[Re:] [pit stop:] Szolgáltatótól telefont - de miért is egyre drágábbak? - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


pit stop
(addikt)
Blog

Mindkét dologban igazad van.
Nekem csak szúrja a szemem, amikor másik topikban xy cég fel/lemenői vannak emlegetve bő nyállal - mert lehet emlegetni rokonságot, csak akkor megfelelőt. De ez biztos egyéni tanulmányaimból is fakad.


kecskebégető
(aktív tag)
Blog

Amikor pl a voda 121.000 huf listaáron árúl kéászüléket(GSIII) úgy,hogy függttelenűl 90 2 év gyári garival akkor ténnyleg húzzanak már a bánatba :))


daenerys
(tag)
Blog

Plusz ugye a javítást ahogy intézik egyes szolgáltatók, már eleve elmegy az ember gusztusa attól, hogy szóba álljon velük. :D

Gyakorlatilag negatív a szolgáltatásuk. Túlárazott a szolgáltatás, 0 a minimum szolgáltatásuk (ld. ha nem megy otthon a tőlük vásárolt internet-szolgáltatás, attól még fizesd csak bőszen, mert 0 a kötelező minimum), nagyon viccesek, de tényleg... Egyoldalú szerződésmódosítgatás heti szinten...

Kisebb vállalkozók ezt mondjuk egyszer eljátszhatják a vevőikkel, és aztán kalap-kabát, soha nem jön vissza az ember, akit átvertek. A 3 nagy szolgáltatónál meg ugye nincs alternatíva. :(

[ Szerkesztve ]


pit stop
(addikt)
Blog

A 0 kötelező minimumot sem ők találták ki :U
Egyébként sajnos igazad van, annyival kiegészíteném, hogy itt is uram-bátyám viszony van. Akinek az megvan annak nincs gondja, a hétköznapi ember meg vagy szerencsés vagy nem :(

Mondjuk itthon a szolgáltatóktól független márkaszervízeket se kell félteni :D (tisztelet a kivételnek)


daenerys
(tag)
Blog

A kormány találta ki, hogy meg kell határozni a minimumot, de a szolgáltatók találták ki, hogy akkor legyen már 0 a minimum mindenkinél egységesen... :P Persze túl komplikált lenne azt a lehetőséget fenntartani, hogy ha ráírták a térképükre, hogy megy a szolgáltatás, akkor ha beltéren mégsem megy, meg lehessen szüntetni előfizetést (nem 2 km-rel a föld alatti atombunkerekben lakunk, például azért). Az, hogy a szabadban esetleg működik a szolgáltatás, és azért van szerintük lefedettség, nevetséges, mert nem hómlesszeknek adják el az előfizetéseiket elsősorban.

Nekem negatív hátszelem lett tavaly az egyik szolgáltatónál, mert sikerült közelebbi ismeretséget kötnöm, és nem voltam szimpi Valakinek. Mit ad Isten, BIS-szel, internettel, előfizuval együtt, nem kis havi kiadás mellett sokszor szakadt a vonal, mondhatni soha nem ment a net, visszhangos lett a hívás. Panaszokra érdemi lépés nem történt. A szánalmas az, hogy nincs jobb alternatívám. Talán egy külföldi kártya. De igazán nem tudom.

Márkaszervizből nekem a sunyi erikszón meg a zamzung jutott ki, előbbi két vegzálás után megoldotta a hardveres problémámat, a másik viszont egy flasheléssel oldotta meg az androidos problémámat, mely megoldásnak köszönhetően ma már csak téglának tudom használni a tabletot, amelyet ők szakszerűen megjavítottak. :D Az előtte használt telefonomat még azelőtt eladtam, hogy ebbe az állapotba taszajtotta volna magát, de már szintén megvoltak a jelei. És csoda, hogy BlackBerry fan lesz az ember ilyen önkannibál Androidok mellett? :DD


kecskebégető
(aktív tag)
Blog

Én is várom,hogy unios szinten egységeítve legyenak akár drasztikusan kötelezően a telko cégek.Gáz ,hogy brutálisan alsobbrendűbb állampolgár vagyok DRÁGÁBBAN mint a nyugati emberek....

üzenetek