Úgy látom, büdös nagy mázlim van, hogy tegnap úgy döntöttem, nem lustulok a 14:22-es vonatig, hanem el akarom érni a 12:48-as vonatot (pedig rendszerint azzal szoktam Pestre menni, amivel most te utaztál).
hozzászólások
Eddig a sztrájkok közül is csak egybe futottam bele, az is csak 2 óra késést jelentett.
Egyszer szívtam igazán, amikor bombariadó volt a Keletiben. Már el kellett volna indulnunk (amikor kellett volna, akkor még gördültek ki vonatok), de 5 percre rá, hogy ki volt írva az indulás, bejelentették, hogy bocs, bombariadó.
Te amúgy mit ügyködtél Szombathelyen?
Én 2002-től 2007 őszéig, heti rendszerességgel utaztam ezen a vonalon, 3 bombariadóba futottam bel, az még elmegy, de egy napra két öngyi, az már sok.
Te amúgy mit ügyködtél Szombathelyen?
Dolgoztam, de ha elmondanám, hogy mit, meg kellene, hogy öljelek.
[ Szerkesztve ]
Megválaszthatom a halálnemet?
@válasz: Igen, valami olyasmi lett volna. Természetesen legközelebbi utad alkalmával szerettem volna, ha azon vonat elé löksz, amin te utazol
Én csak 2005 ősze óta utazom majdnem ugyanezen a vonalon. De már marhára unom...
[ Szerkesztve ]
Cipőfűzéshez: a lógó fűzőket be kell gyűrni a cipőbe, vonaton be lehet kötni.
mert he megpróbálom
Jól érzékeltetted milyen szar lehetett. Jól fogalmazol
Mióta barátom is így ölte meg magát, legszívesebben kirántanám őket a vonat elől és jól megverném az összes hülye p@csöt, hogy húzzon haza és gondolkodjon, hány embernek van még szarja az életben rajta kívűl.
Kicsit szorosabban egyébként a témához. Az még egy dolog, hogy az utasok szívnak emiatt pár órás késést, de a mozdonyvezetőt minden ilyen esetnél felelősségre vonják, és, mivel a MÁV rengeteg biztonsági előírást nem tart be (főleg azért, hogy tudjon egyáltalán működni), ez sok esetben az állásukba is kerül.
Amúgysem tudom elképzelni, hogy milyen nehéz lehet feldolgozni egy ilyen esetet, még akkor sem, ha tudja, hogy nem ő volt a hibás.
Nem kerül az állásukba, mivel hiába is fékezne a vonat ugyis legalább fél km nyi utat még megtesz a fékezés közben
AZ ÁLLÁSÁBA kerül mert minimum 12 hónapig nem engedik vonatra csak utasként...Tudom, hogy így megy...
Remélem neked van igazad, mert aki az én barátomat csapta el az nagyon készen van, és ha nem engedik dolgozni, ő lesz a következő aki kinyírja magát
ha nem engedik dolgozni, ő lesz a következő aki kinyírja magát
Valami pszichológiai alkalmassági és problémakezelési izélés rémlik nekem az öngyilkosokat 'fogadó' hivatásos járművezetőkkel kapcsolatban. És pont nem fogja lerövidíteni a dolgot az, ha az illető ki akarja magát nyírni, még ha csak képletesen is.
Ezek nem öngyilkos merénylők. A 2004-es madridi robantások azok voltak. Képzeld el, milyen pöszén nézhettek, akiket aznap reggel a levegőbe röpítettek!
Megértem, h szar dolog késni, de azért szerintem elgondolkodtató, h milyen szinten vagy indifferens azzal a két emberrel szemben, akik történetesen akkor vetették magukat vonat elé, amikor Te is arra jártál. Ha visszajöttél az ego trippről, majd gondolj bele, h Te jobban fájlalod az ürsen maradt hasadat és két óra késést, mint a két halálesetet!
Talán pont emiatt a hozzáállás miatt vetették vonat elé magukat ezek az emberek, nyilván mindig mindenkinek jobb dolga volt, mint hogy velük foglalkozzon, én úgy látom ez volt az ő végső bosszújuk a nemtörődöm társadalommal szemben.
Tood, h József Attila hogyan halt meg? A halála előtti hétvégén meglátogatták a pesti barátai kocsival a Balatonon a nővérénél, szeretett volna velük visszamenni Pestre, de öten jöttek és ő már nem fért be a kocsiba. Később az egyik barát azt mondta, h megígérték neki, h visszamennek érte a következő hétvégén, de ő már azt nem várta ki. Az övé egy tehervonat volt, biztos akkor is voltak a forgalmi irodán olyanok, akik amiatt nyöszörögtek, h késett a szerelvény és tovább tartott a műszak.