az xCloud lesz a jövő. Ha az indiai és dél-amerikai főleg telefonon játszó százmilliók a PUBG Mobile féle vackok helyett rácuppannak a hirtelen elérhető gamepass kínálatra, akkor ott komoly pénzek lesznek elérhetőek. Ehhez lehet az a prioritás, hogy minél többet minél gyakrabban. A konzolos üzletággal az lesz, hogy el fog törpülni. És lesz egy MS előfizetés egy rakat játékkal, és egy Sony előfizetés évente 2 játékkal? Ki fogja azt az előfizut fenntartani 12 hónapban? Így a Sony is el fog tűnni, vagy követik az MS példáját.
Arról szól a streamelős jövő, hogy kinek van folyamatosan kínálata, nem lehet majd azt mondani hogy mint most (példa) ősszel Call of Dutyt árulunk és mindenki jól jár, mert a Call of Duty megy a Battlenet streamingre és nem a Sonyra vagy xCloudra

Nagyon át fog rendeződni a piac. EA beállt az MS mellé, Ubisoft a Google mellé, ez most exkluzív nekik vagy sem? ki tudja.. aztán jön még a Valve is, internet szolgáltatók, egyéb pénzeszsákok. Nem 2 szereplős lesz a játékipar.

[ Szerkesztve ]


.LnB
(titán)
Blog

5 év?! Kojima 0-ról megcsinálta a DS-t 3 év alatt.
De! Ezek a cégek, nem negyedévekre terveznek. Sokkal hosszabb távon. Évek óta tudják, hogy mikor jön az új gen. Miért nem léptek előbb?! Már három éve AAA játékokat kellene hegeszteniük. Erre mit csinálnak? Indie címeket. De tucatszám. Jó ők tudják, nekem mind1. De ezt a Phil gyereket rég kitettem volna már. Mosolyogni tud, jó kiállású de nem lesznek vele előrébb sose.


oriic
(HÁZIGAZDA)
Blog

"Sunset Overdrive (biztos a második részt fogja majd az Insomniac Scarlett exkluzívra csinálni :DDD)"

PlayStationos csapatkent minden bizonnyal. :DDD


l.skywalker
(félisten)
Blog

Hogy lehetne 3 év? Már a 2016-os E3-on volt trailer, nem hiszem, hogy 3 és fél éve egy trailer elkészítésével kezdődött az egész :DDD

Meg amúgy is Kojima-t nem ér senkihez sem hasonlítani. Egyedit hozott létre, egyedi módon, egyedi gondolkodással.

Az igazán jól sikerült alkotások minimum 5 évig készülnek. De az RDR2 hét év volt, a Cyberpunk 2077 első híre 2002-ben futott be.

Phil volt az aki rendet rakott és most térdelnek a padlón. Eddig feküdtek.


l.skywalker
(félisten)
Blog

Akkor értetted hogy miért írtam :K :U

üzenetek