üzenetek

hozzászólások


harry
(veterán)

Azért jó lenne ha az általánosítós-paraszt színvonal fölé emelkednénk kicsit.
A netes rész mostanában valóban elég gáz (bár van amikor jó). Régebben szerintem kevésbé voltak vele gondok (legalábbis nem nagyon tapasztaltam).
Mivel a családban van, aki a fiókban dolgozik ezért ha nem is a technikai háttérre, de a helyi elvárásokra, környezetre, stb van egy kis rálátásom és hát néha elég vicces. Pl előadást tartanak az ügyintézőknek a fejesek egész korrekt formában, hogy keressük meg mire van szüksége az ügyfélnek, és ezen a vonalon próbáljanak meg szerződést kötni, majd gyakorlatban kiderül, hogy ez valójában nem is fontos, mivel ha van egy limit (valaminek az eladásából), ezt meg kell csinálni bárhogy, különben ejnye-bejnye. Ha meg sincs meg, akkor jön a nagyfőnök (nem a fiókvezető, hanem már egy magasabban álló személy, abból a kategóriából, ahol a nagy arc, beképzeltség és ésszerűtlenség az elvárás, és nem a tudás), lecseszés, vizsgálat, szivatás ezerrel. Ilyen nyomás alatt szar is dolgozni. Nem beszélve arról, hogy egyre kevesebben is vannak a fiókban, már így is kevesebben, mint ahány emberre szükség lenne, az elvárások meg folyamatosan nőnek. Béna/buta emberek meg mindenhol vannak, egyik bank sem tökéletes, de mindenki hibázhat. Biztos van ahol többet, de azért örülnék ha kicsit belegondolnátok néha az ott dolgozók helyzetébe is. Ez olyan, mint, hogy itt van a Számtech boltosoknak egy topikja. Valószínűleg a banki alkalmazottak is tudnának oldalakat mesélni az ügyfelekről (a fentebb említett hibák valszeg jogosak, de gondoljatok bele, míg ti ha hetente megfordultok egy bankban, ők naponta vergődnek több órán át a hozzáértő ügyfelekkel, és bár 4kor van zárás, általában csak 6 körül tudnak eljönni melóhelyről).

üzenetek