És mégis egy körforgalomhoz ez hogyan illeszkedik?Ahol alapból ballra fordulsz,mikor már bent vagy?Én csak ezt vittem tovább némi rásegítéssel.Nem vitázni akarok,mert alap esetben igazad van.De ilyen esetben pont,hogy jobbról teremt veszélyt,aki be akar hajtani.Nekem meg eszembe sem jutott,hogy jobbra kimenjek...valószínüleg a szigetre kihelyezett tábla miatt nem is tudtam volna,max azt vállal levenni,mivel alapból ballra kanyarodtam.Innentől kezdve,meg magamat védem,ha kell a másik kárára.Látták néhányan az esetet,pont benzinkútrol jöttem ki.Más esélyem nem nagyon lett volna,még a helyszinelők szerint sem.Ugyanis az érkező......SUV....cirka 100as tempóval jött már fékezve a maga 2,5 tonnájával.És igen,azon a részen simán keresztül lehet jönni a körforgalmon-lakott területre befelé,és már a táblán belül-kb gázelvétel nélkül.Amit nehéz volt kimagyarázni,az anyázó delikvens törött orra meg álla volt...Kemények ezek a légzsák függönyök,na
Amúgy meg sima egyenes úton is pl,ha valaki esetleg szemből fasz módon előz,a kocsi hátsó részét teszem elé valószínüleg és pont nem érdekel,ha bele döglik...Ilyenben nem volt részem,hogy drasztikus legyen az ember-némi anyázás,fénykürt,fék akadt már-akkor viszont nem biztos,hogy reflexből,jobbra húzom a kocsit az árok felé pl.Mert az is beépülő,reflex vagy ösztön szerü dolog,hogy ha baj van,a sofőrök nagy százaléka az utas oldalt"kínálja föl".Gondolom részben ebből jön,hogy adott esetben az utas hamarabb hal meg,mint a sofőr.Az önvédelem meg ilyen szinten inkább ösztönös,mint tanult reflexek kérdéseszerintem.A dolgok vezetés technikai részét felesleges ide venni,mivel az "okos"járművek probléma megoldó készsége az ilyen esetekben kib@szott messze van egyenlőre az embertől.
És mielött félre értenéd:nem tartom magam jobb sofőrnek az átlagnál,törtem össze a saját autómat a saját hülyeségemből is.De ez,azon a tényen,hogy egyenlőre a vázolt jövőkép nagyon messze van a valóságtól semmit nem változtat.