üzenetek

hozzászólások


nb_store
(csendes tag)

Kedves rudi,

Ez a "door to door" garancia a legnagyobb becsapás a világon. Hidd el. Olvasd el a másik hozzászólásomat, hogy ne ismételjem magam. A lényeg, hogy beetetnek vele, mert azt hiszed így kényelmes, pedig csak a gyártónak költséghatékony, neked meg szívás. Ráadásul általában országokat átívelő a történet így probléma esetén kihez fordulsz jogorvoslatért? Ja tudom, az egyetlen egy félhez, akihez fordulhatsz, akivel szerződésben állsz, aki nem tehet a (külföldi) szerviz rossz munkájáról. Tehát mész reklamálni a kereskedőhöz, aki eladta neked és ha elég vehemens vagy akkor visszaveteteted vele a már felét sem érő használt terméket, anyagi kárt okozva ezzel neki (őt sem fogja kártéríteni a gyártó), vagy ha ő elég szemét, akkor tojik rád és max perbe mentek. A gyártó meg röhög. Ez erről szól, a költségek csökkentéséről és a felelősség áthárításáról.
Tisztelet a kivételnek.

Az ASUS világ-garanciája egy viccccc. Százhúsz "c"-vel írva. Szerintem egy világ-garanciához világ méretű szervizhálózat is kellene. És itt most nem telefon hálózatra gondoltam. Pedig az ASUS-nak csak ez van igazából. Kiváncsi vagyok, hogy utazó ügynökként a hónom alatt egy betojt ASUS consumer notival hova térhetnék be egy gyors javításra egy idegen országban, úgy hogy a vége ne a telefonos kvízjáték legyen, hanem eredménnyel záruljon és folytathassam utamat a működő laptoppal együtt.
Nagyon mérges vagyok rájuk, mert rengeteg ügyfélnek és kereskedőnek okoznak több mint 10 éve anyagi kárt, azzal, hogy tojnak az egészre. Nem véletlenül nem preferálom őket. Az elmúlt öt évben vagy tízszer váltottak szervizpartnert, mígnem inkább kihelyezték a szervizelést külföldre. Hurrá.

Tudom egy szervizhálózat felépítése sok pénz, ugyanúgy, mint egy márkáé, csakhogy az egyik a másikhoz elengedhetetlen. Az ASUS számomra a mai napig nem márka. Nekem ők csak a világ legnagyobb alaplapgyártói akik történetesen összeraknak kizárólag consumer notebook-okat és ráteszik a logójukat. Biztos én vagyok a vak, de nem látom a mögöttes szolgáltatást. Viszont a nyugati országokban eladott számaik, a piaci részesedésük engem igazol. Szerintem kizárólag azért vannak a magyar TOP 3-ban folyamatosan (sőt voltak elsők is), mert olyan az üzletpolitikájuk amilyen (na ezzel sem tudok azonosulni) és mert a magyar "DESKTOP magam összeszerelem nemzedék" fejében jól cseng a régi jó barát ASUS "componens" név. Semmi bajom a termékeikkel, nem jobbak(!!!) és nem is rosszabbak a többieknél, de számomra azok csak barebone consumer gépek ASUS logóval, hozzáadott érték nélkül és probléma esetén esetleges garanciális ügyintézéssel. (és nagyra értékelem, hogy sok gyártónak beszállítanak, gyártanak a HP-nak, DELL-nek, SONY-nak, de nekem akkor sem márka, csak a világ legnagyobb alkatrészgyártója). Na ezért most lehet hogy holnap a sárgák kinyírnak, de akkor is vállalom.

Az általad még említett ACER legalább tényleg márka. Gyárt szinte minden szegmensnek, építi az imidzsét, jelen van mindenhol ami szerinte számit, van tényleges szervizhálózata, még ha szerintem nem is a legjobb, stb stb.

Az MSI "szervizét" inkább hagyjuk is szerintem...

üzenetek